Sve trase koje mogu da se unaprede, treba unapredjivati a to se i sad čini, do duše ne dovoljno brzo , koliko nama treba
niti može sve nadzemno da se reši iz prostog razloga
što čitav Bg život se odigrava u više vertikalnih tačaka (rad, odmor, zabava) a gotovo samo u jednoj vertikalnoj tački se obavlja kretanje
izuzev nekih ukrštanja koja doživljavamo kao spasenje po vertikalnom saob. rasterečivanju
a to spasenje ne privatamo za auto tunele
S'druge strane, besmisleno i tupavo je ne koristiti ,,prečice,, i rasterecenje nadzemnog saobracaja na brdovitom Bgdu ne praveci tunele
Naj jeftiniji i sa najviše različitih saobracajnih sredstava i različitih grupa korisnika jesu auto tuneli
bez obzira na pravac i veličinu
Pa gotovo jedini Teraziski auto tunel koliko nam znači a i dalje se oteže sa na izgradnji - probijanju ikakvog drugog
Sve to zahvaljujuci gotovo više deceniskog sanjanja metro tunela , koje ce koristi
samo šinska vozila
ni vatrogasci, ni hitna pomoc ni jedna dr. ( interventna )služba ne može postati brža i bolja
Taj preskup usko grudni i sebičan ,,san,, su koristili kao opravdanje za NEunapredjenje infrastrukture
za koje smo davali i dajemo pare , te se presipaju u nešto drugo kao da auto tuneli nisu izmišljeni nikada
Beogradska saob.nesreca je upravo u NEdostatku i ne korišćenju prirodnih odlika grada tj. nedostatak auto tunela
Evo vidimo kolilo se decenija pa i sada oteže i razvlači sa konkretnim započinjanjem radova i na ovom tunelu ....
Kada ce stvarno ,,zagristi ,, prve metre auto tunela i dalje ostaje u domenu želja i misterija