@ BGG
Smatram da se teskas treba kupiti odmah, kako zbog potreba u ovom trenutku tako i zbog "praznog prostora" koji postoji u narednih nekoliko godina pre nego sto se moraju kupiti novi visenamenski avioni. U trenutnoj situaciji bih radije da se od zapada kupuju teretni avioni a narocito sto je to Spanija, nego visenamenski avioni tako da bih i ja kupio dva A400M i to iz spanskog slota gde bi se avioni mogli dobiti po nizoj ceni i sa kratkim rokom isporuke.
Naravno ovo se odnosi na kupovinu novog aviona, ako se gledaju polovni onda tu nema nekog izbora sem Il 76.
@ JohnnyLee
Nama je A330MRTT nepotreban jer zbog velicine teritorije nemamo potrebu za tankerom, takodje njegov putnicki kapacitet je trenutno nepotreban posto su nase mirovne misije brojcano manje a ostaje problem dimenzija kargo prostora koji se resava samo transportnim avionom sa rampom.
@ vrlenija
Ok, ali sta dobijas sa jos 2 C295, sta bi bio njihov posao? Ja bih odmah nabavio dva komada kada bi ih kupili sa SIGINT opremom i rekao bih svaka cast no to ne bi bili transportni avioni.
Cena ti ne bi bila mnogo manja nego sto si sada platio jer bi opet morao da saljes ljude na obuku ako mislis da ih koristis kako treba posto je sada poslat minimalni broj posada i tehnicara, mozda koji milion manje recimo 75 miliona umesto 81 milion. No ostaje pitanje za sta bi ih koristio?
Govorimo o semantici, stvar je samo birokratije da li su teski transportni avioni zvanican deo VS ili su kompanija u drzavnom vlasnistvu. Na kraju dana novac za njihovu kupovinu mora doci iz budzeta a manje je vazno iz koje aproprijacije.
Da se ne lazemo, tenk se u Srbiji nikada nece voziti avionom niti je to potrebno, za sve ostale stavke A400 je adekvatan a kod nekih stvari je i bolji od Il 76 jer nisu samo tezine ogranicenje vec su mnogo cesci problem gabariti.
Kao sto rekoh postoji vise modela u praksi i kao deo oruzanih snaga i kao drzavna kompanija pa cak kao i privatna kompanija, medjutim ono sto je sigurno je da su nama teski teretni avioni neophodni.
Smatram da se teskas treba kupiti odmah, kako zbog potreba u ovom trenutku tako i zbog "praznog prostora" koji postoji u narednih nekoliko godina pre nego sto se moraju kupiti novi visenamenski avioni. U trenutnoj situaciji bih radije da se od zapada kupuju teretni avioni a narocito sto je to Spanija, nego visenamenski avioni tako da bih i ja kupio dva A400M i to iz spanskog slota gde bi se avioni mogli dobiti po nizoj ceni i sa kratkim rokom isporuke.
Naravno ovo se odnosi na kupovinu novog aviona, ako se gledaju polovni onda tu nema nekog izbora sem Il 76.
@ JohnnyLee
Nama je A330MRTT nepotreban jer zbog velicine teritorije nemamo potrebu za tankerom, takodje njegov putnicki kapacitet je trenutno nepotreban posto su nase mirovne misije brojcano manje a ostaje problem dimenzija kargo prostora koji se resava samo transportnim avionom sa rampom.
@ vrlenija
Ok, ali sta dobijas sa jos 2 C295, sta bi bio njihov posao? Ja bih odmah nabavio dva komada kada bi ih kupili sa SIGINT opremom i rekao bih svaka cast no to ne bi bili transportni avioni.
Cena ti ne bi bila mnogo manja nego sto si sada platio jer bi opet morao da saljes ljude na obuku ako mislis da ih koristis kako treba posto je sada poslat minimalni broj posada i tehnicara, mozda koji milion manje recimo 75 miliona umesto 81 milion. No ostaje pitanje za sta bi ih koristio?
Govorimo o semantici, stvar je samo birokratije da li su teski transportni avioni zvanican deo VS ili su kompanija u drzavnom vlasnistvu. Na kraju dana novac za njihovu kupovinu mora doci iz budzeta a manje je vazno iz koje aproprijacije.
Da se ne lazemo, tenk se u Srbiji nikada nece voziti avionom niti je to potrebno, za sve ostale stavke A400 je adekvatan a kod nekih stvari je i bolji od Il 76 jer nisu samo tezine ogranicenje vec su mnogo cesci problem gabariti.
Kao sto rekoh postoji vise modela u praksi i kao deo oruzanih snaga i kao drzavna kompanija pa cak kao i privatna kompanija, medjutim ono sto je sigurno je da su nama teski teretni avioni neophodni.