Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Gde je navedeno da je ulaz u tunel na uglu sa Lominom?

Ja vidim da se pozivaju na PDR koji nije usvojen!

Формирају се грађевинске парцеле улазног и излазног портала тунелске везе, на основу ПДР тунелске везе
савске и дунавске падине, градске општине Стари град, Савски венац и Палилула
Дужина осовина грађевинских парцела за обележавање ~ 900м
 
Ulazni portal planiran je prekoputa Filološke gimnazije i pijace Zeleni venac u Kameničkoj ulici
Jedina stvar a koja je preko puta obe stvari je sadasnji trzni centar koliko znam montazni TC Lomina.
 
Зар није требао портал да буде мало даље од Каменичке, негде у оси средине парка? Овако ми делује да би онда саобраћајница од раскрснице Карађорђеве и моста ишла још ближе уз факултет, као и да би страдала она стара кућа из раног 19. века на углу Каменичке и Гаврила Принципа коју су по првим плановима изузели из рушења. Такође, очигледно би онда ишла саобраћајница од Гаврила Принципа до портала у Ломиној, што би значило или да би саобраћајница ишла туда узбрдо, или да би можда чак портал био испод нивоа Ломине улице, па би кроз разрушен блок имали усек на приступу порталу.
 
Trebalo je da bude na vec iskopanom delu prekoputa OS Isidora Sekulic.Najbolje ce biti kad ga stave u lominu...Odprilike ce imati jednu cev i jednu traku...
 
Zar se nije odustalo od tog započetog patrljka gde je sada servis?

Prilaz će biti između Ekonomskog i one ružne zgrade kao što @louderkick napravio pre nekoliko strana

file.php
 
Ovo će da bude takav haos. Biće kružni tok u okviru Beograda na vodi, pa patrljak od 3 metra, pa raskrisnca u 4 pravca ako naprave tunel. Taj patrljak nije problem ako ostane T raskrsnica kao što je sad, ali ako pretvore park u još jednu ogromnu ulicu, u problemu smo
 
Evo gde će biti ulaz.

01ulazni-portal-tunel-kamenicka-jan2018.jpg


I jedna stara skica gde sam ja dodao i ulaz u tramvaj ili metro tunel (crveno), dakle 4 susedne tunelske cevi, plus neophodno visinsko ukrštanje sa još jednom metro linijom koje se takođe dešava baš ovde (zeleno). Tj konstrukcija sa bar 3 visinska nivoa. Imaćemo izuzetnu saobraćajnu koncentraciju i odgovarajući intenzitet saobraćaja i zagađenja iz BNV-a, NBG-a i iz Dunavske zone. Pa će još ovde biti i centralno gradsko čvorište za putnička presedanja u javnom saobraćaju: dve ukrštene metro linije, tramvaj, autobusi (kroz tunel i za sve druge pravce). Dakle i sistem pasarela i prolaza, itd. Ja sam ranije zbog toga predlagao da se sve to uvuče i sakrije ispod betonske ploče iznad Karađorđeve i iznad uništenog parka Luke Ćelovića, na kojoj bi bilo zelenilo koje se dalje spaja sa parkom kod bivše Lastine stanice, ali naravno da za to nema nade.

 
Уз такву концентрацију саобраћаја око Карађорђеве и Гаврила Принципа (трамваји, аутобуси, аутомобили), шуме семафора, близина школе и вртића, мислим да ће бити брже пешачити преко Саве ка центру и од Немањине ка центру и обрнуто. А они из тог краја... па нека им је бог у помоћи, ... бука, вибрације, одлазак до Кнез Михајлове, Трга Републике, пијаце Зелени Венац неком обилазницом...Паркинга ни у сну, а сигурно ће добити да плаћају супер-екстра-ВИП зону, плус повећање пореза на трошне зграде...
 
Шта мислите да се затвори Карађорђева од Економског до моста за друмска возила (да остане само трамвај), а друмски саобраћај да се преусмери на Гаврила Принципа и ову нову саобраћајницу што иде од кружног тока паралелно са Карађорђевом? Тако се опет добија Т раскрсница.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621069#p621069:rishpu3x je napisao(la):
Дошљак » Sre Maj 08, 2019 1:41 am[/url]":rishpu3x]Шта мислите да се затвори Карађорђева од Економског до моста за друмска возила (да остане само трамвај), а друмски саобраћај да се преусмери на Гаврила Принципа и ову нову саобраћајницу што иде од кружног тока паралелно са Карађорђевом? Тако се опет добија Т раскрсница.

Изазвао би масовне харакирије сваког ко уђе у Гаврила Принципа из Балканске. Улазак семафор, 50 м даље улица Михаила Богићевића, око 50 м даље семафор за школу, око 50 м даље Личка, 40 м даље излаз из једне тунелске цеви, 20 м даље друга тунелска цев, ту негде и пешаци треба да се веру ка Зеленом Венцу, <100 м даље Загребачка, <100 м даље Краљевића Марка, 50 м даље семафор за раскрсницу: Црногорска-Југ Богданова-Поп Лукина. Ни километра улице, али стајање, стајање, стајање...
 
On navodi da je poseban izazov izgradnja zaštitnog pojasa iznad ulaznog portala u ulici Gavrila Principa koji se proteže do ulice Kraljice Natalije i Terazijske terase, u cilju očuvanja najvećeg broja postojećih objekata.

- Na taj način biće uklonjeno svega nekoliko manjih objekata u zoni ulaznog portala u tunel, koji su svakako predviđeni za zamenu - zaključuje Stojčić za naš portal.
https://www.ekapija.com/news/2503760/po ... laniran-za
 
To znači da su ponovo izabrali naizgled najjeftinije moguće rešenje. Nema ništa od potpunog rušenja oba bloka. A to znači da nema ništa ni od delimičnog produženja buduće Terazijske terase, bar do solitera u Beogradu na vodi, ako već zbog njih više ne može do Save, kao što je bilo zamišljeno.

Zatim se gradnja "zaštitnog portala" može pokazati bitno težom nego što sada izgleda, zbog tla punog vode i niza izvora iznad ovog pojasa, u zoni Terazija i ove padine. Sve je to nekada bila močvara, i Terazije i Zeleni venac. Da potsetim da se sa 30 metara odronjene obale Save, na površini zemlje, bore već skoro 2 godine, upravo zbog podzemnih voda. Em će stanarima unutar bloka i oko tunela biti jezivo bučno i zagušljivo, em zaštita temelja tih zgrada može ispasti prlično skupa. Bolje da su ih raselili i zatim sve srušili.

Treći razlog zašto je to bolje je što bi verovatno baš ovuda morala proći trasa metroa, što podrazumeva još dva tunela. Pa će zgrade opet smetati. Uopšte mi nije jasno kako zamišljaju da sve to izvedu, a veliko pitanje je i koliko će ta "ušteda" na kraju koštati?

Pogledajte prilog 1
 
kad bi bar mogli da upuste gavrila principa ispod ove da se ne seku. ovako mi stalno pravimo neki haos sa čepovima.
 
Moжда да направе рампу на простору парка, а да се Гаврила Принципа "прескочи" надвожњаком на стубовима, онда самим тим и портал виши, а тунел плићи у односу на Теразије. Шта више, можда би било најбоље да сама друмска саобраћајница од моста настави на стубовима до тунела, да "прескочи" и Карађорђеву, и парк и Гаврила Принципа, и да постоје само искључења са рампом изнад кружног тока, нешто као код Арене само обрнуто (кружни ток испод праве саобраћајнице), а трамвај да се спушта после кружног тока на ниво Карађорђеве.
 
Upravo sam shvatio da nemam predstavu gde će tačno buduća metro linija 1 (zelena) da uđe u brdo? Ako obe linije treba da se ukrste i da imaju stanicu kod Ekonomskog fakulteta, a da zatim jedna linja ode do Trga Republike, a druga do Terazija, onda one odavde moraju da nastave tako što su nadalje skoro paralelne jedna sa drugom (na mapi je ugao koji zaklapaju tek 20 stepeni). A da se 1. nastavi na sever, opet nema gde da uđe u brdo a da nije potrebno puno rušenja postojećih zgrada? Da neće obadve metro linije da uđu odmah nadesno u brdo, baš ovde, pa da OVDE imamo čak još 4 tunela pored 2 planirana za automobile? Zna li neko tačnu trasu 1. linije metroa, tj gde joj je portal i ulaz u Terazijski greben? Pošto to MORAMO znati da bi procenili kvalitet predloženog rešenja ulaza u automobilski tunel i saobraćaja na ovom mestu.

Pogledajte prilog 1
 
Ili da se makar umontira jedna kaskada od Moskve do samog portala, npr:
 
A možda su zamislili da linija 1 ide pravcem Koče Popovića - Francuska? U početku, na Savskom platou, mora nekom ulicom iznad zemlje, jer nagib zemljišta naviše počinje tek od ulice Gavrlila Principa pa na severoistok. U široj okolini ovog prostora nas svakako čeka saobraćajni haos.


( Sad vidim i da bi u ovom slučaju na svim turističkim mapama Beograda bio ucrtan kukasti krst. U izvesnim krugovima bi bili veoma popularni )
 
Prva i druga metro linija treba da se seku na brdu, na Trgu, Terazijama ili Zelenjaku a ne ispod brda u rupi pored auto-puta koji izlazi iz tunela i odakle je većini ljudi naporno da se popnu do vrha brda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622717#p622717:s88917nz je napisao(la):
Biciklistkinja » 15 May 2019 10:38 pm[/url]":s88917nz]Prva i druga metro linija treba da se seku na brdu, na Trgu, Terazijama ili Zelenjaku a ne ispod brda u rupi pored auto-puta koji izlazi iz tunela i odakle je većini ljudi naporno da se popnu do vrha brda.
Vezano za ovo, izjava Gorana Vesića:
"Naveo je i da će se na Savskom trgu u budućnosti ukrštati dve linije metroa - prva koja ide od Makiškog polja do Mirijeva, čija izgradnja počinje 2020. godine, i druga od Tvorničke ulice u Zemunu do Ustaničke ulice."
https://www.telegraf.rs/vesti/beogr...-trga-radovi-gotovi-u-februaru-sledece-godine

Vezano za najnoviju ideju nerušenja objekata na potezu od Lomine do Kraljice Natalije:
Moja supruga je bila na Javnoj raspravi nacrta plana detaljne regulacije tunela i tu su se spominjale takve ideje. Tad je ugledni profesor dr Mihailo Maletin izjavio, obraćajući se građanima koji žive na tom potezu: "Ukoliko se tunel bude gradio, bolje bi bilo da vas isele odatle". Vjerovatno je mislio na nestabilno tlo, podzemne vode itd.
 
Колико информација имам Руси и Кинези су у игри за бушење тунела, које би требало да почне око Нове Године. Наје.али смо.
 
Dve tunelske Cevi treba spojiti u jednu pri izlazu da bi vizuelno portali sto manje unistavali grad. Razbija se gradsko jezgro da bi se stavile bastice izmedju ulica, kao da smo na Novom Beogradu. To ni u jednom drugom evropskom gradu ne bi proslo, ali drugi nemaju problema sa mozgom pa kod njih ne prolazi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629652#p629652:2b0e7hpq je napisao(la):
Gringo » 12 Jun 2019 08:20 pm[/url]":2b0e7hpq]Колико информација имам Руси и Кинези су у игри за бушење тунела, које би требало да почне око Нове Године. Наје.али смо.
Да, Метрострој из Москве је већ ангажован у Србији и има жељу да ради овај и/или будући топчидерски тунел. А Кинези су сад ту, за све што треба.
 
Da li neko zna gde se može naći novousvojeni plan za tunel? Navodno su ga promenili kad su ga usvojili na poslednjoj sednici.
 
Vrh