Šta je novo?

Za sve ljubitelje shoping centara, molova itd

13. 09. 2012.| 13:31
Ladislav Tomašević, generalni direktor "EFG Property Services" - Beogradu nedostaju bar još dva šoping centra
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ladislav_tomasevic_100912.jpg

(Ladislav Tomašević)

U momentu kada maloprodavci sve više zatvaraju svoje radnje, kada kupovna moć građana nije na zavidnom nivou, u Beogradu je najavljena izgradnja još nekoliko šoping centara. Da li imamo potrebe za tim, kako je izdati lokal u današnje vreme, a kako je to bilo nekada, te možemo li da privučemo još neke velike brendove, u razgovoru za "eKapiju" govori Ladislav Tomašević, generalni direktor kompanije "EFG Property Services".

Ova, ćerka-kompanija "Eurobank grupe", izdala je najviše lokala u tržnim centrima u našoj zemlji, a bili su i ekskluzivni zastupnici za "Immocentar", "Ušće šoping centar", "Kragujevac Plaza", niški "Forum"... Osim toga, "EFG Property Services" bio je angažovan i na izdavanju poslovnog prostora mnogih drugi tržnih centara.

eKapija: Kakvo je sadašnje stanje na tržištu šoping centara? Koliko je danas teško izdati lokal u odnosu na vreme pre krize?

- U principu "najlakše" je izdati šoping centar, ali treba napraviti koncept koji će da funkcioniše. Lokali se obično izdaju na 5 godina uz mogućnost produženja zakupa na isti period. Mada, danas koliko god se zaštitili ugovorom, postoji mogućnost da zakupac zbog sve težih uslova poslovanja i pada kupovne moći napusti lokal.

Šoping centri u Srbiji su krenuli sa manjim formatima. Prvi šoping centar je bio "Mercator" i mislim da je to uspešno realizovan projekat, budući da se dosta faktora poklopilo. Sledeći šoping centar koji smo i mi izdavali, je "Immo centar". Vrlo lep koncept (10.000 m2), izdali smo ga u potpunosti pre otvaranja. I onda je na red došao, danas najuspešniji, "Ušće". I on je bio vrlo brzo izdat.

Inače svi šoping centri koje smo mi radili bili su izdati preko 90% na dan otvaranja. "Ušće" je specifičan šoping centar, ima odličnu lokaciju i otvoren je u najbolje vreme za maloprodaju, tako da smo zapravo imali "slatke muke" da izaberemo ko će uopšte da uđe u njega. Nijedan zakupac nije ušao bez detaljne prezentacije, provere finansijskog poslovanja u poslednjih nekoliko godina, i sl. Sa druge strane, danas je nemoguće dostići cenu na tržištu koja je tada postojala.

kupovina_240811.jpg


eKapija: Koliko je cena zakupa pala, u odnosu na 2008. godinu, koja se obično uzima kao referentna?

- Sigurno za 30%. U pitanju je "surovi" pad cena, jer je danas mnogo teže napraviti biznis plan da se otvori šoping centar. Visina ulaganja je manje-više ista, ali je povraćaj investicije drugačiji. Danas su problem prvenstveno cene zakupa, moramo imati totalno drugačiji pristup ka zakupcima, jer upadate u zamku da je svaka ponuđena cena inicijalno previsoka. Drugo, što nije loše, zakupci su danas mnogo iskusniji, tako da treba više vremena za realizaciju nekog ugovora.

eKapija: Da li se povećava procenat maloprodavaca koji napuštaju lokale?

- Da, svakako. Kriza u maloprodaji je izuzetno izražena. Posebno u letnjim mesecima. I ovaj septembar je loše počeo. Ono što je interesantno da ekstremi rade veoma dobro, oni koji su jeftini i oni koji su skupi.

eKapija: S obzirom na krizu i pad u poslovanju, da li ima prostora i potrebe za novim tržnim centrima u Beogradu?

- Svakako da ima, iako ne bih preferirao da za nekih pet godina imamo situaciju kao što je u Zagrebu, koji je prenatrpan šoping centrima. Ako svi budemo gledali pesimistički, i ne budemo ništa otvarali, tapkaćemo u mestu. Mislim da gradu od 2 miliona stanovnika kao što je Beograd nedostaju bar još dva centra, ali strateški locirani na mestima koja nisu pokrivena, kao npr. "Višnjička Plaza" na Karaburmi. Jedan od njih je svakako i najavljeni "Delta planet" na Autokomandi koji će biti najveći u regionu i privući rekordan broj posetilaca, radnih mesta, te proširiti spektar novih zakupaca, i to za svačiji džep.

usce_novi_beograd_8711.jpg


eKapija: Na koji način će novi tržni centri uticati na postojeće?

- "Višnjica Plaza" će se nalaziti u veoma naseljenom delu grada koji nije pokriven adekvatnom ponudom, i nesumnjivo je da ce biti uspešan. Time će upotpuniti sadašnju prazninu tog dela Beograda odnosno opštine Palilula, kojem je potreban upravo takav tržni centar sa svim kategorijama zakupaca koje će imati.

Sto se tiče "Delta Planeta", s obzirom na to da je planiran na lokaciji Autokomanda koja se nalazi uz autoput, on će biti regionalnog karaktera. Očekuje se da će uticati na lošije poslovanje drugih centara, ali ne toliko da oni neće opstati. Drugo, to je ogroman projekat, koji može da privuče i neke druge zakupce koji se sada možda lome da li da uđu na tržište Srbije. To ce biti veliki plus za budući razvoj tržnih centara u Srbiji.

eKapija: Koliko je teško privući nove brendove?

- Priča se dosta o tome kada će H&M doći u Srbiju, ali se ne uzima u obzir gde će da otvori radnju. Knez Mihajlova je limitirana brojem i veličinom lokala. Ta kompanija ima visoke kriterijume, specifične standarde u pogledu izgleda, veličine i pozicije lokala, traži samo najbolje lokacije i mora da ima neku kritičnu masu da bi ušla na novo tržište. Nisu dovoljni samo "Ušće" i "Delta City". Mora da im se ponudi i centar grada, i još jedan tržni centar.

Naša kompanija ima potpisan ugovor sa C&A u kragujevačkoj "Plazi". Nekada je bilo nemoguće zamisliti taj brend u Šumadiji, ali mi smo pokazali da ako im se ponudi pravi koncept, ima šanse. Takođe, za mart 2013. godine je najavljeno otvaranje "retail" parka u Jagodini čiji je koncept trenutnu veoma aktuelan u Srbiji. "VIVO shopping PARK" će stanovnicima Pomoravlja ponuditi brendove koji im do sada nisu dostupni. "EFG Property Services" je takođe angažovan na tom projektu.

kragujevac_plaza_030212.jpg


eKapija: Kako će otvaranje autlet centara, poput "Fashion Park Outlet Centra" u Inđiji uticati na tražnju u zakupu lokala u "standardnim" centrima i uopšte na njihovo poslovanje?

- Što se tiče autlet centara poput Inđije, smatram da sada nema više prostora za nekim drugim. Ne vidim razlog zašto bi neki zakupac koji je prisutan u Inđiji, otvorio još jednu radnju bliže Beogradu.

Kada je u pitanju uticaj na poslovanje u Beogradu, inđijski centar je možda uticao na autlet radnje koje su neki od tamo prisutnih maloprodavaca imali i ovde. Međutim, ne toliko značajno, jer u autlet centrima postoje određena pravila igre. Nije sva roba (iz starijih kolekcija) u autlet centrima povučena sa tržišta Srbije. U autlet centre dolazi više kanala kojima roba stiže. Paralelno, postoje i kolekcije koje se proizvode samo za autlet centre.

Jelena Đelić

Izvor: eKapija
 
"Merkur" na Karaburmi se polako transformiše u mali komšijski tržni centar.

21. 09. 2012.| 08:37
Danska kompanija JYSK u novembru 2012. otvara salon nameštaja u beogradskom "Shopping Centru Karaburma"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
shopping_centar_karaburma_210912.jpg


Danska kompanija JYSK će u novembru 2012. otvoriti prodajni salon nameštaja i kućne dekoracije u "Shopping Centru Karaburma" u Beogradu.

Lokaciju za novu prodavnicu, površine 1.200 m2, obezbedio je "Danos", jedna od vodećih kompanija za promet nekretnina i investicionog savetovanja, u saradnji sa slovenačkom kompanijom "Merkur International".

Kompanija "Danos" sarađuje sa poznatom danskom kompanijom od ulaska JYSK na naše tržište. JYSK već ima prodajne salone u Subotici, Novom Sadu, Nišu, Pančevu, Beogradu, Čačku…

- Nastavili smo dobru saradnju sa JYSK. "Danos" je uspešno završio pregovore o zakupu sa poznatom danskom kompanijom. Salon nameštaja JYSK na Karaburmi će za sve posetioce biti otvoren 15. novembra. U "Shopping Centru Karaburma" već posluju prestižni DIY lanac Merkur, supermarket "Roda", parfimerija "dm", VIP menjačnica, prodavnica mobilnih telefona "Handy". Na proleće je u "Shopping Centar Karaburma" najavljen ulazak "C&A", "Deichmann"-a, "Takko"-a, "Sport Vision"-a, "Big Bang"-a i mnogih drugih poznatih brendova – rekao je za "eKapiju" Marko Reba, konsultant u kompaniji "Danos".

JYSK je međunarodni maloprodajni lanac koji u svom asortimanu ima "sve za kuću". Danska grupa ima oko 1.850 prodavnica u 35 zemalja širom sveta.

Izvor: eKapija
 
SRBIJA | SUBOTA 13.10.2012 | 10:31
EBRD daje kredit Zemunu? (trebalo bi da piše "EBRD daje kredit za TC u Zemunu"!!!
IZVOR: BETA
Beograd -- EBRD je objavila da razmatra odobravanje kredita od 13,5 miliona evra za izgradnju maloprodajnog parka u Zemunu.

519290792507927b394f55513832665_orig.jpg


Kako se navodi na sajtu EBRD, kredit je namenjen kompanijama Jelmil i Konzulpro, osnovanim u Srbiji, a koje su u vlasništvu izraelskih kompanija Jerusalim ekonomi (Jerusalem Economy) i Industrijal bilding korporejšon (Industrial Building Corporation).

Vrednost investicije u izgradnju maloprodajnog parka sa objektima površine 15.309 kvadratniH metara i parkingom za 385 automobila procenjena je na 25,5 miliona evra.

EBRD je ocenila da će kroz podršku tom projektu omogućiti ulazak iskusnih kompanija za razvoj nekretnina na srpsko tržište i pomoći uvodjenje modernog maloprodajnog koncepta na nedovoljno razvijena tržišta Beograda i Srbije.

Dodaje se i da je Beograd u ranoj fazi razvoja maloprodajne sa 20 odsto manje modernog prodajnog prostora po stanovniku od drugih glavnih gradova zemalja centralne i istočne Evrope.

Odbor direktora EBRD će razmatrati odobravanje kredita na sednici 13. novembra, navodi se na sajtu te finansijske institucije.

Izvor: biz.b92.net

Reč je o projektu maloprodajnog parka pored "Metroa" na Novosadskom putu:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg


Architect concept

The SC (shopping center) IBC shall be typologically clear, as a modern, attractive commercial, shopping center of "park and buy" type with accompanying catering facilities. Architect concept has been dictated by the building program, terrain configuration and land context. This ground building has shape as letter L where two rectangular buildings are crossed forming the angle of 90 degrees with additional rectangular sheds. The architectonic base is a complex from resulting from the addition and synthesis or two cube forms – parallelepipeds.
The accompanying fast food restaurants are part of SC IBC and in terms of architecture they have been treated as separate irregular –shaped building, as a part of round segment. Very important architectonic aspect is the support of such huge dimensioned building. There are four stress points in the forms of advertising towers on the main access to the building.

Izvor: Energogroup
 
31/10/2012 21:20
Bivši Pevec uskoro dobija novog vlasnika
AUTOR: I. N.
Atraktivni objekat nekadašnjeg Peveca na Pančevačkom putu uskoro će dobiti nove vlasnike, ali još nije poznato koja će komapnija preuzeti velelepni objekat. Spekuliše se da je trgovinski lanac Lidl, koji je najavio dolazak u Srbiju, zainteresovan za taj prostor, ali poznavaoci podsećaju da ta trgovina, kada ulazi na neko tržište, obično odjednom otvara više megamarketa namenski građenih.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

U igri je, tvrde čaršijska nagađanja, i francuski Kerfur, ali ni za jednu od tih pretpostavki nismo dobili potvrdu. Kako Danas saznaje, međunarodna licitacija je planirana za kraj novembra, a zainteresovanih kupaca već ima.

- Bivši Pevec je vlasništvo mađarskog OTO Faktoringa, a za prodaju je zadužen OTP Faktoring Srbija ali i neka druga preduzeća koja se bave nekretninama. Dogovoreno je da se raspiše međunarodni tender krajem novembra. Ima nekoliko zainteresovanih stranih trgovinskih lanaca, ali je nezahvalno govoriti o tome koje su kompanije u pitanju, jer će sve imati jednak pristup nadmetanju- rekao je za Danas Jozef Limburger, direktor OTP Faktoringa za Srbiju.

Potsetimo, nakon finansijske propasti hrvatske kompanije Pevec grupa, 14 trgovinskih centara po Hrvatskoj, kao i firme u Bosni i Srbiji završile su tokom 2010. i 2011. u stečaju, a sledilo je i hapšenje vlasnika, bračnog para Višnje i Zdravka Peveca. Srpski Pevec otvoren je krajem 2008. i zamišljenj je kao kolosalan projekat, a radio je svega godinu dana. U izgradnju najvećeg hipermarketa u Srbiji, koji se prostire na 40.000 kvadratnih metara, uloženo je čak 40 miliona evra. Stečajni postupak peveca u Beogradu vođen je u Srbiji, a zaključen u januaru ove godine, kada je obaveze Peveca otkupla OTP grupa.

Izor: Danas

To što "Lidl" istovremeno otvara po 15 marketa, ne isključuje mogućnost da oni uzmu ovaj objekat. Niko ih ne tera da odmah otvore supermarket. I o dolasku "Kerfura" se već neko vreme nezvanično spekuliše. Možda to ne bi bilo loše. "Lidl" je uostalom već tu, u zemlji, a dolazak još jednog stranog lanca samo bi poboljšao konkurenciju :)
 
Mislis samo bi pojacao kartel?!

Ko veruje u zdravu konkurenciju u Srbiji bas je naivan...
 
Вероватно сте већ чули да је бојкот свих супер-хипер маркета у Србији одложен !!!! :notok:

Ето организатори повукли бојкот због наводног пада цена у истим :blah: Што каже мој комшија, ионако у овим маркетима има све мање људи због све мање куповне моћи, тако да је бојкот свакодневан.



Protesti se, kažu u sindikatu, odlažu, jer su cene životnih namirnica zbog kojih su i planirali protest - pale.Za sada od vruće sindikalne jeseni nema ništa. Jedino je sigurna hladna zima. U Savezu samostalnih sindikata dugo se većalo, ali je na kraju ipak pala odluka da protesta ne bude.,

"Protest u ovom momentu, ovoga trenutka nije baš svrsishodan iz razloga što su naši zahtevi oko poskupljenja, oko cena, oko skoka svih energenata - devalvirani", kaže Dragan Zarubica, potpredsednik SSSS

"Znate kako, nekad treba doneti pravu odluku, možda nešto ne treba uraditi što smatrate da nije dobro. Možda smo mi pre mesec dana procenili da treba da uradimo protest koji bi bio dobro organizovan, i mi u to ne sumnjamo da bi bio dobro organizovan, ali morate slušati i neke signale sa strane, pa i neke ankete sa građanima", kaže Zarubica. U Ujedinjenim granskim sindikatima Nezavisnost smatraju da je situacija isuviše ozbiljna da bi mogla da se reši protestima.
sindikati su najavljivali silne proteste pa onda su mesec dana najavljivali datum kada ce odluciti da li ce biti protesta, da bi na kraju, kao sto se vidi u citiranom delu, odustali. Zasto? Zato sto nema revolucionara vec samo ljigavci sa istaknutom cenom.

zasto je bojkot najavljen za dane kada ce imati najmanje efekta? zasto nije petak, subota i nedelja?

http://potrosac.info/novosti/vazno-bojk ... a-u-srbiji
 
Interex i zvanično najavio otvaranje supermarketa na uglu Ustaničke i Vojislava Ilića:

Interex uskoro otvara novi objekt u Beogradu. Objekat se nalazi u ul. Ustanička 170. Prodajni prostor je 1750m2. Imaće 120 parking mesta. Zaposliće 70 radnika.

Izvor: interex Srbija

Na objektu superamarketa i garaži se radi punom parom. Noću je uključeno svetlo, pa se vidi i da su unutrašnji radovi u odmakloj fazi i da polako počinje useljenje. Biće ovo gotovo do kraja godine sigurno. Ostatak objekta (gornje etaže), međutim, i dalje je u statusu quo.
 
Je li neko od vas bio skoro u Delti? Sada ne vezano za ova događanja juče i danas, ali je li dosta opustela, kako vam se čini?
 
Bejah nekoliko puta u poslednjih mesec-dva, uglavnom zbog bioskopa. Šljaka OK, kao i uvek. Naravno, dosta manje ljudi cirkuliše nego u Ušću, ali to nije ništa strašno - drugačiji je karakter ta dva tržna centra.
 
Ja tamo slabo zalazim. Moja kamila ipak ne može da izdrži tu udaljenost. :D Ali sam nedavno čuo od više ljudi da im je delovala sablasno i da nije posećena kao pre. Pritom se i pitam šta će s njom biti ako se ikad otvori tržni centar na Auto-komandi.
 
definitivno da je manje ljudi nego u ušću, ali daleko i od toga da je pusta.


a moja neka pretpostavka da nakon otvaranja šoping mola na komandi delta citiy dobiti više lokalni karakter, sa nekim jeftinijim brendovima, nalik na immo centar.
 
Pritom je Ušće zapravo isto što i Delta, jer su sve radnje deo konglomerata koji zastupa Delta (Inditex: Pull and Bear, Zara, Bershka, Oysho, Massimo Dutti...).
 
Pa, nije baš. Prvo, "Ušće" je dosta veće od "Delte" (46.000m2 prodajne površine vs "Deltinih" 30.000m2). Zatim, tu je i pitanje lokacije - "Ušće" se nalazi praktično u centru grada i ima ambiciju da i u budućnosti održi taj imidž tržnog centra ka kome gravitira ceo grad.

"Delta city" je, s druge strane, prvenstveno tzv. komšijski tržni centar. Naravno, to još uvek ne deluje tako jer je "Delta city" bio prvi šoping mol u Beogradu, a i tržište je još uvek u velikoj meri nerazvijeno. Međutim, kako standard i kupovna moć budu rasli (bože zdravlja) i kako se budu otvarali tržni centri u drugim delovima grada, "Delta" će ostati da prvenstveno opslužuje stanovnike Novog Beograda (naročito deo južno od autoputa).

I treće, "Delta" više nije zastupnik "Inditex" brendova - to sad Španci rade samostalno. I nisu baš oni sve radnje, ali jasno je da "Inditex" ima ambiciju da bude zastupljen u gotovo svim maloprodajnim zonama (bili to tržni centri ili Terazije i Knez Mihailova).
 
Ne, nije to bila poenta. Oba su centra drastično različita.

Ali je gotovo celo Ušće »faktički« bilo pod vlašću Deltinog carstva. Jer većinski sadržaj radnji bio je pod Deltinom kontrolom. Nije bilo bitno što centar nije u vlasništvu Delte kada sve ono što se u njemu prodaje jeste.

No ovo za Inditex nisam čuo, čak sam zapravo i juče i danas čini mi se pročitao da ih Delta i dalje ovde pokriva.
 
Matična kompanija je preuzela posao još pre godinu i po dana:

Kompanija Delta Sport prodala Inditex biznis, najavljuje dolazak novih svetskih brendova

4.5.2011. 12:00 / U vezi sa Delta Sport
(Beograd, 4.maj 2011.)


Posle pet godina uspešnog razvoja Inditex brendova na teritoriji Srbije i Crne Gore, Delta Sport Grupa odlučila je da proda franšizni biznis za Inditex brenove matičnoj kompaniji. Brendove Zara, Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Bershka i Oysho na tržištima Srbije i Crne Gore od sada će zastupati direktno španska kompanija Inditex. Delta Sport nastavlja da širi svoj brend portfolio, a prvi u nizu novih brendova koji dolaze na tržište jeste i jedan od vodećih svetskih brendova brze mode.

Uspešan petogodišnji ciklus poslovanja Inditex brendova u Srbiji i Crnoj Gori, kompanija Delta Sport zaokružila je prodajom biznisa.

„U svakom velikom franšiznom poslovanju praksa koja se definiše ugovorom jeste da, posle određenog perioda, primalac i davalac franšize razmatraju najbolju mogućnost i najbolji momenat za prodaju biznisa odnosno preuzimanje poslovanja na određenom tržištu. Na kraju svake fiskalne godine, obe strane sumiraju rezultate i potencijal za dalju tržišnu ekspanziju. Zaključili smo da je sada pravi momenat za prodaju biznisa“, rekao je generalni direktor Delta Sport Grupe Goran Karić. On je dodao da kompanija Delta Sport otvara novi petogodišnji ciklus u kojem je planirano dovođenje i pozicioniranje novih brendova na tržište Zapadnog Balkana kao i diversifikacija brend portfolija.

„Potpisali smo ugovor sa jednim od vodećih svetskih brendova brze mode i prva prodavnica uskoro će biti otvorena u Beogradu. Takođe smo u završnoj fazi pregovora sa nekoliko brendova iz oblasti ugostiteljstva i zabave, što će nam učvrstiti lidersku poziciju na tržištu,“ istakao je Goran Karić.

Delta Sport Grupa prvu Zaru u Srbiji otvorila je 2005. godine, zatim su u tržnim centrima u Beogradu i Podgorici otvoreni i ostali brendovi Inditex grupacije. Danas ih na tržištima Srbije i Crne Gore ima ukupno 19, a razne poslove u vezi sa Inditex brendovima obavlja 600 ljudi u kompaniji. Delta Sport jedina je kompanija u Evropi koja je dobila pravo da zastupa sve Inditex brendove i dobitnik je mnogobrojnih prestižnih nagrada u konkurenciji svih franšiznih partnera.

Statistika pokazuje da je i pored velike konkurencije, ZARA i posle pet godina vodeći modni brend u Srbiji. Od otvaranje prve prodavnice, četiri ZARE u Srbiji posetilo je više od 50.000.0000 ljudi, usluženo je 6.000.000 kupaca i prodato je skoro 10.000.000 modnih artikala.

Izvor: Delta holding

"Delta" trenutno zastupa sledeće brendove: "Yamamay", "Nike", "Mango", "Costa Coffee", "Aldo", "New Look", "Monsoon", "Accessorize" i "Sergent Major". To je tek devet brendova (sa "Inditexom" ih je naravno bilo dosta više), a u Ušću ima čak 150 lokala! Procenat "Deltinih" brendova je vrlo lako izračunati (a neki od nabrojanih se čak ni ne nalaze u Ušću).
 
Ako sve bude teklo po planu u narednih par godina, Beograd bi trebalo da dobije bar jos 6 shopping mall-ova:
- STADION CENTAR VOZDOVAC - vec na prolece sledece godine, videcemo uskoro koje ce nam nove brendove doneti
- DELTA PLANET - shopping mall od regionalnog znacaja...nadam se da sve ova aktuelna halabuka nece ugroziti ovaj projekat.....
- VISNJICKA PLAZA - investitori Izraelci, nadam se da ce doneti i neke novine i nove brendove
- RAJICEVA TRZNI CENTAR - bonbona projekat, pravi gradski centar za shopping i zabavu
- WEST 65.....neka slicna prica Delta City-ja uz Belvil, samo sto mi se ovaj projekat vise svudja
- ZAHIN kompleks BEKO - totalno futuristicki projekat, koji ce imati i shopping centar....
A tu su i Delta land, Belgrade Plaza u Kneza Milosa, Delta tower, shopping centar kod buduceg hotela Kempinsky, Ada Mall by GTC
 
Mogli bi i koju fabriku da otvore od vazduha ekomomije ne funkcjonise bolje u zagrebu vec su poceli da zatvaraju pojedine centre.I svi navedeni osim vozdovca su na veoma dugackom stapu .Pazi da ce miskova firma da investira dok on sljedi u 10m2 na ladan beton
 
Tačno direktore....

nažalost samo stadion je izvestan.

posle toga višnjička plaza i delta planet.
 
мислим да ће пре бити (по садашњој ситуацији) Плаза, Рајићева па Планета
 
Dobra stvar delta citija je ta što non stop ima neke akcije u holu u prizemlju, što ušće nema :)
 
kopmania":byok0fsl je napisao(la):
Dobra stvar delta citija je ta što non stop ima neke akcije u holu u prizemlju, što ušće nema :)

Zar u Ušću ne promovišu sve od Galaxy Note II do Chanela br. 5?
 
Reklamiranje da, mislio sam na humanitarne akcije, razne izložbe itd ... :D
 
Vrh