Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

Znači kućice kampa su završene, ali se ne zna za infrastrukturu, vodu, struju, . .
 
Poslednja izmena:
To ne mogu da procenim sa puta. Mislim struja je pored kampa, verovatno samo da je prikljuce, za vodu ne znam
 
Ova izjava Vučića da "ide obilaznica oko Užica" i "da uskoro počinje tunel ispod Kadinjače" ipak je "pozitivna vest" premda nije rečeno kada počinju radovi. Od pre mesec dana i Vesić je počeo da pominje obilaznicu, a min. finansija je više puta rekao da je novac za te projekte obezbedjen.

Sve ovo uliva neku nadu da će radovi ipak uskoro krenuti, jer za neke druge projekte koji su bili u paketu kod pregovora sa kinezima, nema ni reči nap. obilaznica oko Požege i Loznice. A, predhodne 3,5god zbog krize sa pandemijom virusa i ratom u Ukrajini su uticale i na investiranje u Srbiji.

Sada je prioritet EXPO 2027, pa je bitno da političari nisu zaboravili "Užički koridor". Zato mora neko da ih stalno podseća, premda je Vučić rekao "da nije zaboravio i da niko ne mora da ga podseća". Ali, izgleda da će i dalje da dobija snimke njegovih obećanja. :)
 
Као што сам написао већ неколико пута, нек среде постојећи пут до Бајине Баште, јер ово што сада имамо изгледа горе него у Украјини или Молдавији.
Тунел ако буде, бићемо срећни али нема човека у овом граду који то реално очекује у наредних 5 година. А треба возити по оној катастрофи тих 5+ година.
 
U sam put na obe strane Kadinjače ne verejum da će išta ulagati ozbiljnije ako ima ikakvih konkretnih naznaka da će se raditi tunel. Dokaz su klizišta koja stoje netaknuta već godinama.
E, od Zaglavka gde bi nova deonica trebalo da izađe na postojeću trasu, možda i ima šanse da se nešto uradi, bar do raskrsnice u Dubu, mada ni oba kraka odatle ne bi bilo suvišno utegnuti. Pa ti putevi nisu značajno ni raskresani godinama.
 
A i spomen-kompleks na Kadinjači se raspada, objektivno. Objektivni problem ovog režima je što ne poštuje naročito NOB i radi na revitalizaciji nepostojećih uspeha JVuO.
 
A i spomen-kompleks na Kadinjači se raspada, objektivno. Objektivni problem ovog režima je što ne poštuje naročito NOB i radi na revitalizaciji nepostojećih uspeha JVuO.
A jak uspeh partizanskog Radnickog bataljona na Kadinjaci, poginulo njih 350 a ubili 4-5 nemaca. Sve to da bi copavi zagorac sa svojim "stabom" bezbedno pobegao iz Uzica.
 
Spomen park na Kadinjači je najlepši spomen kompleks u Srbiji definitivno, a verovatno i šire. Pogotovo ako se zna istorija dešavanja i kontekst radničkog bataljona, obuzme te jeza kad prolaziš kroz one mramore i čitaš stihove.

Za neodržavanje ipak krivim manjak sredstava koji ima lokalna samouprava i ministarstvo kulture, jako je skupo i komplikovano raditi sanaciju tih spomenika. Srbija je ipak od svih bivših zemalja najbolje očuvala modernističko spomeničko nasleđe, za razliku od Hrvatske gde je dosta spomenika minirano i uništeno, a većina nikad obnovljena. To razmišljanje je verujem bliskije "prostornom planeru".
 
Nije meni bliskije to stanoviste da se miniraju spomenici, ali mi je bliska ideja da se zna istina i da se neke sulude istorijske pogibije kao npr. i Sremski front izucavaju iz pravog ugla, kako nam se ne bi svaki cas ponavljale.
 
U sam put na obe strane Kadinjače ne verejum da će išta ulagati ozbiljnije ako ima ikakvih konkretnih naznaka da će se raditi tunel. Dokaz su klizišta koja stoje netaknuta već godinama.
E, od Zaglavka gde bi nova deonica trebalo da izađe na postojeću trasu, možda i ima šanse da se nešto uradi, bar do raskrsnice u Dubu, mada ni oba kraka odatle ne bi bilo suvišno utegnuti. Pa ti putevi nisu značajno ni raskresani godinama.
Мени је најгори онај део када кренем да се спуштам низ Кадињачу ка Бајиној Башти, ту буквално возим 20 на сат.
Сређивање тих најгорих делова у којима је опасно возити би требао да буде приоритет. Јер чак и ако тунел крене да се копа сутра, не може да се заврши за мање од две године. Илити реалне 4.
 
Katastrofalan je uspon sa obe strane prevoja, s tim što je sa užičke strane mnogo kraći. Postoje dve krivine gde ne vredi popravljati ogradu jer je sa unutrašnje strane gaze prikolice šlepera.
Ali, i kad se prođu krivine, sve do Duba i raskrsnice, iako je skoro pravo, nije dobro. I na drugoj strani, od izlaska iz Užica do raskrsnice u Volujcu, česte su nesreće, a brojne table pored puta kažu da su bile i teške.
Na više mesta nedostaju po desetine metara čitave trake, asfalt loš, profil nepropisan, tesne krivine, signalizacija neuredna... A sve to tek zimi...
 
Za zaporošca i jeste.
202649454356c9b42770d40468962658_v4_big.jpg
 
Prosto je neshvatljivo i čudno da je taj deo državnog puta već godinama u takvom stanju. Pošto Užice i B.Bašta nisu u stanju da nateraju odgovorne da rekonstrujišu tu deonicu, onda bi opozicija tih gradova trebalo da blokira saobraćaj na najgorem mestu puta.

Predhodno najavi blokadu svim medijima, tv-stanicama i portalima, a može i sama da snimi blokadu od nap. sat vremena. Za to je pored "političke volje" potrebno samo dva kamiona i 5-6 automobila, a takvu blokadu mogu duže vreme da ponavljaju.
 
Poslednja izmena:
Тек је 30 година од почетка радова. Урадиће се.
Obećanja su bila možda i pre više godina, pa se odustalo od radova. Pre par godina je ponovo pokrenut postupak za izgradnju, dokumentacija, projekat i potpisivanje ugovora za izgradnju, ali se to radi mnogo sporo. Nešto se ipak počelo, kao kamp i potrebna dokumentacija.

Sada mi izgleda da je projekat malo ispao iz fokusa vlasti, ali pošto se bliže izbori možda se i ubrzaju radovi. A, već sam pisao na više tema da je obično potrebno više vremena za "političku odluku", dokumentaciju i projekat, nego za samo izvodjenje radova.
 
Poslednja izmena:
Lako ćemo za izvođenje radova. Svakako će se završiti čim proglase rezultate
 
Spektakl jutros u Novom Pazaru, ko moze nek premota Tanjug, Pink i slicne stanice na oko 11:30 CET

Rece AV javno da je Novi Pazar put doo dobio posao da radi Kadinjacu. Kaze da brzo moraju da se prebace tamo, da narod vidi da se nesto radi i da se vide rezultati.
 
Isplati se podsećati predsednika na Užički koridor, jer je danas više puta pomenuo obilaznicu i tunel Kadinjača. "Novi Pazar putevi" je dobio posao na tunelu, a Vesić je rekao da u drugoj polovini septembra počinju radovi na obilaznici. . . pa, videćemo.

 
Poslednja izmena:
Ovde pre svega ima posla za tuzilastvo, samo ako hoce da rade :)

Kako je NP put dobilo ovo? AV danas: "Jel hocete da radite Kadinjacu? Samo pazite, to je veliki i skup posao..". Dje je tender, dje je pecat..
 
Verovatno će ići na hitan postupak. A moguće i da će biti podizvođači kinezima.
 
Vrh