Meni su takve stvari indikacija infrastrukturnih nedostataka. Konkretno na tom mestu je problem što iako postoji pešački tunel koji je bezbedan i dobro osvetljen, nije obeležen pa masa ljudi ni ne zna da se tu može preći. Piše samo da je to prolaz do železničke stanice što mnoge koji ne prolaze često tuda stavlja u zabludu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369655#p369655:24z3eo5c je napisao(la):becks89 » 31 Jan 2016 02:44 pm[/url]":24z3eo5c]Što se tiče slučaja kod Franša, meni se slično dogodilo, samo nešto malo dalje dole.
Išao sam od Autokomande ka Slaviji, nešto malo iznad stanice, stajao je u žutoj traci bus sa sva četiri upaljena, išao sam nekih, 40, 45 na sat i otprilike kada sam bio kod zadnje osovine autobusa, ugledam ženu sa sve detetom ispod ruke koja kreće da pretrčava tri trake ispred autobusa, iskreno nisam ni danas svestan kako sam stao i kako me niko iza mene nije udario. Najžalije što u tom stanju privremenog šoka nisam izašao da je našamaram, ali vodeći se logikom da nikad ženu ne bi udario, a pogotovo što je to dete bilo tu, jer tako će povesti sutra to dete pred nekog drugog.
Što je još nenormalnije, taman i tu da je prešla imala je bar još 50 metara gore da ide uz ogradu da pretrči sa tim jadnim detetom još tri trake. Pošto mi majka radi na Veterinarskom, kaže da je svakodnevnica da tu neko pretrčava, ljudi operisani od mozga definitivno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369788#p369788:2ni9mv78 je napisao(la):Karlo del Ponte » 01 Feb 2016 02:50 pm[/url]":2ni9mv78]Мислим да нико није приметио да је пешак највероватније журио на воз. Тај путник може у Батајници изгубити везу за Бановце, или Угриновце, а такви случајеви су чести разлози опасних претрчавања, везано и за остали јавни превоз. На овом месту имамо и опасна лева и полукружна скретања, зато што тога немамо на дугачкој деоници од Аутокоманде до Славије.
А шта би требало да сваком пешаку који претрчава улицу да "завиримо у мозак" да знамо да он претрчава исту због градског воза или градског превоза, да не закасни ! Значи са овим на неки начин оправдаваш претрчавање пешака на недозвољеним местима ![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369788#p369788:pvof7ot1 je napisao(la):Karlo del Ponte » 01 Феб 2016 02:50 pm[/url]"vof7ot1]Мислим да нико није приметио да је пешак највероватније журио на воз. Тај путник може у Батајници изгубити везу за Бановце, или Угриновце, а такви случајеви су чести разлози опасних претрчавања, везано и за остали јавни превоз. На овом месту имамо и опасна лева и полукружна скретања, зато што тога немамо на дугачкој деоници од Аутокоманде до Славије.
За Карађорђев парк, пре или касније би требало направити везу са подходником, и направити прилаз перону из самог Карађорђевог парка, а за лева и полукружна скретања, мој став је: уредити бржи и поузданији јавни превоз, далеко мање завистан од аутомобилског саобраћаја него данас, а за аутомобилски саобраћај вратити многа лева скретања, а на рачун проходности. Брзину и поузданост аутомобилски саобраћај у тим деловима града Београд може имати само у случајевима демографске катастрофе, и у тим случајевима макар да остане предност флексибилности при кретању аутомобилом за специфичну транспортну тражњу.