Šta je novo?

Za sve ljubitelje shoping centara, molova itd

U Srbiju dolaze supermarketi Kasino
IZVOR: BETA
Beograd -- Investiciona kompanija Sodibal planira da u 2013. u Srbiji otvori sedam supermarketa sa proizvodima francuske trgovinske kompanije Grupa Kasino (Groupe Casino).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
118146162150eed1369821d642083565_orig.JPG

http://www.groupe-casino.fr

Kako se navodi u saopštenju, investiciona kompanija Sodibal potpisala je ugovor o partnerstvu sa Kasino grupom i postala zvanični distributer "kasino" proizvoda za Balkan.

Pored distribucije proizvoda, predvidjeno je i otvaranje prodajnih objekata sa oznakom Kasino grupe, a dva supermareketa biće otvorena u Beogradu.

"Značajan broj Kasino proizvoda će biti uvezen iz Francuske. Naša želja je da francuski kvalitet bude dostupan u Srbiji ", kazao je generalni direktor kompanije Sodibal u Srbiji Nikola Erijo.
Kompanija Sodibal je prisutna u Srbiji od 2011. godine i planira blisku saradnju sa lokalnim proizvodjačima i distributerima radi bržeg razvoja poslovanja.

Kasino grupa (www.groupe-casino.fr) postoji od 1898. i sada ima godišnji prometa od preko 50 milijardi evra kroz više od 12. 000 prodajnih objekata u Francuskoj, Brazilu, Kolumbiji, Tajlandu i Vijetnamu. Kompanija ima sopstvenu proizvodnju oko 10.000 artikla od čega su 6.000 prehrambeni.

Izvor: B92.biz
 
Mora da negde postoje objavljeni radovi ili disertacije iz oblasti “što ih više otvoriš, to je više kupaca”. Potpuno fascinantno, posebno s obzirom na kupovnu moć građana Srbije, i na činjenicu npr. da je pre nekoliko minuta na TV-u recimo bila žena koja bi radije kupila grejače za uši u kineskoj radnji nego da ih negde plati 500 dinara. Znači, njoj je i 500 mnogo, a svakog dana, u svim dobima dana ovi lanci su puni i samo vrište kolica puna svačega.
 
10 % odabranih Beogradjana je 200 000 ljudi... To puni te trzne centre... Bez problema ima ih za jos... :)
 
I ja sam iznenadjen da ne stizu prvo na stadion. Mada ovo je ipak pr delta city-ja mozda ipak otvore i na stadionu, ako ne sada mozda kasnije, jer koliko cujem imaju par velikih lokala namenjene njima ( C&A, H&M, Zara,... ).

Mada i usce ce 100% dobiti H&M, samo je pitanje vremena kada ce uspeti da prekombinuju lokale. Ne znam da li je bila informacija, ali H&M je trebao da bude u uscu na mestu M&S, parfimerije i stinga na prvom, i isti ti lokali na drugom spratu, ali nisu uspeli da nadju mesta da te lokale prebace, pa su im do daljnjeg odlozili useljenje.
 
Sto ste yapeli oko HiM haso i mujo prodavnice danas sam u Becu namjenski otisao samo jos jedan podvrsta zare ,njujorkera ,koliko pricate covjek bi pomislio koyna sta inace ovdje su takva sniyenja koja u BG ce mo moci jos dugo da sanjamo i to u glavnoj ulici valjda se zove mariahilferstrasse nesto kao nasa kralja milana inace od marta postaje pjesacka skroz, takodje njihov pandan knez mihajlovoj a tek kakva su sniyenaj u pandorfu.Inace ima dosta soping centara u centru ala nasa buduca raiceva i sve funkcjonise savrseno ,svaki put kad bi usao u metro opsujem sto ga beograd nema
 
Ne znam sta je poenta pominjanja Beča u prethodnom postu? Pre svega Austrija je bogatije i veće tržište i sa tolikom konkurencijom i prometom logično je da su snjiženja tamo i ovde neuporediva.Zato je bitno da dodje H&M i ne samo oni da bi možda jednog dana i kod nas bilo tako.H&M naravno nije kao New Yorker ,Zara ,Terranova u pitanju je puno kvalitetniji proizvodjač i zato nije slučajno da je vest dana kada oni dođu na neko tržište (setite se samo pomame u Zagrebu prošle godine).A Beč nije za poređenje sa Baogradom, uvek bio jedan od top 10 najlepših gradova Evrope i upravo zbog toga ima 12 miliona turista godisnje.Mi sa Balkana uvek smo i ćemo ga gledati kao u uzor.
 
Evo nekih detalja o H&M prodavnici u Delta cityju:

Šta H&M donosi u Beograd?
Cene, ponuda, lokacija, kolekcije: Ekskluzivno za Domino Magazin govori šefica odnosa sa medijima švedske modne kuće Camilla Emilsson-Falk o prvoj prodavnici u Srbiji

18861.jpg


Kao što je jutros Domino Magazin prvi javio H&M otvara prvu prodavnicu u Srbiji i Beogradu na jesen ove godine. Radnja će biti otvorena u Tržnom centru Delta City!

U ekskluzivnoj izjavi za Domino Magazin direktorka za odnose sa medijma švedske modne kuće Camilla Emilsson-Falk potvrđuje da će radnja biti otvorena na jesen 2013. godine.

"Otvorićemo prvu prodavnicu na najboljoj poslovnoj lokaciji po pitanju mode u tržnom centru Delta City. Radnja će biti na najboljoj lokaciji u samom tržnom centru, na prvom spratu i površini od 2.500 kvadrata. To će biti "full concept store" u kojoj ćemo ponuditi proizvode za žene, muškarce, tinejdžere i decu", precizira Camilla Emilsson-Falk za Domino Magazin.

"U proseku, naše cene u H&M su otprilike iste na svim našim tržištima. Ipak, moguće su male razlike u cenama, zbog specifičnosti nekih tržišta, poput različitih poreza, transportnih troškova ili kursa. Kupac bi uvek trebalo da dobije dobru ponudu, u skladu sa našom poslovnom logikom koja podrazumeva stil i kvalitet po najboljim cenama", zaključuje Camilla Emilsson-Falk za Domino Magazin.

Izvor: Domino magazin

Ljudi uglavnom gotive H&M jer tamo mogu da nađu fino dizajniranu odeću po veoma niskim cenama. Tj. možete da nađete odeću za posao, pa čak i za neke svečanije prilike, a da za nju ne morate da date pola plate.

Sigurno će ih biti i na Voždovcu, samo možda neće otvoriti prodavnicu odmah u martu, nego tek posle "Delta citya". Neko je pomenuo C&A - oni su npr. prvu prodavnicu otvorili u martu u Ušću, a sada ih ima već pet (Ušće, Delta, KG Plaza, NS Big i Aviv Park Pančevo). Do marta otvaraju još dve prodavnice - u "Merkuru" na Karaburmi (koji menja koncept i postaje mali tržni centar) i na stadionu Voždovca. Dakle, sedam prodavnica za godinu dana. Verujem da će H&M imati sličnu strategiju.
 
Nema šta, "Karfur" nam je sve bliži :)

INTERVIEW - Carrefour eyes Serbia as next step in SEE expansion, mulls new format in Bulgaria

January 10, 2013 16:26 CET

SOFIA (Bulgaria), January 10 (SeeNews) - CM Balkans, the exclusive franchisee of French retailer Carrefour in Southeast Europe (SEE), eyes Serbia as the next step in its expansion in the region and plans to launch a new store format in Bulgaria, CMB Bulgaria’s head said.

CM Balkans operates across SEE via different companies in every country, namely CMB Bulgaria, CMB Albania and CMB Balkans Skopje.

“Serbia may become a key market for CMB Bulgaria alongside Bulgaria,” the executive director of CMB Bulgaria, Christian Charitat, told SeeNews in a recent interview.

“The strategy that we applied in Bulgaria can be applied in Serbia," Charitat said, adding that the company will step on the Serbian market with a hypermarket in Belgrade.

In Albania, where the first Carrefour hypermarket opened in November 2011 in the capital Tirana, the company plans to follow up with a second one shortly, he added.

In Bulgaria, the springboard for its expansion in the region, the company plans to open next year three hypermarkets in Sofia and between eight to ten supermarkets in total nationwide, retaining its focus on the big cities.

Currently, Carrefour is present in the six largest Bulgarian cities - Sofia, Plovdiv, Varna, Burgas, Ruse and Stara Zagora, operating a total of eight hypermarkets and as many supermarkets.

The first Carrefour hypermarket in the country opened in March 2009 in Burgas while the latest, in Stara Zagora, was launched at the end of December 2012.

In 2013, the retailer does not plan to add new cities to its footprint in Bulgaria.

“The expansion plan has been kept up. We are totally on schedule. No change to our plans has been made following the deal for the joint venture with Marinopoulos Group,” Charitat said.

In August 2012, Carrefour Group exited Carrefour Marinopoulos – a 50/50 joint venture with Greece's Marinopoulos Group, which then became the French retailer's exclusive franchisee in Southeast Europe.

Charitat would not quote a figure for the company’s market share in Bulgaria, saying figures vary from source to source. “Let us say more or less today we rank fifth in Bulgaria and our objective is to be first or second.”

Carrefour’s main rivals on the local market are Germany's Kaufland and Lidl.

The company is considering the possibility of adding shortly a new format to its operations in Bulgaria.

“The hypermarket is the core of our business, but we have a portfolio of different formats. So far, we have two in Bulgaria – hypermarket and supermarket, but I really do believe that two is not enough. Soon you will see a newborn Carrefour format in Bulgaria,” Charitat said. “This is the answer to the change of the market, the change of the environment.”

Flexibility with formats is key to a retailer's survival, according to Charitat.

“Retailers are now focused on pricing but that is not enough. You need to be flexible with formats, to be ready to respond quickly. The winner will be the one ready to react immediately, to adjust the format and go into action – that is the recipe for success.”

The two formats - the supermarket, whose popularity in all markets is growing, and the hypermarket, should be combined as e-commerce too is a factor to be considered, he said.

"Demand is changing. We need to adapt. If you don’t push ahead, if you don’t develop every day, you regress. Innovation is the key."

The change in consumer demand will be accompanied by consolidation and the entry of new players on all markets of Southeast Europe, Charitat predicted.

“In the whole region we can see change coming,” he said. "Some retailers are going to live on, some are going to disappear. The landscape is going to change in all the countries, not only in Bulgaria. New players are coming.”
Apart from Bulgaria, CM Balkans is also present in Macedonia, where the first Carrefour hypermarket opened in the beginning of October 2012.

"The Carrefour Skopje City Mall hypermarket is performing amazingly, it is a real success," Charitat said.

A total of 496,000 transactions were registered in the hypermarket by the end of 2012, meaning that visitors were double or triple this number, i.e. some 1.0-1.5 million.

Asked about the company's expansion plans in Macedonia, the official said: "We are still at the stage of assumptions, we believe there is room for another hypermarket in Skopje, as well as for a supermarket, in another city in Macedonia as well."

Izvor: SEEnews
 
Zajam EBRD-a za gradnju šoping centra u Zemunu
Autor: Tanjug 07.02.2013. - 12:37 Komentara (0)
U opštini Zemun, na desnoj obali Dunava, uz pomoć zajma Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) od 13,5 miliona evra gradiće se novi ritejl park, saopštila je danas EBRD.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
425185-pijaca.jpg


Novi trgovinski prostor u opštini Zemun, kako se ističe, poboljšaće uslove za kupovinu stanovnicima gusto naseljenog predgradja i uvešće nove robne marke po konkurentnim cenama kupcima u Beogradu.

Time će maloprodajni prostor u gradu biti uvećan za 15.309 kvadratnih metara uz 584 parking mesta. Projekat će sprovesti Jelmil d.o.o. i Konzulpro d.o.o., kompanije koje su indirektno u vlasništvu Džerusalem Ekonomomi LTD-a (Jerusalem Economy Ltd.) i Industrial Buildings Corporation Ltd. i deo Fishman Grupe, vodeće Izraelske kompanije u sektoru nekretnina sa globalnim operacijama, precizira EBRD.

- Potrošačima u glavnom gradu (Srbije) nedostaju mogućnosti šopinga, a prodavcima je potreban dodatni maloprodajni prostor - izjavio je Mateo Patrone, direktor EBRD-a u Srbiji najavljujući pomenuti projekat.

Projekat će privući poznate robne marke, neke od njih će po prvi put doći u Srbiju, a postaće platforma za širenje već postojećih robnih marki na srpskom tržištu, ističe se u saopštenju. Šoping centar će imati i najviše standarde vezane za energetsku efikasnost.

U svim projektima u sektoru nekretnina, EBRD se stara da se smanji potrošnja energije. Ovaj retail park će obezbediti najbolje moguće tehnologije, uključujući termalnu zaštitu i sistem upravljanja zgradom koji su iznad lokalnih standarda. To će projekat učiniti konkurentnijim, održivim i ekološkim a u isto vreme će postaviti više standarde za druge učesnike na tržištu, navodi se u saopštenju.

EBRD je, kako se podseća, prethodno investirala u izgradnju modernih šoping centara u Splitu u Hrvatskoj, Skoplju u Makedoniji i Surgutu, u zapadnom Sibiru u Rusiji.

Od osnivanja kancelarije u Srbiji, EBRD je investirala više od tri milijarde evra u raznim sektorima. EBRD koja je vlasništvu 64 zemlje i dve vladine organizacije podržava razvoj tržišne ekonomije i demokratije.

Izvor: 24 sata

Reč je o IBC maloprodajnom parku čiji renderi već godinama kruže forumom:

1.jpg


2.jpg


EDIT - popravljen link
 
Kad sam video gore sliku centra Zemuna smrzao sam se :)
Uglavnom, retail (Aviv) park u Pančevu je pun pogodak, nadam se da će i ovaj biti podjednako uspešan.
Meni je daleko prijatnija šetnja otovrenim prostorom, u tržnim centrima mi se odmah spava :(
 
Zemunci dobijaju šoping mol
N. N. K. | 08. februar 2013. 20:56 | Komentara: 1
Tržni centar vredan 25,5 miliona evra biće izgrađen u gornjem delu, između Metroa i OMV pumpe. Objekat će biti površine 15.309 kvadratnih metara i imaće 584 parking mesta
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
b-tc-zemun1.jpg


KADA će Zemun dočekati prvi šoping centar zavisi od izraelskih investitora, ali su pare spremne. Evropska banka za obnovu i razvoj odobrila je zajam od 13,5 miliona izraelskoj kompaniji, a vrednost ukupne investicije je 25,5 miliona evra.

Novi objekat biće sagrađen u privrednoj zoni u gornjem Zemunu, između Metroa i OMV pumpe. Tržni centar biće površine 15.309 metara kvadratnih i imaće 584 parking mesta.

Projekat će realizovati preduzeća "Jelmil" i "Konzulpro" koja su u vlasništvu kompanija "Jerusalim ekonomi LTD" i "Industrijal bilding korporejšn LTD", članice "Fišerman grupe".

- Potrošači u Beogradu nisu dovoljno snabdeveni, malobrodajnim objektima nedostaje još prostora - kaže Mateo Patrone, direktor EBRD u Srbiji. - Ova investicija pomaže da se dođe do pristupačnijeg i kvalitetnog maloprodajnog formata za potrošače i kupce.

Tržni centar biće, kažu investori, atrakcija koja će sadržati prodavnice sa dobro poznatim bredovima. Neki od njih, prvi put će ući na tržište Srbije. Izgradnja objekta biće i prilika da Zemunci dobiju nova radna mesta, ali i da se izmeni izgled ovog dela grada.

Izvor: Novosti

Na sajtu "Energogroupa" piše da bi izgradnja trebalo da počne 1. marta. Ako se to dogodi, mislim da bi ovaj projekat tada mogao da dobije i svoju temu :)
 
Jeste. Znatno je manji npr. od novosadskog BIG centra. Ovde će biti otprilike jedna samoposluga, neki "uradi sam" objekat tipa Mr. Bricolage, neka prodavnica elektronike, nekoliko butika koji se apsolutno svuda pojavljuju (tipa C&A, Takko, Newyorker, Deixchman), neka kafeterija, drajv in Mekdonalds i eventualno još neki restorančić, veliki parking, i to je to.

EDIT: Vidim da na sajtu Energogroupa (izvođač radova) stoji 30.000m2. Možda će realizacija ići u dve faze!?
 
mekbejn":3vnyrdkj je napisao(la):
Uglavnom, retail (Aviv) park u Pančevu je pun pogodak, nadam se da će i ovaj biti podjednako uspešan.
Meni je daleko prijatnija šetnja otovrenim prostorom, u tržnim centrima mi se odmah spava :(
Dobronamerno mogu da ti kažem da u tom AVIV parku u Pančevu nema ništa posebno od garderobe!
Sve je očajnog kvaliteta, a velikih cena! Slobodno se može reći bofle! Na buvljaku ima mnogo lepše robe po manjim cenama, i lepših džempera, i lepših duksera i košulja, svega... Jedino bih pohvalio butik Martini Vesto koji zaista imaju kvalitetne stvari po nekim razumnim cenama, kao i Đak Sport...
U Ušću i Delta Sitiju ima mnogo raznovrsnije i kvalitetnije robe
 
Hvala na savetima Niče :) ali bio sam u Aviv parku više puta pa znam koja je situacija. Moja poenta je vila u konceptu ovakvog parka vs koncept zatvorenih tržnih centara ;)
 
Izvor danasnje Novosti

DO 2015. GODINE BEOGRAD DOBIJA JOS 4 SHOPPING MOLOVA

Beograd će dobiti šoping-molove na Paliluli, Autokomandi, u Zemunu i na Voždovcu, ali će mu na leđima ostati teret teži od svih kamiona, bagera i budućih finansija - gotovo dvostruko više tržnih centara koji su na ivici opstanka ili jedva "dišu".

Ako sve bude po planu, za dve godine u prolasku s jednog na drugi kraj grada drugačije neće moći, nego kroz komšiluk trgovinskog centra. Jedan, drugi, treći... I "Ušće" i "Delta siti" koji danas predstavljaju "vrh vrhova", dobiće ozbiljnu konkurenciju...

"Višnjička plaza" prostiraće se na površini od 48.000 metara kvadratnih uz parking na pet nivoa. Osim prizemlja imaće i dva sprata prodavnica i jedan nivo za razonodu. Bioskop će se sastojati od osam sala, a centar će sadržati i slot klub, fantazi park i fitnes centar kao i "fast fud kort" na poslednjem spratu sa pogledom na Dunav.

Najavljeni zemunski tržni centar, između "Metroa" i OMV pumpe, investicija je vredna 25,5 miliona evra. Zasada nije poznato mnogo o ovom objektu, ali zgrada površine 15.309 metara kvadratnih verovatno će imati sve što je potrošačima potrebno da ne idu dalje.

Prvi koji bi trebalo da bude završen je šoping-centar "Stadion", gde se nekada nalazilo igralište FK Voždovac, čije se otvaranje očekuje već u martu. On će biti jedinstven u ovom delu Evrope po tome što će imati fudbalski teren na krovu sa 5.000 sedišta, odeljak za hranu, butike i fitnes centar.
SITI PASAŽ, ČUMIĆ, MILENIJUM... PRE deceniju od ljudi se nije moglo proći kroz "Siti pasaž", "Milenijum" i "Staklenac", "Čumićevo sokače" gde su bili zatrpani butici, ali i kafići. Iako im mnogi zameraju da ne drže ritam sa modernim, u "Staklencu", u centru grada, na primer, ima i u prizemlju šta da se prezalogaji, nalaze se butici, kozmetika, cvećara i arkade za decu, ali nema - posetilaca.

Na proleće bi trebalo da počne i gradnja TC "Delta planet" na Autokomandi koji će, prema najavama, imati površinu od 180.000 metara kvadratnih. I ovaj objekat će imati nivo za zabavu: bioskop, spa, velnes, sportski sadržaje i deo za poklonike zdravijeg života, a krov - zelena oaza.

- "Delta planet" će, prema planu, u jesen 2014. ponuditi posetiocima 250 lokala različitog sadržaja. Očekuje se da najmanje 50 brendova prvi put predstavi svoju ponudu na srpskom tržištu, a prikazaće i najveći broj prodavnica velikog formata na jednom mestu, takozvanih ankora - navode u "Delta ril estejtu". - Prodavnice, uslužne radnje, restorani i kafei prostiraće se na dva nivoa šoping-mola. Ispod je predviđen hipermarket, a iznad nivo za zabavu. Glavni ulaz za posetioce predviđen je iz pravca kružnog toka Autokomanda, na ulazu je planiran veliki trg i bašte kafića, koji će ovom delu grada dati i novu ponudu i novi izgled.

Stari tržni centri su sve češće oblepljeni oglasima za izdavanje lokala, umesto da nude robu u izlozima. Objekat u Takovskoj, na uglu sa Cvijićevom ulicom, nalazi se između dva solitera sa dve, tri hiljade stanara i akademijom sa studentima u dvorištu. Od pedesetak lokala u prizemlju, međutim, radi samo jedan kafić, pošta, dva frizera, obućar, fotokopirnica i dva marketa. Promaja duva pogotovo na prvom spratu, gde ne postoje lokali i kroz prozor koji su stanari razbili kako bi kroz njega prekratili put do parkinga.

- Lokali se izdaju od 80 do 100 evra i to je stvarno najniža moguća cena. I pored toga, mnogi jedva opstaju. Nema ljudi, ne prolaze, stanari samo protrče, kupe u prodavnici šta moraju i vraćaju se - kaže Milka Radulović. - Zbog jeftine kirije, bilo je zainteresovanih da otvore butike, ali to je uglavnom bila turska ili kineska roba koja nije imala "prođu" ovde jer je skuplja nego sa novobeogradske strane. Nisu mogli ni tih 80 evra da skupe.
BIOSKOP, KAFICA I SASTANAK SVE više mladih odlazi u šoping-centre na druženja ili sastanke. Drugarice se sve manje susreću u obližnjem lokalnom kafiću, u bioskop se više ne ide lutanjem kroz grad u potrazi za repertoarom kao svojevrsnom avanturom, već se sve dobija na gotovo, u tržnom centru.

Razlog u napuštanju starih lokala mnogi vide u krizi. Ako je prazan novčanik podoban izgovor za sve, kako su onda u pojedinim tržnim centrima uvek gužve?


FRIZER, KUGLANA I BEBI KUTAK

IZMENIĆE se izgled prestonice, ali i ponašanje njenih stanara. Dan počinje kaficom u šoping-centru, frizerom i kozmetičarem. Kad ogladne dame mogu i da doručkuju, ručaju i večeraju, a da ne napuste objekat. Decu ima ko da im pričuva dok su u poslu ili kupovini. A veče umesto kućnog druženja provode u bioskopu ili u kuglani. Za posetioce se spremaju i maskenbali, organizuju razne zabave...

U PLANU

* Zemun tržni centar

* "Višnjička plaza", Palilula

* "Delta planet", Autokomanda

* "Stadion", Voždovac

ELITA

* "Delta siti"

* "Ušće"

POZITIVNO

* "Zira"

* "Eurocentar"

* TC "Banjica"

* "Piramida"

* "Milenijum"

* "Ivanijum"

* "Merkator"

* TC "Vidikovac"

NEGATIVNO

* "Čumićevo sokače"

* "Ktitor"

* "Enjub"

* "Stankom"

* "Futura" na Slaviji

* Stari Merkator
_________________________________________________________________________

Pored navedenih buducih soping molova treba dodati i TRZNI CENTAR RAJICEVA i WEST 65 !!!
 
где се украштају Цвијићева и Булевар Деспота Стефана
ktitor_zpsf8afbbdd.jpg


само што ту, изузев банке, већ дуго времена нема ништа
 
Gradnja ritejl parka u Zemunu počinje u drugoj polovini godine - Otvaranje sredinom 2014.
Petak, 22. 02. 2013.|09:30 | Izvor: eKapija/Blic
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
one_belgrade_1_220213.jpg


Gradnja izraelskog ritejl parka u Zemunu trebalo bi da počne u drugoj polovini ove godine, a radovi su povereni firmi "Energogroup", piše "Blic".

Šoping centar koji grade preduzeća "Jelmil" i "Konzulpro" koja su u vlasništvu kompanija "Jerusalem Economy LTD" i "Industrial Buildings Corporation Ltd LTD" (članice "Fishman Grupe"), imaće ukupno 30.000 kvadrata, a u prvoj fazi gradi se nešto više od 15.000 m2.

Kako je objavljeno na sajtu "Energogorup", predviđeno je da gradnja bude završena za 9 meseci. To znači da bi ritejl park trebalo da bude otvoren sredinom 2014. Procenjuje se da će otvaranjem objekta od 15.309 kvadrata, do zaposlenja doći više od 150 Beograđana.

Kako piše "Blic", ime parka biće "One Belgrade" ("Jedan Beograd"). Na površini od 7,7 hektara, biće objekat sa 40 prodavnica, a naspram njega restoran, kafići i igralište, kao i parking sa 584 mesta. Ceo prostor obogatiće i zelene površine.

Vrednost radova je 22,5 mil EUR, a EBRD je za ovaj projekat odborila kredit od 13,5 mil EUR.

Kako naglašavaju u "IBC korporaciji", ra razliku od ostalih investitora koji prvo najavljuju projekte pa tek onda traže dozvole, "One Belgrade" je dobio sve papire i gradnja može neometano da počne.

Takođe, za razliku od ostalih, zemunski centar neće rasti u visinu, već u širinu, odnosno, imaće samo prizemni nivo, Svi lokali imaće ulaz direktno sa parkinga. Kako objašnjavaju u IBC, ovakav objekat i jeftiniji za održavanje.

Iz IBC najavljuju da će ritejl park ispunjavati najviše standarde energetske efikasnosti, kao i da će obezbediti najbolje moguće tehnologije, uključujući i termalnu zaštitu i sistem upravljanja zgradom. Realizacija druge faze planirana je u 2015.

U IBC kažu da će od marta ući u pregovore sa trgovcima.

Izvor: eKapija
 
izgleda da PR ovog ritejl parka u Zemunu dobro radi svoj posao.

danas u svim novinama bio je članak o ovom parku.

pri tome sa svojih 15.000 kvadratnih metara je više nego smešan za neki ozbiljni šoping. to je površina jačeg supermarketa.

primera radi tempo kod ade ima 11.000 kvadratnih metara.
dis u beogradu ima čak 22.000 kvadratnih metara. znači više od ovog parka.

a još nelogičnije mi je cena ovog ritejl parka.

kažu cena radova je 22.5 miliona eura. pa to na 15.000 kvadrata ispada da su ramo radovi na ovom objektu 1700 eura po kvadratu, a to je cena bez zemljišta.

pa koga bre oni lože.
 
15,000 kvadrata je neto korisna površina objekata.

22 miliona Eura je visina investicije u ceo kompleks na površini 7,7 hektara.
 
Vrh