Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Blade

Advanced
Učlanjen(a)
24.11.2015.
Poruke
2.567
Pohvaljen
1.621
Otvaram temu revoltiran zbog ovakvih i sličnih situacija...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ARl7JXzIHVU[/youtube]

..koje me nerviraju, jer tako zbog budale možeš da odeš na robiju ni kriv ni duzan. U kom stadijumu nerazmišljanja i nebrige za sebe bi morao da budeš da bi pretrčavao dve trake po smeru i tramvajske šine za oba, nizbrdo, klizavo, nema pešačkog prelaza,...

Možda tema nije za ovaj forum, možda nisam u pravu i još 100 možda...Ali eto, nije mi jasno ili možda nisam osoba dovoljno razvijenog intelekta da razumem ovakve poteze...
 
Šta ovde ima da se ne razume ili razume.

Čovek je dobio ono što je tražio. Kraj priče.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Da nema snimka verovatno bi vozač bio proglašen krivim. Nadam se da će pešak da snosi sve posledice ovakvog ponašanja (šteta na vozilu, kazna za nepropisno prelaženje ulice...)
 
Milisave,
Nije mi jasno kako neko moze do ove mere da ne vodi racuna o svom zivotu...
 
najtuznije je sto je ovde izginulo sigurno 20 ljudi u zadnjih 40 godina.
podzemni prolaz postoji i nalazi se bukvalno na desetak metara od incidenta.
Ograda.... Dzaba sve...
 
Očigledno treba viša i duža ograda. I to ona sa žilet-žicom na vrhu.

I kod Ade je slična priča.
 
Da sam neka vlast, ovakve pešake ne bi kažnjavao finansijski, nego društveno korisnim radom. Ne zelim nikome da uzimam hleb, zato ne bi fansijski. Već da radi, recimo, u gradskoj čistoći mesec dana. Ako na svom poslu radi prvu smenu, u gradskoj čistoći drugu. Naravno za džabe. Može i Bg put ili gradsko zelenilo. Pa bi se doveo u red. Većina vas ovde zna za zloglasnu raskrsnicu kod ,,Putnika,, u Borči.

Stanovnici Borče u velikom broju rade u nekoj od firmi koje se nalaze u industrijskoj zoni Padinske Skele ili iz nekog drugog razloga putuju na tu stranu. Kada autobus 95 stane na stanicu i narod izađe, ko od njih hoce ka Padinskoj Skeli, mora na drugu stranu ulice, da bi sačekao, recimo 101. Najblizi pešački prelaz je udaljen 40m. I ljudi su mahom pretrčavali, što je uzrokovalo loše situacije. Pritom nema podzemnog prolaza ni pasarele. Sada je stavljena ograda, a u produzetku barijere. Ljudi se provuku između ograde i barijera i prelaze, a neki ,,umetnici,, čak i preskaču ogradu. Ni na jedno ni na drugo ne bi smeo da se usudim, pa neka mi pobegne autobus. Neka je glava na ramenima, naićiće drugi.

Na tom mestu je pod hitno potrebna pasarela za pešake. Kako ljudi, bar oni koji su odgovorni prema sebi, ne bi morali da kruze kao kiša oko Kragujevca, kako kažu naši stari.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367930#p367930:1yj8k6be je napisao(la):
astrodule » 20 Jan 2016 10:00 pm[/url]":1yj8k6be]Da nema snimka verovatno bi vozač bio proglašen krivim. Nadam se da će pešak da snosi sve posledice ovakvog ponašanja (šteta na vozilu, kazna za nepropisno prelaženje ulice...)

Pesak je id*** u svakom slucaju ali ne bih bas branio vozaca toliko, po tom istom snimku bi se reklo da snosi deo odgovornosti.

Od pocetka snimka je u zurbi, vozilo kranje levo usporava, crveno vozilo ispred njega bez problema koci dok on ili ne moze da zakoci na vreme (malo odstojanje) pa bezi desno ili menja traku (koliko vidim preko pute zute linije) da ga zaobidje ne razmisljajuci o tome zasto vozilo koci na sred ulice.

Kad se nadju dvoje istih u saobracaju obicno se ovako i zavrsi.
 
Prijatelju, covek se najnormalnije prestrojava, na mestu gde je to dozvoljeno.
Crveno vozilo je pesaka zaobislo sa leve strane, peska u nameri da nastavi pretrcavanje nastavlja kretanje na desno. Vozac ga je video (a nije ga mogao videti pre od crvenog vozila) bukvalno trenutak pre nego sto ga je udario...

Zao mi je pasaka, kao sto bi mi bilo žao i svakog drugog živog bića, ali pretrcavanje saobracajnice sa ukupno 6 (2+2 + 1ž+1ž) je ogromna ludost i glupost.
 
@wexy

Po meni, jasno se vidi da je covek presao preko pune zute u 6-toj sekundi videa, kada je vozilo ispred njega naglo i iznenada zakocilo.

Isto kao sto mi sa snimka ove kamere ne vidimo pesaka do tog trenutka...

Splet okolnosti izazvane nepaznjom i nepostovanjem saobracajnih propisa iskljucivo pesaka.

e sad mozemo da nagadjamo dal bi vozac to prestrojavanje ucinio ili ne bi da nije bilo incidentne situacije.... :kafa:


 
На оваквим местима се не треба ослањати на савесност пешака, једноставно толики је промет да ће се овек наћи неко паметан ко ће да претрчава на оваквим местима, тако да треба поставњати баријере које ће да их обесхрабрују ако ни због кога другог онда због оних савесних којима овакви могу да постану терет на души.
Ево рецимо ауто пут кроз Београд је поприлично добро ограђен у том смислу и нема претрчавања али тамо где је остављена мала могућност по неком морфијевом закому ето их. Добар пример је код петље змај, овде http://binged.it/1PmxtRJ

Овде су испуњени сви услови, неко је поставио аутобуску станицу тамо где никако не би смела да буде и довео пешаке а није између поставио заштитну ограду да их демотивише да прелазе. На оваквом месту чак и пасарелу да поставе нашао би се неко да претрчава.
 
@laki72

Pesak je u prekrsaju svakako, ovo nije sporno.

Sto se vozaca tice postoje dve mogucnosti:

1. naglo kocenje usled nedovoljnog odstojanja i potreba za izbegavanjem vozila = vozac kriv
2. prestrojavanje preko pune zute linije = vozac kriv

Treca ne postoji.

Takodje to sto vozac nije video pesaka ni u kom slucaju nije opravdanje, naprotiv to je njegova OGROMNA greska.
 
@wexy

Dal si vozac i ako jesi, koliki ti je vozacki staz?

Pitam, zato sto:
Pri sedenju u putnickom automobilu oci vozaca su na 1 - 1,2m iznad povrsine kolovoza.
U situaciji kada pesak pretrcava izmodju vozila koja se krecu, sansa da bude uocen na vreme je minimalna.

Takodje, mozemo diskutovati u "bezbednom odstojanju" ali bih te potsetio da bi ono u tom slucaju izmedju svakog vozila u gradu (50km/h) trebalo da iznosi oko 20-30 metara.
Dal je to realno moguce?

Dakle, ja ne pricam o 'slepom postovanju zakona' jer po njemu ce ovaj vozac svakako snositi deo odgovornosti, te ce verovatno platiti novcanu kaznu, a verovatno ce imati u neku presudu tipa uslovno (naravno ako vec nije imao vece prekrsaje u skorije vreme).

Sve se svodi, na ŠBB KBB.
Da ovaj covek nije bahato i bezobrazno krsio propise i prelazio na ne dozvoljenom mestu, nikakav incident, niti prekrsaj se ne bi desio.
To je moje vidjenje.

- Nevezano za konkretan slucaj.

Tema je Zasto je saobracaj...

Pa takav je zato sto smo mi takvi. I nemojte sad odma da mi replicira neko sa "ja nisam", jer to nije apsolutno bitno jesam li ja ili mika , zika i pera drugaciji...

Psiholosko stanje nacije je ocajno.
U svest ljudi se usadilo da su pravila izmisljena da bi sputavala, a ne da su ona tu da bi uredila zivot velikog broja ljudi na malom prostoru.
Zato svuda oko sebe umesto uredjenog i funkcionalnog drustva imamo haos.
I nasi gradjani, koji su naucili da funkcionisu samo u haosu, imaju veliki problem da prihvate drugacije.

Tome treba dodati psihoze koje su posledica visegodisnjih svakodnevnih stresova, pa se frustracije lece i ispoljavaju (izmedju ostalog) U SAOBRACAJU , na salteru, u javnom prevozu, po skolama...
 
Тако је. Иначе, овог возача не треба казнити. Пешак је, речју, бу****.
 
Incident se ne bi desio ni da je vozač vozio po propisima. Dakle, 40-50kmh, odstojanje, prestrojavanje. Izbegao bi ga, prikočio bi, šta god.

Pešaci jesu sve luđi, oko toga nema spora, ali ih vozači u stopu prate. Mrtva trka.

Tako da je krivica obostrana.
 
A koliko je tvoja procena da je brzina vozila koje je naletelo na pesaka?
 
Moja procena je oko 80 na sat.
 
Не бих рекао, кратко је кочио, и да је возио 80, мислим да би га убио.
 
Ne vidim kako postovanje propisa zavisi od toga da li sam ja vozac ili koliki mi je vozacki staz pa ni od toga na kojoj se visini nalaze oci vozaca (?!), a jos manje kako su to zakoni i pravila podlozna tumacenju u zavisnosti od takvih uslova.

Ovde se non stop pominje to sto vozac njega nije video, pa kako to moze da bude opravdanje? Vozac u krajnjoj levoj ga je video, vozac u sredini ga je video i usporio, nas vozac u ovom slucaju ili nije prilagodio svoju voznju uslovima na putu ili se pravi pametan pa obilazi vozilo preko pune zute linije. Uostalom cak i da tu nije puna linija valjda je logicno zapitati se u toj situaciji zasto vozilo ispred mene naglo koci, a ne uci u obilazak istog jer je ocigledno doslo do neke situacije napred.

Uostalom, na pocetku snimka prestrojavanje u srednju traku bez migavca, verovatno i za to nema vremena u gradu ili sta?

Da pesak nije prelazio gde ne treba ili da je vozac ostao u svojoj traci do ovog ne bi doslo, ovo se upravo i desilo zato sto su se dve budale nasle na istom mestu.
 
Е сад смо логику "усташе=четници" пренели и на ово поље :wink:

Нажалост, и наши судови тако резонују и мере кривицу на кашичицу, оглашавајући људе кривично одговорним безвезе. За мене је једини стварни ид**** који овде постоји - пешак. Возач може да плати казну за престројавање без жмигавца, али да одговара за коња који хода између кола на 50 метара од подземног пролаза...
Правда за возача.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368176#p368176:78pwzc3h je napisao(la):
Пантограф » 22 Јан 2016 02:29 pm[/url]":78pwzc3h]Не бих рекао, кратко је кочио, и да је возио 80, мислим да би га убио.
Normalan saobraćaj na toj nizbrdici u zelenom talasu je oko 50 na sat, barem ja tako vozim. Toliko otprilike vozi ovaj sa saobraćajnom kamerom. Vozač koji je udario pešaka naglo ubrzava i brzo povećava rastojanje od kamere.

Udario ga je bokom, zato ga nije ubio. Da ga je udario frontalno, ostali bi samo dugmići. Zasutavni trag mu je preko 10 metara, to nije baš kratko. Da je vozio 50, stao bi za upola manje.
 
Malopređašnji događaj...

Vozim krajnjom desnom trakom na NS putu kod skretanja za okretnicu 15-ice u smeru ka Kvantašu. I malo ispred semafora, seljak iz Loznice kreće da se prestrojava u moju traku. U tom trenutku, prednji deo mog automobila bio je nedge u pravcu njegovih zadnjih vrata. Refleksno sviram i kocim, a on se prestojava i dalje, kao da mene nema. I prestrojio se, jer sam ja ukočio, pa mu je ostalo mesta. Da je st*** upalila 4 migavca ili podigao ruku da se izvini, nego ništa.

Takve stvari dozivljavam skoro svaki dan, ovo je samo jedan slucaj. Greške se dešavaju najboljima. Ali kod ovog subjekta po čijem se postupku vidi kakav je vozač i koji nivo vozačke kulture ima je motka izašla iz raja.
 
Vrh