Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa ti senzori onda ne rade. Dva puta sam prolazio, svaki puta je kolona bila nekoliko desetina automobila i oba puta sam morao da čekam dva puta puno crveno. Znači četiri od četiri automobila su pogrešno stali. Ili ne rade senzori ili su postavljeni na pogrešnom mestu.
Za to vreme što sam čekao, nekoliko ljudi je skrenulo levo na crveno. Pretpostavljam da su mislili da je semafor pokvaren jer su stajali i čekali pre toga. Takvi semafori niti doprinose protočnosti saobraćaja niti povećavaju bezbednost. Naprotiv, rade protiv oba ova cilja.
 
Prvo vozilo mora da stane "normalno" znači do linije i tada staje na senzor. Često viđam da prvo vozilo ostane 5m od linije i samim tim ne stane na senzor. Tada priđem i objasnim da moraju da stanu na crni kvadrat ako žele da im se semafor otvori. Neke raskrsnice imaju i drugi senzor, 50-ak metara dalje.
 
Ma bitno je da su u rezim semafora ubacili i neprokopani pravac ispod pruge, ko ce da se zeza pa da za 10 godina ponovo programira. Ja svoj deo zavrsio, a za ostalo me zabole.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
 
Sekretarijat za urbanizam i građevinske posloveIzmena mesta i vremena održavanja javne sednice u vezi sa PDR za saobraćajni potez UMP-a od saobraćajnice T6 do Pančevačkog mosta - sektor 3 od izlaska iz tunela u DR Milutina Ivkovića do čvora
GRADSKE UPRAVE GRADA BEOGRADA
Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove
Kraljice Marije 1oglašavaIZMENU MESTA I VREMENA ODRŽAVANJA JAVNE SEDNICE
U VEZI SA NACRTOM PLANA DETALJNE REGULACIJE ZA SAOBRAĆAJNI POTEZ UMP –A OD SAOBRAĆAJNICE T6 DO PANČEVAČKOG MOSTA - SEKTOR 3, OD IZLASKA IZ TUNELA U DR MILUTINA IVKOVIĆA DO ČVORA "ŠUMICE", GRADSKE OPŠTINE SAVSKI VENAC I VOŽDOVAC, SA IZVEŠTAJEM O STRATEŠKOJ PROCENI UTICAJA PREDMETNOG PLANA NA ŽIVOTNU SREDINU1. Iz tehničkih razloga menja se mesto i vreme održavanja javne sednice po obavljenom javnom uvidu u Nacrt plana detaljne regulacije za saobraćajni potez UMP –a od saobraćajnice T6 do Pančevačkog mosta - sektor 3, od izlaska iz tunela u Dr Milutina Ivkovića do čvora "Šumice", gradske opštine Savski venac i Voždovac, sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu, koja je zakazana za 19. april 2022. godine, sa početkom u 13 časova, u zgradi Gradske uprave, u ul. Kraljice Marije 1 (sala na XX spratu).
2. JAVNA SEDNICA Komisije za planove Skupštine grada Beograda o predmetnom Nacrtu plana, ODRŽAĆE SE 19. aprila 2022. godine u 13.30 časova, u prostorijama Skupštine grada Beograda, TRG NIKOLE PAŠIĆA 6 (SALA 10).
 
Kaко мисле да изведу сад нови портал? Може ли више детаља Вучко?
 
Obesmislili su UMP pomeranjem portala i ukidanjem denivelisanog ukrštanja tj ukidanjem ukrštanja.
 
Da je od početka predstavljan kao samo još jedna ulica u gradu, a ne kao "UMP", sve bi bilo OK.
Pa nije baš da je obična ulica u gradu već vijadukt sa sve denivelisanim kružnim tokom. Ali mogu se složiti da ovo "magistralni" u nazivu delu lokalnog stanovništva zvuči kao da će kamioni sa obilaznice tu prolaziti.
 
Trebalo je da sprovedu kao po planu preko Topčiderske zvezde, bez tunela, al pobuniše se što će da se poseče malo drveća, a onda i stanovnici u Mateje Kežmana i ode kolaps u propast - za vek vekova.

Beograd zasigurno postaje jedan veliki i trajni saobraćajni čep.
 
Jasno je da ovoj vlasti ovaj tunel nije bitan kao ni UMP. To je i bilo jasno jer nijedan od viđenijih političara iz vlasti na nivou grada nije bio na današnjoj javnoj sednici. Iz Ne davimo Beograd smo prisustvovali Dobrica Veselinović, Zoran Bukvić koji vodi saobraćajnu grupu i ja. Ako mene pitate ovo oko plana je samo mazanje očiju i kupovina vremena.
 
Moжда би боље решење било да тунел излази код Прoкопа, тј Хајд парка на месту где су траке за искључење из булевара Кнеза Александра ка Прокопу, а од Драгана Манцеа да иде крак ка новопланираном булевару преко аутопута и иза УКЦС до Булевара ослобођења, а други крак трасом Звечанске (са експропријацијом једним делом) па на стубовима преко Трга ослобођења без укрштања и кроз шумарак код плаца Аутокоманде, па даље планираном трасом УМП. Губи се директна веза са претљом Аутокоманде, али се добија директнија веза са Булеваром ослобођења и индиректна тунела веза са Аутокомандом преко Др Милутина Ивковића и булевара Кнеза Александра Карађорђевића.
Ево и графички приказ.
Овим добијамо везе:
- Славија-УКЦС-Прокоп-тунел-мост на Ади-НБГ;
- Славија-УКЦС-Звечанска-УМП кроз Вождовац и Звездару ка Палилули;
- НБГ-мост на Ади-тунел-Прокоп-Звечанска-УМП кроз Вождовац и Звездару ка Палилули;
- као и комуникације са остатком Дедиња, Сењака и Вождовца у близини са горе наведеним правцима што је у суштини алтернатива петљи код Франша што нам и треба, уместо првобитно планираних веза на самој Аутокоманди;
+ Прокоп постаје пролазно место, отварају се могућности за ефикасније аутобуске линије са Вождовца и Звездаре до Прокопа.

1650409089694.png

Заборавио сам да споменем и везе са Раковицом и Бановим брдом преко петље Радничка. Значи добијамо и везе Славије са Раковицом и Бановим брдом као и Вождовца и Звездаре са Бановим брдом и Раковицом.
 
Poslednja izmena:
Jasno je da ovoj vlasti ovaj tunel nije bitan kao ni UMP. To je i bilo jasno jer nijedan od viđenijih političara iz vlasti na nivou grada nije bio na današnjoj javnoj sednici. Iz Ne davimo Beograd smo prisustvovali Dobrica Veselinović, Zoran Bukvić koji vodi saobraćajnu grupu i ja. Ako mene pitate ovo oko plana je samo mazanje očiju i kupovina vremena.
Da li uopšte iko od viđenijih političara uopšte zna približno o ovakvim projektima kao većina sa BeoBuilda.
Ono što me najviše privlači kod NDMBD je što su oni vrv jedini politički faktor koji prati ovakve stvari koje su među najvažnijima za funckionisanje Grada.
 
Па зна Ђилас. Али се ни он не петља у то.

Ништа, остаће нам Верокиова "Унутрашња обилазница" у 4 траке...
 
Pa nije baš da je obična ulica u gradu već vijadukt sa sve denivelisanim kružnim tokom. Ali mogu se složiti da ovo "magistralni" u nazivu delu lokalnog stanovništva zvuči kao da će kamioni sa obilaznice tu prolaziti.
Mislim da ćemo se složiti da je najveća vrednost dobijena još jednim prelaskom preko Save (na stranu rešenje mosta), petljom Radnička i ukidanjem pružnog prelaza u Topčideru (u ono vreme, dok je pruga radila). Samo što sve to u realnosti nema veze ni sa kakvom "magistralom"... samo još jedan pravac koji je trebao da postoji još ranije, veza NBG sa Čukaricom i Rakovicom i prečica kojom se zaobilazi krkljanac kod Sajma.
Još onomad sam pisao o nerealnoj ideji provlačenja ovakve saobraćajnice kroz Dr. Milutina Ivkovića...po tlu, na stubovima, svejedno, njenom islasku na "Trg oslobođenja" i još jednu ulicu duž autoputa... nerealno bilo onda, nerealno i sada.
Važilo onda, važi i sada.
1-Obilaznica
1a - Metro
pa sto mesta
onda sve ostalo.
 
Vrh