Šta je novo?

Udruženje Ljubitelja Javnog Prevoza ( ULJJP ) 1.3.2012

Да ли је удружење о којем причамо исто удружење са почетка теме?
 
Одличне вести. Штета само што су нека возила из самог ГСП пропуштена и уништена. Мој предлог за удружење је да откупе онај последњи Ик-5 са отпада на Ибарској, да га за почетак сачувају од даљег пропадања, па кад скупе нека средства полако и да га сређују. После евентуално да виде постоји ли негде неки сачувани Ик-4, ако не код нас онда код Македонаца или Румуна.
 
Po meni bi bilo idealno da potraže Mercedes Conecto od Gsp-a koji će verovatno od septembra u rashod, a ta vozila su remontovana i u odličnom su stanju. Šteta bi bilo da se bace, a u daleko su boljem stanju od Japanca i ovih Ikara.
 
Ne zaboravite na IK 103 492 #, Bilo bi lepo da on bude spasen! Isto kao i npr. 86,101 i eventualno nekad 105 ako bude preprodan ponovo .
 
IMG_9930.jpeg
 
Одличне вести. Штета само што су нека возила из самог ГСП пропуштена и уништена. Мој предлог за удружење је да откупе онај последњи Ик-5 са отпада на Ибарској, да га за почетак сачувају од даљег пропадања, па кад скупе нека средства полако и да га сређују. После евентуално да виде постоји ли негде неки сачувани Ик-4, ако не код нас онда код Македонаца или Румуна.
Mislim da ga nema više, otpad je koliko sam čuo, uklonjen. A i da je i dalje tu, voz je propušten pošto je skoro nemoguće naći delove za njega. A i sama rekonstrukcija i premeštaj bi koštali Boga i oca para.
 
Није тај модел на слици.

Све се може поправити, има примера код нас где је камион из 1915. године од голе шасије и пар точкова поправљен у возно стање.
 
Жив је и стоји на истом месту.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ovo je IK6 na bazi MAN-a UO890, dok je zglob sa istom mehanikom na bazi UG890, što mu dođe domaći MAN IK5.
Original MAN
0145.jpg

IK5, dve slike koje nađoh na brzinu
man-890-05.jpg

FB_IMG_1622627711650.jpg


Što se tiče sređivanja tog preostalog IK5, mislim da od toga nema ništa. Em što je teško iskopati delove za iole krštenu restauraciju, em što za to treba brdo para i vremena. Ne znam ko bi se sa tim kod nas uhvatio u koštac, plus je verovatno i u više nego žalosnom stanju sigurno.
 
Одличне вести. Штета само што су нека возила из самог ГСП пропуштена и уништена. Мој предлог за удружење је да откупе онај последњи Ик-5 са отпада на Ибарској, да га за почетак сачувају од даљег пропадања, па кад скупе нека средства полако и да га сређују. После евентуално да виде постоји ли негде неки сачувани Ик-4, ако не код нас онда код Македонаца или Румуна.

Najbolje je srediti novosadski IK4, koji je ujedno i prvenac na šasiji Volvo B58, ako je ostao čitav naravno. Nađoh njegovu sliku iz garaže JGSP-a, kao i jednu kad je bio nov.
25428468720_d2a75bc0f9_b.jpg

711zPSQ.jpg
 
Poslednja izmena:
Sad će Gangula koji čita forum da ofarba sve felne u vizantijsku plavu.
 
Оно, то би био леп детаљ.

Према гугл мапи, још увек је Ик-4 Волво у кругу ЈГСП НС, заједно са трамвајем и даблдекером.
 
Nadam se da je i dalje tu. On zasigurno nije propao previše, a verujem da i delovi vezani za Volvo mehaniku i šasiju mogu da se nađu, dok je karoserija za IK4 bilo dosta više nego za IK5, pa možda i tu mogu da se pronađu donori delova. Verujem da ih ima i po otpadima u Rumuniji na primer. Baš je tragedija što ništa nije sačuvano od tolike proizvodnje domaće industrije, nebitno dal je samo bilo sklapanje u pitanju, ili baš naš proizvod konkretno.
 
IK103 P 55# I 57# su na preprodaji na oglasima cena im je 2. 200 eu po komadu, istom je pripao i IK 201 101#, pa ce se on vrv naci tu. Ako je za utehu cena je mnogo manja nego kod onog iz Kovina,odatle je za sad otkupljen 105 #, valjda ce i ostali..
 
Vrh