Šta je novo?

Za sve ljubitelje shoping centara, molova itd

Westgate mol u Zagrebu: 226000m2 bruto, 100000m2 prodajnog prostora a onolicki grad.
 
tragac":19vywzpb je napisao(la):
ne menja suštinu, neuporedivo je veći od svega što imamo kod nas...A i pitanje je kolika je neto površina naših molova, bez garaža, magacina, pasarela, dakle samo prodajni prostor.

Hm, pa nisam siguran... Od "bar tri puta veceg" od Delte i Usca zajedno dođosmo do "neuporedivo veceg" od svega sto imamo... Nije dobar primer, jer je Iulius Timisoara manji čak i od Delta City-ja (retail floor area mu je 65k m2, a Delta City ima 87k m2). Za većinu mall-ova imaš površinu i za leasing area. Ušće je oko 50k m2, Delta oko 30k m2 (to je površina samih radnji i prostora za iznajmljivanje). btw bio sam u Iulius-u...

Bolji primer je Westgate u Zagrebu sa kojim bi po veličini (>200k m2, opet floor area) bio u rangu Delta Planet (za koji ne verujem da će se realizovati). Poenta jeste da ima prostora za širenje retaila, ali je i tržište real estate-a u Srbiji monopolizovano...
 
Problem sa manjkom retaila je izražen u Rakovici i Čukarici zbog nedostatka odgovarajućeg zemljišta. Na činjenicu da je Metro podignut na njivi posmatrajte kao na presedan, ko zna koliko se uložilo u dovodjenje vodovoda, kanalizacije pa i dovoljno jakog napona struje na taj plac. Dobili su čak i semafor preko Ibarske. Za sve ostalo čekalo se da se oslobodi neka od brojnih fabrika u Rakovici putem stečajnog/likvidacionog postupka.

PS I dalje ostajem pri tvrdnji da je Iulius neuporedivo veći od svega što imamo. Neka je to i moja iluzija jer sam tamo bio samo jedanput ali i na Google Earthu se vidi da je sam objekat u osnovi neuporedivo veći, a ima i sprat više.
 
tragac":3bkzlvgg je napisao(la):
DMB je prestao da radi 2008. jer je tad prestala proizvodnja Zastava automobila, pored motore za yugiće i kečeve pravili su i nekakve skrnave benzinske kosačice i motokultivatore (bolje rečeno pokušaje istih).

@Трагач, за ДМБ ниси у праву. Они јесу престали са производњом мотора за Заставин програм из познатих разлога. Фијат купио Заставу итд., итд.
ДМБ и сад ради и производи моторе за косачице и мотокултиваторе и доброг су квалитета, малолитражне моторе за разне потребе, пумпе,...
http://www.dmbfmm.co.rs/O%20nama.htm
http://www.dmbfmm.co.rs/Programi%20motori.htm

Фабрика је као што знаш производила по лиценци Ролс Ројса делове за авио моторе Вајпер, делове за хеликоптере,...

2012. године фабрика је приватизована од стране предузећа "Лили Дрогерија" власника Младена Грујића. У једном делу ДМБ-а ће се производити разни козметички производи. Из блока 45 један мањи део производње је већ пренет.

Lili drogerije" kupile DMB u Rakovici
Kompanija "Lili drogerije" (Lilly drogerie) kupila je fabriku "DMB Rakovica" u cilju ekspanzije i unapređenja svog poslovanja, saopšteno je danas.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3318 ... u-Rakovici

Drogerija Lilly kupila fabriku u Rakovici
Ukupna vrednost investicija za kompletan projekat "DMB Rakovica" iznosi 20 miliona evra, što, osim vrednosti po kojoj je kupljena fabrika, obuhvata i planirana ulaganja u opremu i saniranje objekata koje se planira u narednih nekoliko godina.
http://www.naslovi.net/2012-07-06/kamat ... ca/3628856
 
tragac":3jljweu7 je napisao(la):
Problem sa manjkom retaila je izražen u Rakovici i Čukarici zbog nedostatka odgovarajućeg zemljišta. Na činjenicu da je Metro podignut na njivi posmatrajte kao na presedan, ko zna koliko se uložilo u dovodjenje vodovoda, kanalizacije pa i dovoljno jakog napona struje na taj plac. Dobili su čak i semafor preko Ibarske. Za sve ostalo čekalo se da se oslobodi neka od brojnih fabrika u Rakovici putem stečajnog/likvidacionog postupka.

PS I dalje ostajem pri tvrdnji da je Iulius neuporedivo veći od svega što imamo. Neka je to i moja iluzija jer sam tamo bio samo jedanput ali i na Google Earthu se vidi da je sam objekat u osnovi neuporedivo veći, a ima i sprat više.

Sto se metroa tice svakako nije u pitanju prevelika investicija. Infrastrukturno, voda, struja, gas, sve je vec bilo tu. Semafor je posledica nase nesposobnosti da zavrsimo prosirenje Ibarske, zapoceto pre 20 godina - nama nista, u normalnom svetu ogroman vremenski period.
Sto se tice ulaganja u rakovicki industrijski basen, meni najvise smeta nedostatak ili nepostovanje planova. Jedna mala recica, kao i nekoliko zeleznickih koloseka podelilo je opstinu kao da je dunav u pitanju. Stoga se ovaj planirani T.C. na mestu Rekorda moze okarakterisati kao 'tako blizu, a tako daleko'.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Kupili su ih pre dve godine a od tad ni jedne jedine reči o razvoju ikakvih planova Lillyja sa DMB. U pitanju je trebao da bude projekat lake industrije za koji treba mnogo manje vremena da se realizuje. To dovoljno govori o kakvoj je "investiciji" reč.
 
Univerexport u ekspanziji :D Novi objekat na Dorćolu:

Univereksport i na Dorćolu
Izvor: B92
Beograd -- Trgovinski lanac Univereksport otvorio je novi prodajni objekat u Beogradu na uglu ulica Žorža Klemansoa i Senjanina Ive, u koji je uloženo dva miliona evra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
63082402453a43f579184a873462259_640x426.JPG


Ovo je 40. po redu Univereksport, a treći prodajni objekat ovog trgovinskog lanca u Beogradu koji je obezbedio radna mesta za 60 ljudi.

Novi Univereksport Beograđanima na preko 2000 m2 nudi asortiman od preko 10 000 artikala, sa posebnim fokusom na zdravu i organsku hranu, sveže meso i prerađevine od mangulice i bazene sa živom pastrmkom.

Centar grada sa novim Univereekport-om obogaćen je i svežim mesom i mesnim prerađevinama, uzgajanim i proizvedenim u bačkoj ravnici tradicionalnim metodama, sa prepoznatljivo drugačijim ukusima domaće farme.

Na 9 kasa potrošači će biti usluživani svakodnevno od 7 do 22h, a u sklopu objekta nalaze i pošta i menjačnica.

Na sam dan otvaranja potrošače su dočekali poklon paketi, gratis i kupovine preko vrednosnih vaučera. Pored redovnih akcijskih sniženja, pripremljena su brojna specijalna sniženja i akcije kako na sam dan otvaranja, tako i sedam dana nakon njega.

Kompanija Univereksport aktivni je učesnik u pružanju humanitarne pomoći ugroženima u poplavama kako robno, tako i finansijski. Povodom otvaranja Univereksport će na namenski račun Vlade Republike Srbije uplatiti pola miliona dinara, što vrednost poslednje uplate ovog trgovinskog lanca za sanaciju poplavom zahvaćenih područja podiže na 1,5 miliona dinara. Ovo ne predstavlja kraj ulaganja kompanije Univereksport, koja će i u budućnosti nastaviti sa pružanjem pomoći ugroženim područjima.

Izvor: B92

Naredni Univereksport će biti otvoren već na jesen u okviru maloprodajnog parka "One Zemun" na novosadskom putu, a ukoliko uskoro počne izgradnja "Aviv parka" na Zvezdari, možda i tamo otvore do kraja sledeće godine (potpisali su ugovor o zakupu, samo je pitanje kada će taj objekat biti izgrađen).
 
Meni je uvek naziv ove samoposluge odavao utisak neke firme koja se bavi uvozom i izvozom univer ploca ili nekog gradjevinskog materijala. Ali posle par godina postojanja jednostavno mi je usao u usi i sad mi je ok.

Sve je stvar marketinga, ali i kada g***o (oprostite na izrazu) ponovite petsto puta i zapakujete ga u nesto lepo vise vam nece smrdeti.
 
Steta sto prostor stoji vec prilicno dugo zamandaljen
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1iHyQk4wPgk[/youtube]
oh-god-why-smiley-emoticon.png

Х и М је поставио слику будуће продавнице са друге стране, ништа посебно, али нисам могао да сликам јер је пљуштала киша :D
 
Danas za vreme pljuska sam išao kolima u novi Merkator i zaključio (metodom kvašenja ruke i unutrašnjosti auta) da su rampe izložene padavinama.

Koliko mozga je potrebno da se taj ulazni deo nadkrije?

Poslato sa telefona
 
Liste čekanja za lokale u šoping-molu
M. L. JANKOVIĆ | 16. avgust 2014. 16:58 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... oping-molu

Dok prodavnice u gradu zvrje prazne, veliki tržni centri popunjeni „do vrha“. „Delta siti“: Popunjenost prostora je 100 odsto
bgd-shoping620x0.jpg


KUPOHOLIČARSKA groznica poslednjih godina potpuno se dislocirala. Nekada se u kupovinu odlazilo u samo gradsko jezgro, a danas poznate robne marke „jure“ za potrošačima - u velike tržne centre. Stručnjaci objašnjavaju da kupci više vole specijalizovane prodajne objekte jer na jednom mestu mogu da uporede ponudu i cene, pa iako trgovci nisu oduševljeni ovom podelom - moraju da isprate trendove.

Nijedan lokal tako nije ostao prazan u najvećem šoping-centru u Beogradu.

- S obzirom na atraktivnost lokacije i činjenice da je to novi centar grada, interesovanje je na visokom nivou i mnogobrojni brendovi žele da budu deo naše ponude - kažu iz tržnog centra „Ušće“. - U ovom trenutku posetioci imaju na raspolaganju ponudu više od 137 zakupaca, a pažljivim odabirom, nastalim na osnovu želja i potreba naših posetilaca, vodimo računa i da ona bude što raznovrsnija. Trenutna popunjenost lokala je gotovo 100 odsto, a uvek postoji zainteresovanost za zakup prostora u našem centru.

Slično je i u „Delta sitiju“, gde se pred jesenju sezonu traži i - kvadrat više.

- Popunjenost naših lokala trenutno je 100 odsto - navode u ovom tržnom centru. - Postoji čak i lista čekanja za ulazak novih brendova, budućih zakupaca, u šoping-mol.

Iz Pokreta potrošača objašnjavaju da je veća konkurencija na jednom mestu i kupovina u istom objektu - bolja za krajnjeg potrošača.

- Kada lokal pored spusti cene za 30 odsto, koliko god drugi imali bolju ponudu, i oni će morati da prate sniženja - kaže Petar Bogosavljević, direktor Pokreta potrošača Beograda. - Isto je i sa kvalitetom. Kupac za pola sata može da obiđe i po deset prodavnica i napravi najbolji mogući izbor. To često nije moguće ako juri po radnjama u gradu.

PUSTI “STAKLENAC“ I “ČUMIĆ“

Nekada najprometniji prodajni blokovi, Čumićevo sokače i „Staklenac“, sada „ugoste“ tek ponekog kupca. Neki od prodavaca otključaju radnju tek kada se mušterija pojavi.

- Kada uporedimo koliko prodamo, sa troškovima rentiranja lokala i komunalija - to je tek da se preživi - kaže trgovac u „Čumiću“. - Ranije je bilo skupo iznajmiti lokal ovde, sad svi gledaju da zakupe dva-tri kvadrata u tržnom centru.

NIKO NEĆE U CENTAR GRADA

Kvadrati zvrje prazni u Kneza Miloša, Knez Mihailovoj, na Terazijama. Zato su neki vlasnici primorani da ih pošalju - na doboš.

- Lokal od 15 kvadrata nudi se u centru grada za 35.000 evra, ali ne može da se proda dve godine - kaže Aleksandra Kon iz „Alka nekretnina“. - Preprodavcima se ne isplati da daju toliki novac, ako znaju da je promet mali.
 
Izgleda da se stadion jos uvek nije dovoljno razradio pa u njemu jos uvek dosta lokala zvrji prazno. Nakon godinu dana rada osetno je vise posetilaca ali je i dalje dosta manje nego sto je to u delti koja mu je po velicini slicna.
 
Stadion je skoro polu prazan, a ovi debili iz naselja Stepa Stepanovic i dalje traze trzni centar, kao bilo bi potraznje.

Mislim da ce u narednih 10ak dana otvoriti Super Vero u Zarkovu

jfDimfD.jpg


r4DqzoY.jpg


8giCeBv.jpg


A neki degenerik je vec izvrljao fasadu...

IRC7szd.jpg
 
Zašto ovako nizak objekat? Jel' moralo tako?
 
У тржном центру "Стадион" у суботу-23.08., посетиоци ће се дружити са нашим аутомобилским асом Душаном Дуцом Борквићем. Биће ту и његова "Лептир машна Круз" .




Dan sa Dušanom Borkovićem

Srpski automobilista Dušan Borković družiće se sa posetiocima Stadion Shopping Centra u Beogradu u subotu 23. avgusta od 12 do 14 časova.
Ljubitelji trkačkih automobila moći će da uživaju u razgledanju njegovog vozila i veoma vredne kacige, a svi zainteresovani biće u prilici da testiraju i vozačko umeće na nekoj od WTCC staza uz pomoć specijalnog simulatora, koji će biti postavljen na nultom nivou šoping centra.
Tri najbolja učesnika dobiće poklon od ovog sportskog asa!

http://www.serbiaring.com/dan-sa-dusanom-borkovicem/
 
Super Vero se otvara u Zarkovu 30.08. Konacno posle ko zna koliko godina
 
Vrh