Evo jednog dobrog teksta o padu Mig 21 i sistemu koji RV i PVO koji očigledno ne funkcioniše.
https://tangosix.rs/2020/28/09/analiza- ... a-istraga/
https://tangosix.rs/2020/28/09/analiza- ... a-istraga/
JohnnyLee":3i65kgyy je napisao(la):најпаметније је да ћутимо и да се не мешамо, јер имамо добре односе и са једнима и са другима. и да наставимо да им продајемо оружје
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778806#p778806:15uroogx je napisao(la):Dart » 28 Сеп 2020, 18:48[/url]":15uroogx]Evo Jermeni nam prave marketing
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778727#p778727:2saek86v je napisao(la):ivchonny » Pon Sep 28, 2020 2:31 pm[/url]":2saek86v]Evo jednog dobrog teksta o padu Mig 21 i sistemu koji RV i PVO koji očigledno ne funkcioniše.
https://tangosix.rs/2020/28/09/analiza- ... a-istraga/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779507#p779507:36ldvobo je napisao(la):Gazi Bengazi » Sre Sep 30, 2020 4:31 pm[/url]":36ldvobo][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778727#p778727:36ldvobo je napisao(la):ivchonny » Pon Sep 28, 2020 2:31 pm[/url]":36ldvobo]Evo jednog dobrog teksta o padu Mig 21 i sistemu koji RV i PVO koji očigledno ne funkcioniše.
https://tangosix.rs/2020/28/09/analiza- ... a-istraga/
Procitao sam tekst cim je izasao i nisam ga shvatio. Ciju odgovornost tazi Vojinovic? Osim zelje da se po svaku cenu trazi necija odgovornost. Taj avion nije imao sta da trazi ispod 400m visine... osim nevolje nazalost. Minimana propisana visina leta iznad brdsko-plainskog terena je 400m. Da bi odstupio od minimalne propisane visne leta potrebno je da ti komanda RV i PVO potpise plan leta u kom je brisuci let. Sto niko nije uradio jer je zadatak leta bio izvidjanje vremena. Taj dan su bili suspedovani svi letovi, bas da bi se sprecile nesrece zbog slozenih meteo uslova. Poleteo je jedan orao a onda i Mig 21, sa istim zadatkom. Ova nesreca je copy-paste udesa G4 kod Sapca. Takodje su poginula dva pilota. I oni su pravili povratni brisuci let iznad rodnog kraja. Kada se postuju pravila i propisi onda nema kobnih posedica. Dolazilo je do mehanickih otkaza u toku leta predhodnih godina, ali su piloti uglavnom prezivljavali. Demantovacu odmah sebe, setih se pokojog Savketa i udesa Laste. Kada piloti naprave gresku, ili su na malim visinama kada nema vremena za ispravljanje greske, ili ostaju u avionu do samog kraja pokusavajuci da isprave gresku. Rezultat je nazalost isti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779769#p779769:36vu5cjk je napisao(la):Прле » Čet Okt 01, 2020 10:59 am[/url]":36vu5cjk]Некажњено? Кажњени су врло жестоко.
А Пеца је огорчен човек јако.
Taj helikopterski aeromituing o kom sam pisao, potekao je sa Lađevaca.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780241#p780241:3mx3q1xc je napisao(la):Gazi Bengazi » Pet Okt 02, 2020 4:33 pm[/url]":3mx3q1xc]^ Delimicno su u pravu. Pilot u ovam galebu je pokojni major Goran Savić koji je poginuo u udesu Laste 2012-te u Novoj Pazovi. Savketa prepoznajem po kacigi a i nosi narandzasto odelo sto znaci da je opitni pilot. Do udesa Laste je doslo na opitnom letu zbog tehnickog otkaza komandi. Drugi pilot je uspeo da iskoci, a Savke prekasno. Nakon toga su sve Laste prepravljene a i izmenjen im je kokpit ladi lakseg napustanja aviona posto Lasta nema izbaciva sedista. Sto se tice snimka, minimalna visina leta iznad ravnice je 100m. Savke je bas bio perspektivan pilot, jedan od najboljih. Taman je te godine imao prvi samostalni nastup na aeromitingu gde je izvodio zvono za galebom.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MU2dupj4P9Y[/youtube]
Sto se tice helikptera, mislim da je privatni. Nemojte me drzati za rec.
Piloti jurisne avijacije sa Ladjevaca prednjace u opasnom letenju. Zadnjih godina je znacajno povecan nalet i lete skoro svakodnevno. Na instagramu se mogu naci nalozi pilota koji imaju GoPro kamere u kokpitima. Evo i danas kace snimke sa opasnim letenjem. Iznenadio sam se kad sam cuo da je avion sa Batajnice imao udes, onda smo saznali da je pilot presao sa Ladjevaca. Pilote na zalost nije moguce disciplinovati. U velikom smo deficitu sa pilotima i oni to znaju. Sve je na njima.