Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Zar posle ovoga nije malo jasnije da policiju treba ukinuti jer nema apsolutno nikakvu svrhu?

Ali ne, ljudi su ubeđeni da je sasvim u redu da im se otima novac kroz porez i daje ovim neradnicima.
 
U takvim situacijama, kada sam ja taj koji pušta pešaka, ako vidim u retrovizoru da se neko zaleće, krenem da trubim.

I nikako ne pokazivati pešaku da pređe ulicu ako se ne gleda u retrovizor.
 
viber_slika_2020-10-19_15-42-23.jpg
viber_slika_2020-10-19_15-42-24.jpg
 
Kruzni tok - jedna veoma jednostavna stvar, resenje za mnoge probleme na klasicnim raskrsnicama,...Ali ne mozes ti naseg coveka da naucis da vozi u kruznom toku, pa to ti je. Lakse je 30 u du.e, nego 1 u glavu.
 
Nestrpljiv,glup, bezobrazan uz to nema blage veze o ZOBS u.
 
Osim ako nisu malog promera da se pritom tu pruža jak tok u određenom smeru.
Primer: Dedinje, uključenje iz pravca Belog dvora u vreme popodnevnih špica. Moraš da presečeš neprekidan tok vozila koja se isključuju na prvom skretanju posle tebe. Još imaju i povoljan ugao i ubrzavaju tačno gde treba da se uključiš. Sve ali bukvalno sve je na njihovoj strani.
 
Prosto ne mogu da zamislim da prodje 2-3 dana da na tom kruznom toku nema nekog haosa. Tu sam živeo i nekoliko puta vadio ljude iz prevrnutog auta, stvarno je haos.
 
Sta treba uraditi koliko kola na krovu kod opštine nbg da bude da se nesto preduzme uradi...
 
Ništa postaviti semafor za ove iz pravca starog Merkatora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786885#p786885:2qnay34b je napisao(la):
wexy » 24 Oct 2020, 14:43[/url]":2qnay34b]Zasto je problem napraviti nesto ovako?

...

Zato što onda nije dovoljno komplikovano i idiotsko rešenje da ispuni trenutne standarde gradskog instituta za besmislenosti.
 
Svuda isti poblem samo što je neko rešio da uzme stvar u svoje ruke i kazni takvo ponašanje.



30 posmatrača snimalo je mjesto nesreće, gdje je vozač kamiona umro. Protiv njih se vodi postupak

U utorak popodne dogodila se ozbiljna nesreća na njemačkoj autocesti A8 u blizini Pforzheima, gdje je život izgubio i vozač kamiona. Policija je rekla da je oko 30 promatrača pokušalo snimiti incident. Zbog svoje okrutnosti moraju se suočiti sa ozbiljnim posljedicama.

Nesreća se dogodila u utorak popodne u blizini njemačkog grada Pforzheim. U sudaru je preminuo 54-godišnji vozač kamiona, drugi muškarac lakše je povrijeđen. Policijska stanica Pforzheim izdala je izjavu o slučaju.

Prema policiji, traka koja vodi do Karlsruhea morala je ostati zatvorena do večeri zbog intenzivnih spasilačkih radova. Policija je na mjestu događaja uhvatila 30-ak posmatrača kako pokušavaju snimiti nesreću u suprotnoj traci.

Kao što je policija više puta naglasila, zurenje i video snimanje očito je dovelo do dodatnih opasnih situacija zbog vrlo usporenog prometa ili naglog kočenja. Kako bi se približili mjestu nesreće i bolje pogledali, neki promatrači čak su se i odvezli do obližnjih šumskih staza.

Policija je saopćila da će nakon završetka istrage biti pokrenut postupak protiv onih koji su snimili mjesto nesreće .

https://www.svijet-kamiona.com/30-posma ... -postupak/
 
Verujem da sigurno 80% vozača misli da je sva krivica na "običnim" vozilima u ovoj situaciji https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1846773

Težak sudar dogodio se večeras u 21.30 časova na Novom Beogradu na raskrsnici ulica Tošin bunar i Studentske.

IZVOR: B92 SREDA, 21.04.2021. | 22:18

U sudaru su učestvovala dva automobila i vozilo Hitne pomoći pod rotacijom.

Kako prenose mediji, dva automobila su se sudarila sa vozilom Hitne pomoći, koje je prevozilo bolesnika u Zemunsku bolnicu.

Naravno, neki i znaju da kroz crveno ne sme niko da prolazi (osim ako saobraćajac ne reguliše saobraćaj)

Ovo je samo uvod u nešto drugo. Naime, zašto iznad semafora ne postoje senzori koji reaguju na rotaciju i pale zeleno? Plus, što se poslednjih meseci umrežavaju semafori i zamenjuju novima (uvodi se adaptibilni sistem upravljanja saobraćajem)
 
I gde su stigli ? Ugrozili živote svih zbog izgubljenog minuta.
Koliko se sećam vodila se ovde polemika vezano za prolazak hitne pomoći na crveno i više njih je smatralo da treba da prolaze.
Protiv sam toga jer se nebrojano puta ugrožava više života.
Stari semafori su zamenjeni i ugrađeni su elektronski (problematičniji) i nije neka nauka da se doda jedan senzor, prijemnik kako bi hitne službe imale neometan prolazak.
 
Moram da primetim da ljudi koji imaju vozila proizvedena poslednjih 4-5 godina vole da drze upaljena jaka LED svetla, verovatno dnevna. Posbno ne problem kod "krosovera" kojima su farovi visoko postavljeni pa dodju u visini ociju vozaca standarnih, anjih kola. Posebno se isticu ovi sa Nissan Qashkai kojih ima ko g.... Postaje nepodnosljivo vozii u vecernjim statima. Prilino sam siguran da su sama vozila dobro tehnicki resena ali vozaci kod nas vidim cesto voze sa dnevnim svetlima i nocu, cak i ako su LED.
 
Dnevna svetla ne mogu da se isključe. Bar ne na jednostavan način, eventualno preko bord kompjutera...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843935#p843935:1z364g3t je napisao(la):
tragac » Čet Apr 22, 2021 1:43 pm[/url]":1z364g3t]Moram da primetim da ljudi koji imaju vozila proizvedena poslednjih 4-5 godina vole da drze upaljena jaka LED svetla, verovatno dnevna. Posbno ne problem kod "krosovera" kojima su farovi visoko postavljeni pa dodju u visini ociju vozaca standarnih, anjih kola. Posebno se isticu ovi sa Nissan Qashkai kojih ima ko g.... Postaje nepodnosljivo vozii u vecernjim statima. Prilino sam siguran da su sama vozila dobro tehnicki resena ali vozaci kod nas vidim cesto voze sa dnevnim svetlima i nocu, cak i ako su LED.

Evo info iz prve ruke za pomenuto vozilo kojeg ima ko g....., dnevna svetla ne mogu da se isključe bar na modelu 2015 god, možda kao što je kolega forumaš napisao preko borda.
Takođe dnevna svetla u toku dana svetle jače kada su sama upaljena, čim se upale kratka svetla ili eventualno duga ona se gase i svetle sigurno 30% manje nego u toku dana. Takođe kod svih novih vozila koje imaju dnevna svetla može nastati problem koji viđam često a to je da su upaljena samo dnevna svetla uveče ili u toku noći a tada ne rade pozicije pozadi jer je vozač zaboravio da upali ista. To je isto tako nezgodno kada je magla u pitanju. Meni su svetla na auto modu i zadovoljan sam sa načinom njihovog rada.

Meni konkretno smetaju vozila koja imaju kineske ksenone-ledove i ona kola koja imaju slaba kratka svetla ili ih nemaju uopšte(crka slijalica i sl.) pa voze sa dugim svetlima.
 
Meni smetaju kratka svetla podignuta kao duga jer zaslepljuju ovog ispred. To je čest slučaj na Puntićima.

A to za kineske ksenone i budženje sa led svetlima je za psihijatriju.
 
Kineski ksenoni su medju opasnijim stvarima u saobracaju. Ne razumem kako pored svih ovih retardiranih propisa, tipa da moras u perionicu pred dolazak na tehnicki i slicne sulude nebuloze, niko ne resava tako ozbiljan problem.
 
Vrh