Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 27.691
- Pohvaljen
- 64.706
Upravo tako. Ideje o bušenju kroz brdo koje se prostire od Kalemegdana do takoreći Vukovog spomenika, bilo zarad železnice bilo zarad kolskog saobraćaja, stara je preko 100 godina.Већински делимо мишљење. Овај тунел је на крају дана стари пројекат, као и све остале ткзв ”трансверзале” које су пројектоване пре сада већ 50година за Београд.
Ja svakako ne očekujem da reši autoput. Ali rešiće gužve na potezu od Ušća do Despota Stefana. I omogućiće još jedan alternativni pravac odnosno redundansu kroz centar grada između istoka i zapada. I omogućiće da pojas oko stare trase postane malo bolji, lepši i humaniji.Ја само нисам сигуран да ће овај тунел да реши главни саобраћајни проблем Београда а то је стари аутопут. УМП је требало да буде главни алтернативни правац, поготово за спајање НБГ <=> Врачар/Звездара/Вождовац јер би успешно заобишао све проблематичне тачке. СМТ као секундарни пројекат и наравно нормалне метро линије.
Autoput je tema i problem za sebe. Po meni, pored toga što nisu napravili UMP, ogromna greška i slepilo je bilo što kad su ga pravili, nisu napravili više prelaza odnosno uključenja i isključenja. Od Autokomande do Bubanj potoka ima 3, jedva 4 prelaska. To je suludo. I jedna od većih stvari koje zameram garniturama u periodu od 1945. do 1990. To u što su inače zapostavljali saobraćaj u istočnom delu grada. Od Višnjičke pa sve do autoputa i od autoputa sve do Kumodraža i Jajinaca.