Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Izbegnuta tragedija neviđenih razmera na novom mostu: Ovaj čovek je promašio celu traku
.... Vozač koji se danas zatekao na Mostu na Adi učinio je pravo ludilo!...
...Naime, on je video čoveka koji vozi u suprotnom smeru! Na svu sreću, nikoga nije bilo u tom trenutku u blizini, ali to ne znači da nije ugrozio sve!....
Izvor http://www.pressonline.rs/info/beograd/ ... -foto.html
 
u nedelju predvece smo umalo izginuli posto je covek koji je izgleda pogresio rampu zakljucio kako je bolje da krene u rikverc nego da nastavi i okrene na nekom semaforu. radi se o rampi koja sa mosta ide u pravcu ade, idijot je pri tome sve to radio u desnoj traci koja je odmah do ograde mosta i koja se i ne vidi dok se ne skrene na samu rampu. drugar koji je vozio je jedva uspeo da ga izbegne, sreca sto je leva traka bila slobodna... covek(ili zena, nismo videli vozaca po onoj kisurini) koji je to uradio zasluzuje trajno oduzimanje dozvole i vaspitnopopravno busenje guma, ovoga puta je sve proslo bez posledica ali pre ili kasnije takav vozac ce nekoga ubiti
 
Zaslužuje i preventivnu kaznu od nekoliko hiljada evra najmanje. Neverovatno je koliko često vidim ljude da voze u rikverc i na isključenjima sa autoputa. Neverovatno.
 
Od kazni i kaznene polititke nema leba. Izvesti napolje i nalupati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473313#p473313:8b34p8bw je napisao(la):
razgradjevinar » 24 Aug 2017, 14:44[/url]":8b34p8bw]u nedelju predvece smo umalo izginuli posto je covek koji je izgleda pogresio rampu zakljucio kako je bolje da krene u rikverc nego da nastavi i okrene na nekom semaforu. radi se o rampi koja sa mosta ide u pravcu ade, idijot je pri tome sve to radio u desnoj traci koja je odmah do ograde mosta i koja se i ne vidi dok se ne skrene na samu rampu. drugar koji je vozio je jedva uspeo da ga izbegne, sreca sto je leva traka bila slobodna... covek(ili zena, nismo videli vozaca po onoj kisurini) koji je to uradio zasluzuje trajno oduzimanje dozvole i vaspitnopopravno busenje guma, ovoga puta je sve proslo bez posledica ali pre ili kasnije takav vozac ce nekoga ubiti
A žena nije čovek?

Nebitan je pol. kr**** je kr****. Da postoji kamera popio bi kaznu i mogli bi da objave snimak kao primer.
 
Moram da postavim jedno kontroverzno pitanje: kako bi bilo da se ova tema sada prebaci u Opšte diskusije o projektima?
Naime, tačno je da više od pola UMP-a, od Topčidera do Bogoslovije, nije izgrađeno, ali je isto tako fakat da je njegova izgradnja - okončana. Šta je izgrađeno, izgrađeno je.

Isto tako može i da se baci u forum Bulevari, ulice i ostala infrastruktura, pa da se o eventualnom nastavku izgradnje UMP-a diskutuje tamo gde je mesto i ostalim utopijskim temama poput Tunel Kamenička, Toplovod Obrenovac - Beograd...
 
Да сачекамо трамвај преко моста прво, то би ваљда требало да крене следеће године.
 
Argument na mestu, mada polaganje koloseka na već izgrađenu konstrukciju se baš na jedvide jade kvalifikuje kao dalja izgradnja :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474710#p474710:2x4mj40z je napisao(la):
stanislaw » 30 Aug 2017 19:41[/url]":2x4mj40z]Moram da postavim jedno kontroverzno pitanje: kako bi bilo da se ova tema sada prebaci u Opšte diskusije o projektima?
Naime, tačno je da više od pola UMP-a, od Topčidera do Bogoslovije, nije izgrađeno, ali je isto tako fakat da je njegova izgradnja - okončana. Šta je izgrađeno, izgrađeno je.

Isto tako može i da se baci u forum Bulevari, ulice i ostala infrastruktura, pa da se o eventualnom nastavku izgradnje UMP-a diskutuje tamo gde je mesto i ostalim utopijskim temama poput Tunel Kamenička, Toplovod Obrenovac - Beograd...

Није то утопијски пројекат

Упамти да морају нешто да раде за изборе хехе

Мада ја и даље чекам да се направе ПДР-ови за цело подручје ГУП-а чисто да бих видео шта ће с Калуђерицом и целим тим потезом уз Смедеревац :lol: :lol: :lol:
 
Da li se neko upitao šta je skuplje: završetak UMP-a od Topčidera do Bogoslovije, ili tunel Kamenička - 29. novembra sa zamenom starog savskog mosta? Treba uraditi povoljniju od ove dve stvari, insistiranje na obe je čisto mlaćenje prazne slame.

Pri tom SMT sa mostom preko Ade Huje može da se spoji sa UMP-om u Topčideru i time dodatno smanjuje potrebu za originalno zamišljenim UMP-om.
Dakle ako se kompletiraju sledeće transverzale:
1. Pančevački most - 29. novembra - tunel do Kameničke ulice - novi most preko Save i
2. Most preko Ade huje - SMT - Trošarina - Topčider - most na Adi,

onda je "originalni" UMP tu čist višak, jer bi ukoso spajao transverzale 1. i 2. odnosno most na Adi sa Pančevcem, po cenu izgradnje dodatnih tunela, denivelisanih petlji, račvanja sa autoputem, nadvožnjaka... Potpuno neracionalno.
 
Zna li neko za kada je u planu da se pravi petlja autoputa kod kvantasa/Tempa na B.Kosi?
Ovo trenutno stanje sa presecanjem 3 trake saobracaja je potpuno ludo.
 
Niko nije preuzeo most na održavanje. Svi su slivnici zapušeni a voda traži put i naći će je pravo kroz most! Pesak i voda sada idu na pešačku stazu koju niko ne čisti.

Dobićemo Gazelu 2 za jedno 10ak godina sa rekonstrukcijom koja će trajati i koštati!

Koristite fotke gdegod želite radi skretanja pažnje na ovo! Moje su fotke od danas.

Popizdeo sam.

42dd3e326fbf0712809040d23bb43c93.jpg
06364aa900f4524c52d6e1f270269352.jpg
d70bde84ebf343419798053fe2ca071c.jpg
954ae4665265e360c8a5b33cb2b8570a.jpg
1dd4a39c3789ca391bd00ce060233c87.jpg
17331fd94b1f145cdc2a9a7d681a96b5.jpg
c8963c03c2449ac4524af19a9c1eb233.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476811#p476811:1u2gpelv je napisao(la):
bl3y4 » 10 Сеп 2017 08:38 pm[/url]":1u2gpelv]Zna li neko za kada je u planu da se pravi petlja autoputa kod kvantasa/Tempa na B.Kosi?
Ovo trenutno stanje sa presecanjem 3 trake saobracaja je potpuno ludo.
@бл3ипсилон4, завршетак петље "Змај" је одавно планиран, биће... а када ће ....!? И ја, као и многи са нашег форума, једва чекам да се коначно заврши. Можда ускоро нешто више о томе (хм) !
Имамо посебну тему о овој петљи, тако да нећемо на овој подтеми где причамо о Мосту и УМП-у, да је не загушујемо. О петљи "Змај" причамо и расправљамо на теми "Аутопутеви, магистрале, железнички, речни и ваздушни саобраћај", а на подтеми „Индиректна рампа код Змаја“ и нема пуно страна, само две, тако да сам ти ставио везу да погледаш од самог почетка viewtopic.php?f=17&t=1762
 
Zna li neko podatak koliko prosecno dnevno ili na sat predje automobila Most na Adi ove ili prosle godine?
 
Чек, чек, јесам ли пропустио нешто?
Јел то био још један покушај стављања врха на стуб?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467320#p467320:3qub4kn7 je napisao(la):
Nurko7000 » 24 Jul 2017 03:33 pm[/url]":3qub4kn7]Узмите у обзир чињеницу да још увек није пробијен подвожњак који спаја Булевар Црвене армије - Булевар уметности па преко њега још један правац из Земуна, Булевар Николе... Има још много простора за побољшање пре денивелисања.

Ima li nekih nagovestaja za ovaj podvoznjak...KONACNO !!! :bash: :bash: :bash:
 
Нема још наговештаја, а као што сам раније рекао, за ову годину сигурно не. За ову годину Дирекција моге само да објави нову јавну набавку или само да позове одређени број грађевинских предузећа, без јавне набавке, да пошаљу своје понуде. Тако су већ једном урадили и опет није било ништа.
 
Не видим наговештаје пробијања насипа, али је предстојећа реконструкција пруге из кинеског кредита, када ће се свакако дизати један по један колосек, идеална прилика за то.


До тада, с обзиром да сам претходних дана, због здравствених проблема чланова шире породице, нажалост био принуђен да више пута колима прелазим Саву по најгорем поподневном шпицу, изнео бих по једно запажање и препоруку возачима:

- Мост на Ади у огромној мери спасава ствар и чини прелазак река сношљивим. Укупно стање јесте тешко, али ни близу као током претходних дуготрајних смањења броја трака на београдским мостовима (обнова Старог моста и Газеле);

- За укључење на Мост на Ади у шпицу треба избегавати скретање из Омладинских бригада, већ користити обилазну руту по принципу "трипут десно као једном лево": Миланковићев булевар - Ђорђа Станојевића - Булевар Црвене армије - УМП: траје три минута и нема застоја. Трипут испробано.



А, да би се ситуација на раскрсници Омладинских бригада - Хероја са Кошара трајно поправила, надлежнима сугеришем да уведу потпуно исти режим раскрснице као на углу Таковске/Кнеза Милоша и Булевара краља Александра, укључујући општи зелени сигнал (без леве стрелице) и две траке за лево из Омладинских бригада, од којих десна остаје и за право, као кад се из Милошеве скреће ка Скупштини.
 
Danas sam u špicu išao preko mosta i levo skretanje iz OB na UMP traje 20 sekundi i može da prođe 11 +-2 vozila i apsolutno se slažem da ga treba izbegavati.

Ja sam danas testirao još jednu "preko preče, naokolo bliže" prečicu.



Krene se ka centru, ali se skrene na kružni tokić i prati oznaka za Rakovicu, pa Banovo Brdo.

Naime, most je bio nikad puniji. Kolona za skretanje ka Adi se protezala bar 100m pre skretanja, a kolona za pravo ka semaforu se vec nazirala da stoji. Ovo je precica do semafora na kojoj nema zastoja. Odlicna je ako se ide na Banovo Brdo (tj. Košutnjak u mom slučaju), a može i pravo jer se upravo tu gde se skrece za Brdo, desna traka za pravo potpuno oslobađa jer ovi što nisu koristili "moju" prečicu, sada masovno skreću ka Brdu. Takođe, sve vreme je u hladu.

Dosta sam vozio bajs tim donjim delovima pristupnih saobraćajnica, ali danas sam je prvi put isprobao kolima.
 
Da, odlično, kompleksan sistem petlji to omogućava.

I još jedan apel da uputimo, osim za probijanje nasipa na Novom Beogradu: Što pre počnite da pravite novi bulevar ka Rakovici, jer, da je njega, ne bi bilo zastoja opisanih u postu iznad.
 
Ovaj sistem petlji omogućava u slučaju nezgode da uvek postoji alternativa.

Isti slučaj je i samim mostom, kao i raznim varijantama za pristup istom.

Ali onaj semafor kao i suženje posle njega su mi takav trn u oku...
 
Samo da se to uliva u četiri trake paralelno sa prugom, kao što je predviđeno, ne bi bilo problema ni sada.
 
Vrh