Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Ok, hvala ekipo! Buci se ne radujem, jako stara osoba ce tu ziveti, ali ajde, ako je Beograd, onda je i buka. To se skoro i podrazumeva.

Ovo je utesno da nece biti sirenja ulica. Svasta bi moglo idiotima da padne napamet. A istina je da je ceo kraj bas lepo formirana celina koja se odrzala tokom skoro pa veka. Ostaci ideja o vrtnom gradu.
 
Sve jako stare osobe koje znam nemaju nikakav problem sa bukom :)
A i tunel svakako počinje da se gradi "sledeće godine", pa će tako i sledeće godine da se gradi "sledeće godine".
 
Ova stara osoba je specifican slucaj i u vrlo losem zdravstvenom stanju. U svakom slucaju neizvesno je da li ce doziveti da ta buka pocne posebno sto se to pomera tako iz godine u godinu.

Kako se uopste grade ti tuneli? Krenu s jedne strane pa kopaju do druge ili rade s obe strane istovremeno?

A i ako im treba 420 dana za trg republike ovde je bar 10 godina realno vreme.
 
Moja majka živi u Ličkoj ulici pa je moje pitanje - da li je poznato šta će biti i na šta će ličiti sama Lička ulica?

Čemu sama Lička ulica kada će po sred parka biti ogromna saobraćajnica koja se uliva i u Gavrila Principa i u Karađorđevu?
Ispravka - sada sam video na planu http://beobuild.rs/shared/01ulazni-port ... an2018.jpg da će se izgleda Lička ulica produžiti uzbrdo do Lomine što ima smisla. Ovako će moći ljudi kolima uzbrdo direktno na Zelenjak.

Takođe, koliko je sigurno da će nova saobraćajnica biti bliže Ekonomskom fakultetu (samim tim i ulaz u tunel)?

I još jedno - da li mislite da će Ekonomski uopšte ostati ovde? Mogu da prodaju zgradu za ko zna koliko para i da se premeste negde.

Najbitnije je što ne znam da li je pametnije da prodajemo stan sada ili čekamo da se sve ovo završi i da li će mu porasti ili opasti cena. Sa jedne strane biće ulaz u tunel što je loše zbog zagađenja ali opet, biće prometna lokacija za prevoz i pešake koja spaja centar sa Beogradom na vodi.

Da li vam ima smisla da će u budućnosti, kada se završi ceo ovaj projekat, stan na ovoj lokaciji biti vredan za izdavanje u poslovni prostor pošto je salonski na prvom spratu?
 
Na ovoj bas lokaciji ce padati zbog tunela pogotovo ako gleda na ulicu,mada bice jako izbegavanje kao sto se sada izbegava Jug Bogdanova za kupovinu. U svakom slucaju ako razmisljas o prodaji sad je bolje vreme posle tunela koji je izvestan da li za 2 ili 5 pasce dosta cena.
 
Nije jos ni PDR usvojen koji je davno bio na uvidu tako da nece skoro.
 
Биће класична ова прича:

1. усвоји се план
2. ништа се не дешава 20 година
3. нека власт крене да ложи народ с тиме
4. ништа 5-10 година
5. усваја се нов план, који је мало друкчији од оригинала и креће се са изградњом

Слично је било и са мостом на Ади
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608346#p608346:8q23c4v3 je napisao(la):
SRBO » Čet Mar 14, 2019 12:53 am[/url]":8q23c4v3]Биће класична ова прича:

1. усвоји се план
2. ништа се не дешава 20 година
3. нека власт крене да ложи народ с тиме
4. ништа 5-10 година
5. усваја се нов план, који је мало друкчији од оригинала и креће се са изградњом

Слично је било и са мостом на Ади
Из твојих уста у божје уши... Мада бих волео да падну на тачки 1.
 
Pre nekih 2-3 nedelje smo dobili odgovor na primedbe koje smo podneli pre javne rasprave o nacrtu plana. Sve su primedbe odbijene osim jedne polovično. Znači trebalo im je skoro godinu dana da odgovore na podnete primedbe...

Građani opštine Savski Venac koji žive na potezu Terazijske terase, u delu koji je predviđen za rušenje, su se organizovali i skupili 500 potpisa potrebnih za podnošenje Amandmana na Plan detaljne regulacije tunelske veze savske i dunavske padine, kad se bude raspravljalo o njemu. Ako neko želi da pogleda tekst amandmana neka mi se javi na PP.

Postoji više razloga protiv gradnje ovog tunela, osim emotivnih jer ne želimo da nas raseljavaju. Navešću samo neke ukratko:

- Ozbiljna geološka istraživanja još nisu ni započeta a usvaja se PDR. Istorija se ponavlja, već je jedan tunel započet 1974 godine i jako skupa mašina krtica ostala zakopana. Sanacija pijace "Zeleni venac" takođe rađena 2 godine umesto pola godine, zbog loših geoloških istraživanja i problema sa strukturom tla.
- 70 miliona EUR je predviđena ukupna cena projekta. Samo za eksproprijaciju će trebati oko 50 miliona EUR. Sličan tunel građen u Sloveniji na stabilnom terenu, koštao je preko 130 miliona EUR, bez eksproprijacije.
- Kolizija sa planom izgradnje metroa. Na osnovu javno publikovanih podataka tunel metroa i predloženi tunel se ukrštaju na istoj dubini?!?
- Rušenje brojnih kulturno-istorijskih nasleđa Grada Beograda
- Jako površna i nerealna analiza isplativosti gradnje tunela objavljena na sajtu Grada Beograda

I na kraju, za nas jako važno, donošenjem PDR nastavlja se agonija građana koji žive na potezu Terazijske terase. Izvesno je da gradnja neće početi još dugo dugo, a opet može početi svakog trenutka. To je glavni razlog zašto su pojedini objekti na tom potezu lošeg boniteta. Niko neće da se usudi da uloži u renoviranje kad sutra može biti srušen, a možda i neće biti srušen još 20 godina.
 
Dubina tunela i metroa se mogu uskladiti bez većih problema.

Projekat jeste skup i sigurno nije materijalno isplativ, ali činjenica je da su nam potrebni tuneli da rasterete nadzemni saobraćaj na nekim pravcima.

Za ovo oko kultornog nasleđa nisam stručan, ali nisam nešto siguran da tu ima baš nešto dragoceno što bi se srušilo.
 
Сцеле, видећу да ове твоје коментаре, одштампам и распршим где год могу. Поздрав.
 
Астродуле, па постоји већ започет стари тунел, код перионице у Гаврила принципа, али је преблизу Београду на води, а екипа је почела и завршила зграде којима се онемогућава улазак у тај тунел, зато се сад силује цео град са накарадним решењима од платоа испред железничке станице, преко Карађорђеве до парка испред Економског факултета и Зеленог Венца. Као што је већини познато, испод Теразија је велико језеро, а почетком оног века се ишло у лов на патке на језерцету које је било на локацији садашње пијаце Зелени Венац. Цео Теразијски плато се дренира том падином ограниченом Балканском и бившом Загребачком (сада Ивана Милутиновића), при чему мислим да због природног положаја у наставку Теразијског платоа и падине, тај потез уз падину између Каменичке и школе Исидора Секулић некако прихвата извесно прихвата највише воде.
Досада је примећено да се веома често поправљају инсталације грејања и водовода баш на том делу, што може наговестити клизиште.

Даље, што је по мени најважније, потпуни сам скептик у квалитет претходних радова и квалитета пројеката екипе која није никада радила оваквке пројекте али има искуства у штанцовању пројеката од тротоара до аутопутева и аеродрома, са до сада много пута јавно објављеним мањкавостима. Па ови и Карађорђеву (права линија) раде годинама, а немогу да замислим да ће блокирати цео центар Београда деценијама за израду овог за сада сулудог пројекта!!!
 
Naravno, sve to stoji za nesposobnost, ali lokacija tunela koji se planira je na dobrom mestu imajući u vidu novi most koji se gradi.

Naravno, bolje bi bilo da je novi most na drugoj lokaciji, ali sve je s***bano zbog BnV.

Ukratko, moje mišljenje je da nam treba tunel na tom mestu koji sigurno neće biti ekonomski isplativ, ali će rasteretiti saobraćaj.
 
А што се тиче мог мишљења о овоме - бацање пара на ханзапласт човеку коме је одсечена глава.

Толико су пара побацали на разне идиотлуке да би до сада могли већ добар део правог решења (100% реконструкција апсолутно свега) да одраде
 
Nije loš ovaj sajt javnih nabavki http://nabavke.beoland.com/

- Formiranje građevinskih parcela za tunelsku vezu od Karađorđeve do ulice Francuske- partija II;

ГРАФИЧКИ ПРИЛОГ БР. 2: СКИЦА ЛОКАЦИЈЕ
Формирају се грађевинске парцеле улазног и излазног портала тунелске везе, на основу ПДР тунелске везе
савске и дунавске падине, градске општине Стари град, Савски венац и Палилула
Дужина осовина грађевинских парцела за обележавање ~ 900м
Улазни портал општина Стари град


Излазни портал општина Палилула
Pogledajte prilog 1
 
Opa, je l to znači da se ruše svi objekti uokvireni crveno?
 
Idealna prilika da se napravi park do ulaska u tunel i da se otvori pogled ka reci.
 
Ovo za podvodan teren je tačno. Međutim tuneli ispod Kalemegdanskog i Terazijskog grebena u principu MORAJU da se prave, i to verovatno više od jednog, tu nema izbora. A gde će tačno biti baš ovaj, zavisi od mosta. Pošto su i njemu već fiksirali mesto zbog BNV-a, ni tu više nema izbora.
 
To ispod teraziske terase bilo je odavno predvidjeno za rusenje nevezano za tunel ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617627#p617627:2is93gik je napisao(la):
Дошљак » Pet Apr 19, 2019 3:08 pm[/url]":2is93gik]Штета за кафану Златна моруна.
Te kafane već neko vreme nema. Sad je bilijarnica
 
И то је исто штета. Мада лако је име променити.
 
Slažem se, ali bojim se da su promenili više od imena. Nisam ulazio otkad je bilijarnica, ali oblepili su prozore reklamama. Ne bi me čudilo da su i unutra menjali na gore.
 
Vrh