Šta je novo?

Ušće Kula 2 [Poslovni objekat | 28 000 m2]

Definitivno je da ce ova kula od svih ostalih 100+ koje se grade biti prva zavrsena ako se nesto nepredvidjeno ne desi

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Kad u obzir uzmem materijalizaciju, ono što je kao uzorak postavljeno za fasadu, ova druga kula će biti mnogo lepa, plus što će cela okolina da dobije novo zelenilo uključujući kompletnu površinu iznad parkinga.

Generalno posmatrano, mišljenja sam da je dizajn 3 kule iznad 100 metara koje se trenutno grade u Beogradu (ne računam Bg na vodi) bolji od većine tornjeva koji se rade na Balkanu trenutno.
 
Jel ova ograda na vrhu za bezbednost radnika ili ima neku konstrukcionu ulogu za izgradnju?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
јел има шансе да у овој кули буде и стамбени део ? мислим на врху пар спратова да би отишло ко на ватру уз небитно колико кошта само дај! То би исплатило одмах пола зграде буквално.
 
Auuuuu kakvo iznenadjenje koliko je uradjeno. Srecno graditeljima.
Lepo ce ovo izgledati kada se zavrsi.
Jos samo da grad poradi na saobracaju posto ce u tom delu biti ozbiljno zakrcenje saobracaja kada se useli i ta nova kula...
 
Nema tu mnogo šta što može da se uradi po pitanju saobraćaja.

Izmeštanje pešačkih prelaza i pravljenje podzemnih bi možda malo popravilo situaciju u celom bloku oko ovih solitera i tržnog centra.
 
Што се тиче саобраћаја, биће спајање Николе Тесле и Владимира Поповића у близини. Мене интересује колико би померање стајалишта 6 каплара у смеру из града пре семафора, тј. баш поред ТЦ Ушћа смањило гужве на пешачким прелазима? И онако је близу следеће стајалиште код Палате Србије.
 
Штета што није урађен подземни за све четири стране на раскрсници Михајла Пупина и Милентија Поповића.
 
Kada je pravljen nije ni bilo potrebe jer nije postojao tržni centar u tu niko nije ni prelazio ulicu, već su svi išli ka 6 kaplara.

Sada kada je već godinama ovakva situacija i ti pešački jedni od najprometnijih na NBG (a možda i najprometniji) niko neće ništa da promeni ni na raskrsnici ni na stanici na kojoj postoji zelena površina koja nikada nije zelena već blatnjava.
 
Parama koje su spucali u pasarelu od beton hale do tvrdjave mogli su da naprave pasarelu preko M Pupina i M
Popovica ako im je skup podzemni.
 
Svaki tržni centar, a pogotovo drugi veliki poslovni objekti, značajno pojačavaju saobraćaj u svojoj okolini. Nama su saobraćajna infrastruktura i javni prevoz zaostali na nivou razvoja pre 40 ili više godina.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614137#p614137:3tdyx4y8 je napisao(la):
tzoran1 » 25 minutes ago[/url]":3tdyx4y8]Parama koje su spucali u pasarelu od beton hale do tvrdjave mogli su da naprave pasarelu preko M Pupina i M
Popovica ako im je skup podzemni.

Tu bi pasarela legla kao piletu sise.

Ta raskrsnica generiše toliko pešaka da je sasvim opravdano da se naprave podzemni prolazi sa sadržajima tipa trafike, neka hrana i slično...

Čak je ovde i predlagano da tržni centar to finansira i napravi direktnu vezu sa platoom ispred glavnog ulaza
 
Si`e ili du`e taj trzni centar postoji tu godinama i nista se ne resava tj popravlja sto se tice pesackog prelaza. Zasto bi to finansirao P Matic. Nesto ga za....e nije on nasao pare na drvetu. Pomenuo sam pasarelu kao funkcionalno i relativno jeftino resenje cija izgradnja ne bi trajala godinama. (ona kod beton hale je jedno od najkompleksnijih gradilista u BG pa treba par godina :mrgreen: )
 
Ma iskreno, mislim da njih za**le da rade nešto korisno, a što nije megalomansko (hm, sindrom malog piše)

Svojevremeno sam tražio od nadležnih da srede prostor oko stanice preko puta 6 kaplara jer je stalno blato, uzak je prostor uz kolovoz, a stanica je jedna od najprometnijih. Dobio sam odgovor da je stanica u skladu s svim propisima.

Par puta sam prijavljivao i zelenilo kod bilborda koje ljudi koriste kao prečicu (da se uredi kao staza, tj, da se asfaltira). Nikad nisam dobio odgovor.

Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2
 
Зато треба изместити стајалиште 6. каплара у смеру од града пре семафора, има места и да се уради засебна ниша и да се уради и стаза право до тржног центра. А за стајалиште у смеру ка граду би ваљало да јаче линије (16, 65, 77, 78, 83) стају исто пре семафора (где сада стају 65, 67 и 77), а да на стајалишту после семафора стају 67, 71, 72 и 75. Ем би људи лакше стизали до подземног пролаза, ем би се и линије које стају пре семафора убрзале до преко моста.
 
Ta stajalista je projektovao sekretar Jovica dok je bio inzenjercic pripravnik. Gde sad da mu kazemo da to ne valja. Nece da moze.. Stajaliste pre ili posle semafora..bus staje pa staje... a i ljudi u sekretarijatu za JP su u haosu od izmestanja linija po centru pa da jod misle na neku raskrsnicu kod usca :)
 
Vi što biste gurnuli pešake pod zemlju da biste rešili problem koji su napravili automobili verovatno nikad niste gurali dečija kolica ili se zapitali kako je ljudima vezanim za invalidska kolica. Zamislite takvu osobu koja želi da od 6 kaplara (ili u još gorem slučaju, Hajata) dođe do Dunavskog keja. Prvo treba da se teleportuju kroz podzemni prolaz, pa na sledećoj raskrsnici (Bul NT i Ušće) da pređu tri pešačka prelaza, da neki baja kome je ispod časti vožnja gradskim prevozom ne bi slučajno usporio 2 minuta.

A kako bi bilo da Bul MP od Ušća do Bul umetnosti bude pod zemljom, zajedno sa metroom, a iznad da se nalazi zelena površina kao ona između Bul NT i Dunava? Naravno, izgrađen od akciza na gorivo. Odavno su istraživanja pokazala da proširivanje infrastrukture ne rešava gužve u saobraćaju nego dovodi novi saobraćaj.
 
Ne vidim problem jer tu su oni liftovi uz stepenice. Ne vidim problem ni da se naprave pravi vertikalni liftovi.

Svuda u svetu su metro stanice pod zemljom i koriste ih invalidi i za njih postoje liftovi (čak ne na svim stanicama).
 
Svaka cast za komentar. Pesaci nece pod smrdljivu zemlju. Imamo pravo na pesacke prelaze.
 
Ljudi, ja bih najviše želeo da svi idu gde hoće i bez zastajkivanja. Pa pešaci će brže preći ulicu (u proseku) ako idu podzemnim prolazom, nego da čekaju kratko zeleno svetlo.

Da ne pominjem i to da svako crveno svetlo za automobile znači veće zagađenje vazduha koji udišu i ti pešaci, a najviše se ispusti gasova pri startovanju vozila.

Ne razumem taj strah od podzemnih prolaza. U stvari razumem jer su prolazi u Beogradu stalno zapišani, mračni i smrde. Ali, mnogo je zdravije održavati prolaze čistim i prijatnim za prolazak nego čekati na semaforu sa izduvnim gasovima.

Ne znam koliko ste koristili podzemne prolaze u Evropi, ali meni je to vrlo prijatno i korisno iskustvo.
 
Vrh