Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

I onda na kraju ostane pitanje zasto su uopste poceli rusenje neparne strane ako su znali jos pre 20 godina da postoje toliki imovinski problemi. Tako su prvo srusili neke kuce a neke ostavili, pa onda se tamo gde su srusili pojavili autootpadi a tamo gde su ostavili uselili se beskucnici. Trebalo je prvo resiti sve pravne probleme a onda u cugu srusiti i odmah praviti put.
 
Ne mislim da je problem u tome da su oni trebali da čekaju, nego se toi radi tako što dobiješ ređenje od suda da moraš da se iseliš i tačka. Ko neće, dolazi policija i izbacuje. Jer to što ti ljudi rade je bezobrazluk.
 
Kako god se uzme, grad je vlasnik zemljista, i uvek prvo ponudi tim licima neku drugu lokaciju, i ko je pametan uglavnom uz malo pregovora uspe da dobije vrlo pristojnu lokaciju ili smestaj, ali imate i onu grupu ljudi koji nece odatle da se mrdnu, e onda grad lepo pokrene svoju masineriju i sudskim putem izbaci ljude. Sve je cisto ko suza, ako ti ljudi nece da se isele, a ponudjeno im je neko drugo mesto, onda lepo sudski nalog o iseljavanju i gotova prica.
 
Zakom o eksproprijaciji je jasan.

Utvrđuje se opšti interes i tu nema spora moraš da prodaš državi (gradu) svoje zemljište .
Zakon takođe kaže da nadoknada za to zemljište ne može biti manja od tržišne vrednosti.

E tu nastaju problemi, šta je to tržišna vrednost. Po definiciji to je ona vrednost za koju je neko spreman da proda nešto a neko drugi spreman da kupi.
Po pravilu vlasnici traže mnogo više nego što mogu da da dobiju i odgovara im odugovlačenje jer vrednost sličnog zemljišta raste. Još ako imate buranija državu kao što je naša gde se ni nezna ko je pravi vlasnik nekog parčeta zemlje....eto uzroka naših problema.
Oni će biti sklonjeni kad tad ali ćemo svi još pošteno da se nerviramo, da gubimo vreme u gužvama, da se trujemo u izduvnim gasovima i isparenjima svinske belege...
:mad:
 
Pazi ni drzava nije mutava, tako da je uvek prva ponuda niza nego sto se realno moze dobiti, tako da ako se nekad budete dogovarali sa gradom uvek podnesite zalbu na prvu ponudu i videcete da ce vec druga ponuda biti realnija. To znaju i ljudi iz gradske uprave, ali njima je normalno u interesu da pokusaju da prodju sa sto manjim troskovima, ali ako vide da tako ne moze onda daju fer ponudu.
 
A sto mi jednostavno nemamo jednu nezavisnu komisiju koja odredi cenu - i gotovo? covek se isplati, pocnu radovi, pa ako hoce vise, moze da tuzi da mu isplate dodatni novac, ali lokacija je vec "ekspropriarisana" :)
 
Zato sto reci "nezavisna" i "komisija" predstavljaju misaonu imenicu u danasnjem drustvu u Srbiji. :D
 
Nezavisna komisija ili ne, dok je "isplaceni" vlasnik nezadovoljan, on moze da se zali na raznim instancama: sudovi, Strazburi itd, tako da proces moze da potraje dok se sve dokaze i pokaze ko je u pravu!
 
Covek mora da bude frustriran, narocito ako je stanovnik Vojvodjanske, sto kada cujete ta opravdanja koja dolaze iz Opstine i Grada ona zaista izgledaju razumljiva: te imovinski odnosi, te problem izbeglica, te problem Roma, pa sankcije, ratovi.... A onda se osvrnes unazad i vidis da je proslo 20 godina, da su za to vreme negde nikli citavi gradovi, napravljeni najduzi mostovi na svetu, najvise zgrade, a tebe jos uvek j**u u mozak i ubedjuju da jedna Novobeogradska ulica mora da izgleda tako kako izgleda i da niko nije kriv.

Vidim da na ovom forumu ima dosta clanova iz drugih gradova - Hamburga, Londona, Rima... Bilo bi zanimljivo ako imaju neka saznanja kako se ovakvi problemi resavaju tamo. Recimo ako grad hoce da izgradi ili prosiri ulicu, kako to oni rade, koliko traje i sl.
 
Ono u bloku 63 je interna sobracajnica sa pakring mestima za postojece zgrade u bloku i buduce uz Vojvodjansku.
Automobili vec sad mogu da pridju iz Gandijeve, a ostavljena je i mogucnost ulaska iz same Vojvodjanske, kada jednog dana bude prosirena na tom delu.
 
Kako se romska decica lepo igraju na tom novom parkingu!!!
:D
 
Moram da javim da su se poslednjih dana intenzivirali radovi. Za vikend su tabanali buduci trotoar i, ako dobro nagadjam, biciklisticku stazu, a jutros vidim da ruse onaj jedini preostali izlaz ka blokovima u visini Vojvodjanske br. 80. Verovatno da bi spojili potez do apoteke gde novi put zavrsava (za sada).

Pratimo dalje.
 
Mogli bi barem da dok cekamo da bulevar dodje do nas(63 blok), malo ociste od suta i gomile kojecega deo oko autobuske stanice! Ali opet gde ce onaj covek sto zivi tu u prvoj kucici da izvede koze?! :rolleyes:
 
Zar toliko dugo niko nije bacio pogled na vojvodjansku i napravio par slicica ?????

SRB-RS-CG
 
Jel oni to prave kruznu raskrsnicu izmedju Dr. Ivana Ribara i Vojvodjanske!? :)







Dr. Ivana Ribara:

 
Cool!!! :))))
Mislim da Beogradu fali kružnih tokova, naročito na prilazima gradu, kao i uopšte u Srbiji na regionalnim putevima.
Valjda je u Francuskoj skoro svako ukrštanje kod nekog malog sela kružno.
 
^^ u vecini zemalja -FR i Spanija i Italija (to je ono sto videh) ...u pa ovo ce izgledati bas cute!
 
Ja licno nisam ljulbitelj kruznih raskrsnica, jer licno znam nekoliko ljudi koji su "cuknuti" (ne svojom krivicom) na kruznoj raskrsnici kod opstine Novi Beograd i licno sam video nekoliko identicnih sudara na kruznoj raskrsnici na autokomandi (kada oni u krugu ne sacekaju ove iz pravca grada iz bul. JNA nego izvire nos i PAP sa desne strane...)...e sad, da li je nasa kultura u pitanju ili sta vec...ko zna...voleo bih da vidim negde statistiku broja sudara na ove dve raskrsnice...:):)...mnogo trazim...naravno i kruzne raskrsnice mogu da budu dobre...treba sacekati i videti kako ce ovo da izgleda i funkcionise...
 
Kružne raskrsknice imaju svojih prednosti i mana. Prednosti su veći protok nego kroz semaforizovanu raskrsnicu, veću nivo bezbednosti (postojenje kolizionih a ne konfliktnih tačkaka) ovo u prevodu znači da su sudari sa mnogo manje energije nego kod standardnih četvorokrakih raskrsnica).
Mane su nemogućnost primene kod šinskih sistema i otežano kretanje sistema Javnog gradksog prevoza.
Mene je prijatno iznenadila ova koju grade na raskršću Ivana Ribara, Vojvođanske i Vinogradske.

Ono na Autokomandi je izrod i upravo primer kako ne treba, jer je na silu u kružni tok ubačen tramvaj pa se jedan od osnovnih principa kružnih tokova krši: svi koji su unutra imaju prednost, svi koji se uključuju čekaju.
Jedino na Autokomandi oni koji se ukjučuji iz prvaca Bul JNA imaju prednost, a da konfuzija bude veća na kolovozu im je iscrtano stop a znaka nigde nema.
 
PIGLET":1puqr1jb je napisao(la):
...sudari sa mnogo manje energije nego kod standardnih četvorokrakih raskrsnica).
Nisam o ovome razmisljao, to je velika prednost...otvorio si mi oci...:)...cesto se vide jezivi sudari npr. na raskrsnici Oml. brigada i Jurija Gagarina, gde se "otkine" i po pola vozila...krvi do kolena...dok su ova kod opstine NBGD bila mahom cukanja / naslanjanja sa krila...nista posebno...

PIGLET":1puqr1jb je napisao(la):
Ono na Autokomandi je izrod i upravo primer kako ne treba, jer je na silu u kružni tok ubačen tramvaj pa se jedan od osnovnih principa kružnih tokova krši: svi koji su unutra imaju prednost, svi koji se uključuju čekaju.
Ne pamtim kada sam prolazio kruznom raskrsnicom kod Bogoslovije, jel bese i tamo prednost imaju neki pravci koji ulaze u krug?

Na Slaviji npr. ima prednost onaj ko je veca bu****...osim kad nema one najvece, plave sa pistaljkom...pa se vodi vecita, ne razresena polemika, da li je policajac tu zbog guzve ili je guzva zbog policajca...:)
 
PIGLET":knl8jnm7 je napisao(la):
Kružne raskrsknice imaju svojih prednosti i mana. ....
U Libiji sam video i vozio oko 'ringova', kružnih raskrsnica koje su oko 1met. visoke.
Opasane su, tj. ozidane su kamenom, a sam krug ispunjen zemljom i uopšte se
nije isplatilo često udarati u njih - štetilo je kolima, a i novčaniku. :)
 
Bila je pre nekoliko dana reportaza na televiziji o nekom gradu u Holandiji/Belgiji gde su totalno ukinuli saobracajne znake i nakon cetiri godine takvog sistema na kruznoj raskrsnici se nije desila nijedna nesreca dok je cetiri godine pre ustanovljenja tog sistema bilo 8 katastrofalnih nesreca. Citava poenta je u tome sto sa nepostojanjem saobracajnih znakova vozaci pocinju da voze obazrivije. Takav sistem je mozda moguc u manjim mestima, ali je pitanje koliko je moguc u velikim gradovima. Da ne zaboravim, dnevni protok na toj kruznoj raskrsnici je 10000 vozila.
 
Vrh