Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":2zrc7dle je napisao(la):
Veliki Vracar":2zrc7dle je napisao(la):
blagoje":2zrc7dle je napisao(la):
Inače kao što je ovde neko napomenuo, dilataciona spojnica kompletnog glavnog i bočnog raspona će biti na stubu 1, a kompletna konstrukcija će klizati preko kliznih oslonaca na stalnim stubovima 2,3,4 i 5.


Nije "neko" nego ja :p . Morao sam da te menjam dok si bio na odmoru :D
Sad ću lepo da se pasiviziram i uživam u ovim slikama sa terena :kk:


Pretpostavio sam da si ti, ali se nakupilo nekih 20-ak strana za vreme odmora, pa sam brzo prelazio, a posle nisam mogao da nadjem. U svakom slučaju, izgleda da smo mi glavni "smarači" što se tiče tehničke strane gradnje mosta. :)

Ima nas koji i na odmoru pratimo dešavanja na forumu :) Ako bude sreće, biće novih slika iz aviona do kraja dana. Ovog puta sa delom metalnog vrha :)
 
2012":317r6jzg je napisao(la):

Ili da poguramo metro preko mosta. I nabavimo nekako Bombardier Movia 346

Metro_pipera_bucharest_RO.jpg


:violina:
 
dragi forumasi, ne znam kako je vama, ali ova kupola je estetski upropastila ceo projekat.
most je jednostavno postao ruzan.
Inox je bio los izbor. Beton bi bio tri puta lepsi.

ma, sa, vrh je suvisan. sajle vise ne dolaze do izrazaja, most deluje manji... razocaran sam
 
Ja bih sacekao da se stavi treci deo pilona i skloni kran pa cemo onda videti kako ce biti :)
 
I meni se ne svidja izgleda mi sa ovim vrhom kao raketa a ne most..
 
Od koje je vrste materijala(Lima) vrh mosta? Mozda ce vremenom zbog oksidacije da izbledi i stopi sa pilonom? Samo nagadjam. :D
 
Ograda je fina ali mislim da je protiv propisa napravljena je tako da olaksa onom ko hoce da skoci .Strpite se ljudi bice jos jedan do vrha
 
па зато су и ставили ту ограду, да би неко скочио и назвали мост по њему ;) после када неко скочи, онда ће да је промене :)
 
iskreno, onaj ko hoce da skoci sa mosta njemu je svejedno kakva je ograda :lol:
 
Ograda lepo izgleda, materijal je postojan, ali je rizično voditi malu decu ovim trotoarom.

Sad, ko je neogovoran da sa malim deteom dolazi do mosta i prelazi preko njega do Ade, peške ili na biciklima, je druga tema, ali bu**** uvek ima.

A meni je jednom na Brankovom mostu sa bicikla otpao bidon sa vodom, a drugi put pumpa za gume (dešava se). Oba puta ih je zadržala ograda sa se ne skotrljaju u Savu. Ovde neko može da se zaleti da dohvati predmet (manju loptu, npr) i da bude svašta.

Nije da mračim, ali ne deluje mi pouzdano, postoje razlozi zašto su propisane ograde sa vertikalnim rešetkama, i verujem da su doneti na osnovu iskustva.
Lepo je, jeste, ali je činjenica da je sigurnost sada umanjena.
 
ne vidim problem u ogradi, svuda u svetu postoje mostovi sa takvom ogradom ili slicnom
evo primera iz Londona
1358823-london-city-skyline-under-millennium-bridge-at-dusk.jpg
 
@vucko

nisam bas siguran da ce se utisak popraviti, cak i kada se ceo vrh montira. Evo slike bez krana i sa poslednjim delom pilona... Nesto nisam odusevljen kako izgleda. A opet, ni u beonu mi nije nesto posebno lepo.



Uploaded with ImageShack.us

Generalno, meni se zavrsna obrada pilona ne dopada. Mislim da bi mnogo bolje izgledao da je beo, sto za nas iz mnogo razloga nije realno. Takodje, mnogo bolji utisak bi bio da je vrh ostriji. Ne da ide u apsolutni spic, ali recimo 10 - 20 cm u precniku. To iz nase perspektive i onako nije sagledivo.

I ovaj beton na pilonu je sav saren... Da je bar ujednacenih boja, pa ajde...




Uploaded with ImageShack.us
 
sto se tice pilona slazem se, i mislim da su mogli da mu urade zavrsnu obradu kao sto je uradjeno na renoviranoj mostarskoj petlji
 
@stek
Ukoliko se insistira na korizontalnim prečkama, jedno od rešenja je iskošen oblik ograde koji otežava penjanje i preskakanje, pogotovo za decu. Na londonskom primeru se jasno vidi lučni oblik kojim je rešen taj problem ali na ovoj našoj ogradi mislim da je nagib nedovoljan. Inače ograda izgleda fino i pojako, mislim da bi mogla i kamion sačuvati od pada.
@pera&kojot
Mislim da je ranije rečeno da će se površina pilona završno obraživati nekim premazom, ne kao klasično bojenje već će samo ujednačiti nijanse betona. I mislim da će finalni segment vrha biti malčice jačeg nagiba nego što si ga ti predstavio, pa će špic biti malo izraženiji. Bar se nadam... :/
 
Ma bice super, ljudi imajte vere :D Ima da bude pravi siljak :cool:
 
Hvala na info. Propustio sam taj detalj sa premazom, a za spic - videcemo... Nisam nesto siguran da ce tako uraditi.
 
ne znam da li sam jedini koji tako misli, ali ubedjen sam da bi most bio deset puta lepsi da uopste nisu pravili ikakav vrh. ovaj vrh ga je samo progutao.
most sada izleda mnogo jeftiniji i izgubio je oblik harfe, tj. svu svoju lepotu
 
Ja ne znam zbog cega se toliko przhite kad je prica aktuelna od pocetka! Imate lepo uostalom i na stranici projekta info o tome kako ce izgledati pilon- i da ce na 200m imati 1,5m u precniku! Kraj price. Precnik reda cm je nesto do ludila nepotrebno na visini od 200m, valjda je to jasno. Najpre se spekulise o tome da li je pilon iz 2 ili 3 dela (pobogu, nije li bar to jasno!?), pa zatim i o obradi betona...Jesmo lepo dobili info iz prve ruke od decka koji je kacio one fantasticne slike statike mosta (ne mogu da se setim imena:-/)!? Receno je da ce se betonski deo pilona obraditi tako da ne bude toliko velika razlika u boji betona i to je to! Dakle, manite se vise obloga i farbanja, neka ga zavrse pa cemo videti...
Pogledajste stonecutters bridge u Hong Kongu, imate slicnu kombinaciju materijala. Nije ovo bas presedan...
 
stek":2f0p056w je napisao(la):
ne vidim problem u ogradi, svuda u svetu postoje mostovi sa takvom ogradom ili slicnom
evo primera iz Londona
1358823-london-city-skyline-under-millennium-bridge-at-dusk.jpg

stor21.jpg


294632_2126819043591_1039369938_2377247_4724071_n.jpg


4.1282395569.millenium-bridge-london.jpg


Ova u Londonu ima gušće raspređene prečke, zakrivljenija je i ima ovaj visok "prag", ne može ništa da se otrotrlja preko ivice. Kompromis, ali dobar kompromis.
Ne bih poredio ovu na mostu preko Ade sa njom.
 
Па не може ни овде ништа да се откотрља.Видиш да је ограда на овом ивичњаку.Исто тако и ограда на нашем мосту је нагнута ка "унутра" а сад да упоређујемо углове итд нема смисла.

Како се градња ближи крају овде се воде све бесмисленије расправе.
 
@ stek dobro si se setio tog mosta, ipak je on samo pesacki i bezbednost pesaka je prioritet, ja mislim da je najbitnije da je su obe ograde pod uglom prema pesaku, kako bi sprecili nekog pijanog da se zaleti preko.... samo mi deluje vislja ograda u londonu (tamo su obicno postavljene 1.1m)....
 
Delija":rev8wowo je napisao(la):
Па не може ни овде ништа да се откотрља.Видиш да је ограда на овом ивичњаку.Исто тако и ограда на нашем мосту је нагнута ка "унутра" а сад да упоређујемо углове итд нема смисла.

Како се градња ближи крају овде се воде све бесмисленије расправе.

Pa ovde tek treda da dođe sloj asfalta, i smanjiće se visinska razlika. Da li će da postavljaju ivičnjak u podnožju ograde na našem mostu?

U Londonu je veći ugao - i gornja šipka ograde je dalje od spoljne ivice mosta u odnosu na ogradu na našem mostu. Samim tim pešak je udaljeniji od ivice mosta.

Ne vidim šta je tu besmisleno.
Njihova ograda je promišljenije rešena od ove naše.
 
Nema na žalost novih slika iz aviona. Imao sam savršeno mesto, ali nismo sletali preko Ade, nego iz pravca Srema :(
 
Pa o čemu bi sad raspravljali nego o takvim 'sitnicama'? A po meni baš i nisu besmislene. Ja već ko da gledam dete nekog neopreznog roditelja kako se pentra po onim prečkama...to, recimo, nije verovatno na londonskoj ogradi jer je položaj prečki u odnosu na rukohvat takav da onemogućava preskakanje ograde osobi malog rasta (detetu) sem ukolko je posebno gimnastičarski nadareno...
i Delija, upoređivanje uglova ima itekako smisla, ako razlika znači razliku između nečijeg života i smrti...
 
Vrh