Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

I sa razlogom ja u Beogradu imam mountain bike a istu vrstu preporučujem i drugima koji ovde voze bajs, što rekreativno što kao svakodnevno sredstvo prevoza. Beogradske rupe i ivičnjake samo oni mogu da izdrže.
Taj je zakon i običan i električni!
Meni lično bi da užim gumama bilo opasno za prelazak preko šina, a vožnja bašticama nemoguća, a to je bilo ključno pre nego što sam dodao motor.
 
Шта би се тачно добило више изласком на Поенкареову или Дунавску када је поента тунела је да из центра измести све што са панчевца и од Карабурме иде ка Новом Београду и Чукарици?​
Ovako kako je trenutno planirano, sav saobraćaj će biti generisan na potezu MUP - Pančevački most - Karaburma - Ćalije - Mirijevski bulevar - Mirijevo - Višnjica - Veliko selo. Faktički će Zvezdara na delu od Bulevara despota Stefana ka Cvetku biti na dobitku, kao i Profesorska kolonija, jer će imati rasterećeniji Bulevar despota Stefana na delu od Cvijićeve ka Trgu.​
 
A ubedljivo najbolje rešenje bi bilo da ima 2 ulaza u tunel, ali ovi bi se pre ubili nego to da urade.
 
Ovako kako je trenutno planirano, sav saobraćaj će biti generisan na potezu MUP - Pančevački most - Karaburma - Ćalije - Mirijevski bulevar - Mirijevo - Višnjica - Veliko selo. Faktički će Zvezdara na delu od Bulevara despota Stefana ka Cvetku biti na dobitku, kao i Profesorska kolonija, jer će imati rasterećeniji Bulevar despota Stefana na delu od Cvijićeve ka Trgu.​
Мени улаз у тунел у БДС делује као логичан избор јер је БДС природни правац кретања и природни наставак Вишњичке.
Такође, ко иде ка Сајму и даље тунел па Савска или Булевар Вудроа Вислона су добра алтернатива за Таковску и Кнеза Милоша.
 
... prljanje odeće na lanac ili ulje
Lanac rešen!

NijeLanac.jpg
 
Meni bi napredni blatobrani ne pomažu 100% kad pada kiša, jedino rešenje su gumene pantalone koje se mogu skinuti kad treba.
Ali to nije opcija ako nemate motor.
 
Jedini koji su (g)radili bilo šta po tom pitanju su bili oni za vreme Kraljevine. Tad smo bili napredniji i uređeniji čak i od Njujorka. Posle toga niko ništa. Čak su komunjare čupale kanalizacione cevi, asfaltirale parkove, rušile škole i prodavale opremu iz bolnica samo da bi napakostili monarhistima i narodu.
Највећи проблем овде - и по мени лично највећи грех који било ко може икад урадити, је што нико никад није ни покушао ишта довршити и изгурати до краја. Цела држава је бушна крпа недовршених пројеката, Београд је само огледало тога. Са сваком девијацијом ефикасног пројекта зарад смањења трошкова или политичке користи, може се рећи да целокупан народ акумулира негативну карму. Комунисти су бар имали неку визију "готовог производа" и холистичке целине. У тренутном суноврату воље, ни то не постоји сем пар џепова личних пројеката типа Експо или бнв. Можда најамбициознији је онај јад по ободу макишког поља.
 
Имали су визију али то им није помогло да заврше 3 од 4 највећа пројекта:

Аутопут, жел. чвор и НБГ. Јесу завршили Ђердап али питање је шта би и од тога било да није било Румуна.
 
Шта би се тачно добило више изласком на Поенкареову или Дунавску када је поента тунела је да из центра измести све што са панчевца и од Карабурме иде ка Новом Београду и Чукарици?
Директна веза са Панчевцем, веза са Дорћолом преко Дунавске, веза Звездаре преко Цвијићеве, растерећење целе Деспота Стефана, и дела код установе културе Влада Дивљан и дела петље код самог Панчевца, као и лепог дела Вишњичке, од Војводе Мицка ка мосту.
Треба гледати шире ситуацију. Овако само гужву пребацујемо од Дејтонке до 29.
 
Имали су визију али то им није помогло да заврше 3 од 4 највећа пројекта:

Аутопут, жел. чвор и НБГ. Јесу завршили Ђердап али питање је шта би и од тога било да није било Румуна.
пола ствари које јесу урадили су бесмислене лудорије типа пруга Београд-Бар... Превелико бацање пара.
 
Директна веза са Панчевцем, веза са Дорћолом преко Дунавске, веза Звездаре преко Цвијићеве, растерећење целе Деспота Стефана, и дела код установе културе Влада Дивљан и дела петље код самог Панчевца, као и лепог дела Вишњичке, од Војводе Мицка ка мосту.
Треба гледати шире ситуацију. Овако само гужву пребацујемо од Дејтонке до 29.
За тако нешто требало би урадити и ово.
Бојим се да то неће скоро + из Вишњичке би у тунел у Поенкареовој морао у скретања уместо да те у тунел води правац.
1003466171.jpg
 
Poslednja izmena:
Патрљци наши насушни.

Верујем да је то пројекат са највећим РОИ-јем у аутомобилској инфраструктури Србије.
 
Тачно, али би се тако растеретио постојећи правац Вишњичка-Деспота Стефана, а добили нови алтернативни правци. То је све требало радити заједно. Није спорно скретање из Вишњичке ако би сви са Карабурме за НБГ ишли право из Војводе Мицка, са Миријева би могла да се направи веза продужетка булевара ка мосту са продужетком Дунавске.
 
Vrh