Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Evo recimo ograde na Besci 2 koja se upravo montira,to je ova narandzasta.Slikao pekson na SSC-u

img3936z.jpg
 
" sem ukolko je posebno gimnastičarski nadareno" jeli bre jesi li ti ikad bio u decijem parku... zar nemaju istu takvu stvar za pentranje kao slovo " U " obrnuto.... :lol:
 
Naravno da je ljudski život svetinja, ali pretpostavljam da to niko ne dovodi u pitanje. Tako nešto bi trebalo da se podrazumeva, zar ne?

Ono što meni u svemu ovome malčice haba živce (a dešavalo se i tokom rasprava u okviru mnogih drugih tema) je stav da tamo neko (arhitekta, projektant, građevinac...) nema pojma svoj posao i da rešenje koje nudi nije rezultat bilo kakvog promišljanja i znanja, već čista slučajnost i najobičnije kušanje sreće.

Iskreno verujem (bez obzira na sve izuzetke koji potvrđuju pravilo čak i u ovoj našoj zemlji čuda) da ljudi koji na ovome rade ipak malo bolje poznaju materiju kojom se bave od nas pukih posmatrača.

Tačno je da svako od nas može da pogreši (a to je, jelte, ljudski), ali ovo je toliko velik i skup projekat sa mnogo raznorodnog internacionalnog znanja da zaista sumnjam da se o bezbednosnim rizicima ovakve ograde uopšte nije razmišljalo.
 
Minnheima":2vkrsv22 je napisao(la):
Naravno da je ljudski život svetinja, ali pretpostavljam da to niko ne dovodi u pitanje. Tako nešto bi trebalo da se podrazumeva, zar ne?

Ono što meni u svemu ovome malčice haba živce (a dešavalo se i tokom rasprava u okviru mnogih drugih tema) je stav da tamo neko (arhitekta, projektant, građevinac...) nema pojma svoj posao i da rešenje koje nudi nije rezultat bilo kakvog promišljanja i znanja, već čista slučajnost i najobičnije kušanje sreće.

Iskreno verujem (bez obzira na sve izuzetke koji potvrđuju pravilo čak i u ovoj našoj zemlji čuda) da ljudi koji na ovome rade ipak malo bolje poznaju materiju kojom se bave od nas pukih posmatrača.

Tačno je da svako od nas može da pogreši (a to je, jelte, ljudski), ali ovo je toliko velik i skup projekat sa mnogo raznorodnog internacionalnog znanja da zaista sumnjam da se o bezbednosnim rizicima ovakve ograde uopšte nije razmišljalo.


Veoma pazim da ne upadnem u tu zamku.

Ali, postavlja se pitanje - zašto je onda izabrano ovako rešenje za ogradu?
1 - nije po propisima, za razliku od drugih preojekata mostova na kojima je skoro menjanja ili postavljana ograda
2 - golim okom se vide opasnosti
3 - imamo primer kod kojeg je sličan oblik ograde, a bezbednost na mnogo višem nivou
U čemu je štos?

A primera kako se biraju rešenja i izvode radovi bez logike po ovom gradu ima koliko hoćeš...
 
vucko":387gypuz je napisao(la):
Evo recimo ograde na Besci 2 koja se upravo montira,to je ova narandzasta.Slikao pekson na SSC-u

Уф,та би баш лепо легла на мост на ади. :rolleyes:

Bobb":387gypuz je napisao(la):
Pa o čemu bi sad raspravljali nego o takvim 'sitnicama'? A po meni baš i nisu besmislene. Ja već ko da gledam dete nekog neopreznog roditelja kako se pentra po onim prečkama...to, recimo, nije verovatno na londonskoj ogradi jer je položaj prečki u odnosu na rukohvat takav da onemogućava preskakanje ograde osobi malog rasta (detetu) sem ukolko je posebno gimnastičarski nadareno...
i Delija, upoređivanje uglova ima itekako smisla, ako razlika znači razliku između nečijeg života i smrti...

Нисам рекао да су ситнице већ бесмислене ствари а бесмислене су зато што упоређујете пешачки мост у строгом центру града са друмско-железничким и притом се плашите за оне који би се пентрали по огради.По мени,свако ко је толики ид**** и то учини заслужује и да падне у реку.А ако се неко дете нађе на њој за то није крива ограда већ родитељ.Мени се оваква ограда баш свиђа и чак шта више мислим да је тешко изводљиво и нерационално напаравити другачију због аеродинамичких услова које ограда мора да задовољи.Ти услови су на висећим мостовима па још са кабловима на средини конструкције широке 45м још строжи-

relja":387gypuz je napisao(la):
Ali, postavlja se pitanje - zašto je onda izabrano ovako rešenje za ogradu?
1 - nije po propisima, za razliku od drugih preojekata mostova na kojima je skoro menjanja ili postavljana ograda
2 - golim okom se vide opasnosti
3 - imamo primer kod kojeg je sličan oblik ograde, a bezbednost na mnogo višem nivou
U čemu je štos?

Ово није пешачки мостић.
 
pre nekih dva sata zavrsena je seca stabala u neposrednoj blizini ulazne rampe iz pravca sajma...
pretpostavljam da ce i na ovoj rampi za neki dan poceti radovi na nosecoj konstrukciji kolovoza.
 
Delija,nisam postavio sliku zbog estetike vec polozaja sipki,ipak je ono most na autoputu van grada,dok je ovo most u gradu koji ce cesto koristiti pesaci.

Dakle,ista ovakva ograda samo sa uspravnim sipkama da se montira..
 
Delija":12gvctjl je napisao(la):
Ово није пешачки мостић.
Ne razumem ovaj argument. Nego šta nego je i pešački? Svakog leta će ga hiljade ljudi koristiti svakodnevno kao pešački pristup Adi, pogotovo sa Novog Beograda. Među njima će biti na stotine dece, od toga će bar par procenata biti deca sa neodgovornim roditeljima. Mislim da to nije za zezanje ali eto...
 
^ Ne, rekao je za Londonski da je u pitanju pešački mostić, te da je naš most nešto više od toga
 
Delija":1ty75i7m je napisao(la):
....
Ово није пешачки мостић.

U svakom, ali u svakom objavljenom tekstu se spominje da most ima dve pešačko - biciklističke staze. Izvor ove informacije na kojoj se isnistira je Beoland.
Ovo je prvi most u Beogradu za koji se u startu računalo da će ga prelaziti biciklisti i pešaci - zbog odlaska/dolaska na Adu, pre svega.

Most je, dakle, namenjen i pešacima i biciklistima. Dobro, manje će biti starijih pešaka zbog udaljenosti samog mosta od najbližih stambenih blokova i gradskog prevoza koji će pralaziti preko njega, ali ipak, klincima iz obližnjih NBG blokova će biti super jer neće morati da idu prevozom. :)

Dakle, ako se predvidi tolika širina staze (kao ni na jednom mostu u Beogradu, a jedino na Brankovom postoji namenski izgrađen trotoar za pešake), onda sa punim pravom možemo da zahtevamo adekvatnu ogradu.

Vidimo i da se ipak priprema izgradnja lifta za pešake i bicikliste sa jedne strane mosta.



A što se tiče aerodinamike - koje uslove treba da zadovolji?
Noseći kablovi su kudi kamo izloženiji i kritičniji za most.
Na površini siluete mosta izloženoj košavi najmanji otpor izaziva - ograda, a odmah iza nje se nalaze Jersey barijere, sa svojom ravnom površinom. Ako bi hteli da postavimo prepreku ispred barijera, bolje da stavimo rešeku sa gušće postavljenim vertikalnim prečkama, zar ne?
Most je sam po sebi težak i vibracije će pre doći od kablova i spostvene frekvencije nego od ove lagane ograde.
 
Ako je suditi po poslednjim komentarima (plekani vrh unakazio most, ograda je staza smrti) mislim da bi najbolje bilo da mi odmah srušimo ovu opasnu nakazu i da mirno spavamo. :p
 
ja bih se ovde slozio sa onima koji nemaju problem sa ogradom, tj sa tim da li su sipke vertikalne ili horizontalne. ako i postoji propis koji to regulise smatram ga jednim od onih suvisnih osim ako se ne uvede propis kojim ce se nekakva ograda postavljati duz svih ulica jer ti neodgovorni roditelji mogu isto tako da dozvole svom detetu da pretrcava kneza milosa u 4 sata pa ajde da postavimo tarabu da ih onemogucimo. dodao bih i da mislim da vecina ljudi ovde preteruje sa ocekivanim brojem pesaka na mostu a samim tim i potencijalnih samoubica i neodgovornih roditelja. usput, sto se mene tice svako ko se stisne za 100 din za prevoz camcem od blokova do ade i natera svoju decu u usiljeni mars mostom ne da je neodgovoran nego je stipsa
 
Pešačenje preko mosta je za mene jedna od lepših pešačkih tura. Najlepši pogled na 2 obale, na reku. I zdravije je mnogo nego ići gsp-om ili kolima. Ograda jeste mnogo lepša ovako, ali mislim da su sumnje opravdane, pijani ljudi, deca, ludaci...

Na slikama iz bliza pilon, samim tim i ceo most deluje dosta ružnije sa ovim vrhom za hemijsku olovku. Kako će to biti kasnije, videćemo.
 
Ограда неће бити проблем јер је лучно савијена према тротоару, тако да ће и одраслима, а камоли малој деци бити жешће зај***** да се узпентрају. Довољно зај***** да родитељ на време примети. Чак мислим да ће малој деци бити потпуно немогуће да се узпентрају.

Опустите се људи, мостоградитељи знају свој посао. Без грешке су израчунали статику асиметричног моста, а засрали на огради? Мало озбиљније критике молим вас.
 
Magyari most u Budimpesti sagradjen 2008. godine.NAzalost nemam sliku vec samo render istog.Sipke su vodoravne kao na nasem mostu,ali primeticete da su toliko krupne da su prorezi toliko sitni da ne mozete nogu da stavite izmedju njih.

Most je sa dva pilona i to preko dunava.Oh kako su jadni sto premoscuju dunav tako bedno :lol:

work.7155957.2.flat,550x550,075,f.megyeri-bridge-over-danube-river-hungary-europe2011may07pic1.jpg
 
Eto,render nije isti kao i ono sto se izvodi,jos jedan dokaz :)

Ali ovo je most na obilaznici,tipa naseg mosta u Ostruznici koji koliko znam cak ni nema pesacku stazu.

Valjda most u blizini centra+sa silaskom sa mosta na Adi treba imati sigurniju ili visu ogradu.
 
данас сам видео макету моста. лепо је све направљено. само на макети стоји да ће трамваји моћи да са надвожњака скрећу ка Топчидеру
 
blagoje":3j038vnb je napisao(la):
Veliki Vracar":3j038vnb je napisao(la):
blagoje":3j038vnb je napisao(la):
Inače kao što je ovde neko napomenuo, dilataciona spojnica kompletnog glavnog i bočnog raspona će biti na stubu 1, a kompletna konstrukcija će klizati preko kliznih oslonaca na stalnim stubovima 2,3,4 i 5.


Nije "neko" nego ja :p . Morao sam da te menjam dok si bio na odmoru :D
Sad ću lepo da se pasiviziram i uživam u ovim slikama sa terena :kk:


Pretpostavio sam da si ti, ali se nakupilo nekih 20-ak strana za vreme odmora, pa sam brzo prelazio, a posle nisam mogao da nadjem. U svakom slučaju, izgleda da smo mi glavni "smarači" što se tiče tehničke strane gradnje mosta. :)

Због смарања на овај начин обојици по укњижен плусићћћ у гњавник. Ма само вас двојица "смарајте" и још да вам се придружи Аранђел ето "три мускетара смарача" моста на Ади ! :kk:
 
Vrh