Šta je novo?

Vojska i Namenska industrija Srbije

Da li ste za povratak vojnog roka?

  • Da

    Glasovi: 111 30,5%
  • Ne

    Glasovi: 225 61,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 7,7%

  • Ukupno glasača
    364
JohnnyLee":3i65kgyy je napisao(la):
најпаметније је да ћутимо и да се не мешамо, јер имамо добре односе и са једнима и са другима. и да наставимо да им продајемо оружје

Evo Jermeni nam prave marketing
f0b48524a30f97c8ad155cddf67f0f76.jpg
ebf3562abde4af3d3db941942df27854.jpg

Edepro raketa G2000 koja duplira domet za Grad i slične sisteme .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778806#p778806:15uroogx je napisao(la):
Dart » 28 Сеп 2020, 18:48[/url]":15uroogx]Evo Jermeni nam prave marketing

Азери ту глуме мало невинашца. од нас набављају гранате од 122 мм и 152 мм и ракете за Град
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778727#p778727:2saek86v je napisao(la):
ivchonny » Pon Sep 28, 2020 2:31 pm[/url]":2saek86v]Evo jednog dobrog teksta o padu Mig 21 i sistemu koji RV i PVO koji očigledno ne funkcioniše.
https://tangosix.rs/2020/28/09/analiza- ... a-istraga/

Procitao sam tekst cim je izasao i nisam ga shvatio. Ciju odgovornost tazi Vojinovic? Osim zelje da se po svaku cenu trazi necija odgovornost. Taj avion nije imao sta da trazi ispod 400m visine... osim nevolje nazalost. Minimana propisana visina leta iznad brdsko-plainskog terena je 400m. Da bi odstupio od minimalne propisane visne leta potrebno je da ti komanda RV i PVO potpise plan leta u kom je brisuci let. Sto niko nije uradio jer je zadatak leta bio izvidjanje vremena. Taj dan su bili suspedovani svi letovi, bas da bi se sprecile nesrece zbog slozenih meteo uslova. Poleteo je jedan orao a onda i Mig 21, sa istim zadatkom. Ova nesreca je copy-paste udesa G4 kod Sapca. Takodje su poginula dva pilota. I oni su pravili povratni brisuci let iznad rodnog kraja. Kada se postuju pravila i propisi onda nema kobnih posedica. Dolazilo je do mehanickih otkaza u toku leta predhodnih godina, ali su piloti uglavnom prezivljavali. Demantovacu odmah sebe, setih se pokojog Savketa i udesa Laste. Kada piloti naprave gresku, ili su na malim visinama kada nema vremena za ispravljanje greske, ili ostaju u avionu do samog kraja pokusavajuci da isprave gresku. Rezultat je nazalost isti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779507#p779507:36ldvobo je napisao(la):
Gazi Bengazi » Sre Sep 30, 2020 4:31 pm[/url]":36ldvobo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778727#p778727:36ldvobo je napisao(la):
ivchonny » Pon Sep 28, 2020 2:31 pm[/url]":36ldvobo]Evo jednog dobrog teksta o padu Mig 21 i sistemu koji RV i PVO koji očigledno ne funkcioniše.
https://tangosix.rs/2020/28/09/analiza- ... a-istraga/

Procitao sam tekst cim je izasao i nisam ga shvatio. Ciju odgovornost tazi Vojinovic? Osim zelje da se po svaku cenu trazi necija odgovornost. Taj avion nije imao sta da trazi ispod 400m visine... osim nevolje nazalost. Minimana propisana visina leta iznad brdsko-plainskog terena je 400m. Da bi odstupio od minimalne propisane visne leta potrebno je da ti komanda RV i PVO potpise plan leta u kom je brisuci let. Sto niko nije uradio jer je zadatak leta bio izvidjanje vremena. Taj dan su bili suspedovani svi letovi, bas da bi se sprecile nesrece zbog slozenih meteo uslova. Poleteo je jedan orao a onda i Mig 21, sa istim zadatkom. Ova nesreca je copy-paste udesa G4 kod Sapca. Takodje su poginula dva pilota. I oni su pravili povratni brisuci let iznad rodnog kraja. Kada se postuju pravila i propisi onda nema kobnih posedica. Dolazilo je do mehanickih otkaza u toku leta predhodnih godina, ali su piloti uglavnom prezivljavali. Demantovacu odmah sebe, setih se pokojog Savketa i udesa Laste. Kada piloti naprave gresku, ili su na malim visinama kada nema vremena za ispravljanje greske, ili ostaju u avionu do samog kraja pokusavajuci da isprave gresku. Rezultat je nazalost isti.

Meni se čini da je Vojnivićev tekst poprilično komplementaran sa ovim što ste Vi napisali, s tim što je on očigledno ogorčen. Verovatno greška pilota, ali i sistema koji dozvoljava da piloti odstupaju od plana leta nekažnjeno.

Štaviše, posle Vašeg komentara, meni je sad, kao laiku, jasnije.
 
Некажњено? Кажњени су врло жестоко.

А Пеца је огорчен човек јако.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779769#p779769:36vu5cjk je napisao(la):
Прле » Čet Okt 01, 2020 10:59 am[/url]":36vu5cjk]Некажњено? Кажњени су врло жестоко.

А Пеца је огорчен човек јако.

Dobro, pričamo očigledno o prirodnoj kazni... Ali o sistemskoj, ne baš. Da su postojale sistemske, ne bi oni leteli iznad kuće, već bi odradili zadatak po PS-u.
 
Mislim da je to bio ili običaj ili velika nedisciplina. Momak iz mog komšiluka je pilot helikoptera. Povremeno, 1-2 godišnje, 2-3 helikoptera prave pravi aeromiting oko i iznad njegove roditeljske kuće. Letos se čak ceo događaj preneo i na malinjak u kome mu se familija zatekla.
Nedavno sam to isto video nedaleko od A2 autoputa kod jedne skupine kuća.
Isto su radili 1991-92.kada su se doselili na Ponikve. Bilo je tu lokalnih pilota i preletanja 21 i 29 tik iznad drveća i odžaka. I kuće i nebo su se tresli. Jedan je tada takoreći vozio užičkom glavnom ulicom.
 
Da zanemarimo trošenje državnih resursa na takve aero-mitinge (mada ne bi trebalo), ali šta da je taj što je "vozio" ulicom, pao na istu?
 
Pa zataskalo bi se. Kao sto se zataskao pad helikoptera i kao sto ce se i ovo zataskati.
 
U novinama bi izašli slični tekstovi kao sad "pilot heroj izbegao zgrade i pao na ulicu" ,jer je to najbolji način za odvraćanje pažnje.

Nego da se vratim na Nagorno Karabah. Jeste da nema direktne veze sa Srbijom, ali nam pokazuje budući pravac ratovanja. Jermenija ima PVO kakav Srbija može samo da sanja i opet trpe velike gubitke. Naših 6 Pancira teško da bi sastavili i jedan dan, tako da nabavka većeg broja modernih PVO sistema mora imati prioritet.
Takođe potreban nam je širok spektar dronova , a to možemo i sami razvijati. Npr mali komercijalni dronvi dometa nekih 5km se mogu naći i za 500 evra. Vrlo korisna stvarčica za izviđanje ili korekciju artiljerije.
 
Да се разумемо, ако стварно има елемената керења у родном крају, тј да је то допринело трагедији, набријао би пилоте да им не би пало на памет тако да се понашају. Кажњавао би их унапред.
 
Pa naravno da ima toga. Ima i po drugim vojskama, doduse. Ali nije bas isto kada jednim Amerima ili Rusima padnr avion, i kad padne nama.

Evo par primera domacih opasnih majmunisanja. Kazem majmunisanja jer jedno je pokazivanje vestina negde dalje od ljudi, bez rizikovanja dodatnih zrtava i stete, a drugo je kada se to izvodi TIK IZNAD NECIJE SOFERKE DOK JURI AUTOPUTEM!!! :bash: :bash:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xNlZs_bJHRQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UY7qGKNHx8g[/youtube]
Svaka cast ovim ljudima na umecu, ali ako vozis Moskvica i hoces da se pokazes, radi to tako da nikog ni u jednom momentu ne dovedes u opasnost. A opasnost moze da nastane i kad nekoga ometas dok vozi.
 
Inace ako su komentatori u pravu, upravo ovaj Galeb i ovaj pilot slupali su se godinu dana posle ovog snimka, kod Kovacice, 2018. godine.
 
^ Delimicno su u pravu. Pilot u ovam galebu je pokojni major Goran Savić koji je poginuo u udesu Laste 2012-te u Novoj Pazovi. Savketa prepoznajem po kacigi a i nosi narandzasto odelo sto znaci da je opitni pilot. Do udesa Laste je doslo na opitnom letu zbog tehnickog otkaza komandi. Drugi pilot je uspeo da iskoci, a Savke prekasno. Nakon toga su sve Laste prepravljene a i izmenjen im je kokpit ladi lakseg napustanja aviona posto Lasta nema izbaciva sedista. Sto se tice snimka, minimalna visina leta iznad ravnice je 100m. Savke je bas bio perspektivan pilot, jedan od najboljih. Taman je te godine imao prvi samostalni nastup na aeromitingu gde je izvodio zvono za galebom.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MU2dupj4P9Y[/youtube]

Sto se tice helikptera, mislim da je privatni. Nemojte me drzati za rec.

Piloti jurisne avijacije sa Ladjevaca prednjace u opasnom letenju. Zadnjih godina je znacajno povecan nalet i lete skoro svakodnevno. Na instagramu se mogu naci nalozi pilota koji imaju GoPro kamere u kokpitima. Evo i danas kace snimke sa opasnim letenjem. Iznenadio sam se kad sam cuo da je avion sa Batajnice imao udes, onda smo saznali da je pilot presao sa Ladjevaca. Pilote na zalost nije moguce disciplinovati. U velikom smo deficitu sa pilotima i oni to znaju. Sve je na njima.
 
Hvala na informacijama i sve razumem. Ali ovo na sninku Galeba sto sam ja kacio je definitivno letenje ispod 100 metara.

A to da je pilota malo je vec i javna tajna. Ali nije potrebna jaca disciplina zato sto neko hoce da ih drnda, nego zato sto je ocigledno da se nesrece desavaju precesto i da ljudi ginu. Ako im to nije dovoljna lekcija da se okanu pokazivanja nad rizicnim podrucjima onda ne znam sta jeste.
 

Prilozi

  • 167750_266883293_IMG-57eeee4cf5e681bf5209ff61cf279804-V.jpg
    167750_266883293_IMG-57eeee4cf5e681bf5209ff61cf279804-V.jpg
    235,3 KB · Pregleda: 1.198
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780241#p780241:3mx3q1xc je napisao(la):
Gazi Bengazi » Pet Okt 02, 2020 4:33 pm[/url]":3mx3q1xc]^ Delimicno su u pravu. Pilot u ovam galebu je pokojni major Goran Savić koji je poginuo u udesu Laste 2012-te u Novoj Pazovi. Savketa prepoznajem po kacigi a i nosi narandzasto odelo sto znaci da je opitni pilot. Do udesa Laste je doslo na opitnom letu zbog tehnickog otkaza komandi. Drugi pilot je uspeo da iskoci, a Savke prekasno. Nakon toga su sve Laste prepravljene a i izmenjen im je kokpit ladi lakseg napustanja aviona posto Lasta nema izbaciva sedista. Sto se tice snimka, minimalna visina leta iznad ravnice je 100m. Savke je bas bio perspektivan pilot, jedan od najboljih. Taman je te godine imao prvi samostalni nastup na aeromitingu gde je izvodio zvono za galebom.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MU2dupj4P9Y[/youtube]

Sto se tice helikptera, mislim da je privatni. Nemojte me drzati za rec.

Piloti jurisne avijacije sa Ladjevaca prednjace u opasnom letenju. Zadnjih godina je znacajno povecan nalet i lete skoro svakodnevno. Na instagramu se mogu naci nalozi pilota koji imaju GoPro kamere u kokpitima. Evo i danas kace snimke sa opasnim letenjem. Iznenadio sam se kad sam cuo da je avion sa Batajnice imao udes, onda smo saznali da je pilot presao sa Ladjevaca. Pilote na zalost nije moguce disciplinovati. U velikom smo deficitu sa pilotima i oni to znaju. Sve je na njima.
Taj helikopterski aeromituing o kom sam pisao, potekao je sa Lađevaca.
 
Информер пише да Србија купује турске беспилотне летелице Барјактар. Запитао бих се да ли је реално да се то ради у овом тренутку, да не знам где живим.
 
To i nije toliko losa kupovina, naravno ako je istina (što nije čest slučaj kod dez-Informera)
 
Ma gde nije loše svrstavanje uz Tursku u ovim okolnostima... To je politička odluka, nemaju veze performanse drona sa tim.
 
Vrh