Београд није имао адекватан развој инфраструктуре у време најмасовније станоградње, од 60их до 80их. Никле су десетине хиљада станова по ободу, а главни друмски правци су остали као 30их, изузев НБГ који је прича за себе, и аутопута што је провучен. Неко ко иде са Новог Београда ка Карабурми, Звездари, и Миријеву, просто је усмерен да иде кроз најстрожи центар града. Слично и кретања типа Палилула-Вождовац, као и све ка Чукарици што мора да иде на Војводе Мишића.
Није провучен Врачарски булевар, који би одвукао саобраћај за Звездару и Палилулу од аутопута, што је велики пропуст. Изговор је био да се чувају баште и куће. Данас су ту све зградурице 6-7 спратива Будванско-Шкаљарског стила, а 80% улица једносмерно.