Šta je novo?

Trotoari

Verovatno parking, između ostalog, za potrebe zaposlenih u kasarni "Vasa Čarapić".
 
Javno komunalno preduzeće "Parking servis" podiglo cene svojih usluga u prestonici.
Nova oprema zahteva veća ulaganja, cenovnik mirovao osam godina. PARKIRANjE u prestonici je poskupelo...
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... o-20-odsto

Kolovoz pripada vozilima, trotoari pešacima
Parking servis kako ne postoji poseban izgradjen parking deo uz ulice u starom delu grada,
koriste pešački deo , kako bi zaradjivali i od toga naravno jednim delom punili kasu Bgda
zbog tog jednog dela,
trotoari su oteti pešacima, koj su prinudjeni da se provlače izmedju parkiranih vozila i zidova zgrade
a vozila se baškare po trotoaru zbog nj. zarade.

Koliko parking servis je napravio novih trotoara ?
Nula :!:
To pravi grad od onog dela što daje parking servis te i taj novi trotoar oni ga zauzmu - vrate pare sebi
šta ostaje gradu - gradjanima od te otimačine
nula :!:
i bez parking servisa onda mozemo da parkiramo na postojecim starom trotoaru a i nove da pravimo bez obaveze ustupanja toj firmi
a da ne spominjem
suludu logiku takvog ,,isplatljivog,, poslovanja , čiju modernizaciju moramo još i da doplacujemo sa ovim poskupljenjem :twisted:
 
Znači sad bi i pešaci trebali da povećaju cenu iznajmljivanja trotoara Parking servisu. Podržavam :)
 
ZAKON O BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA NA PUTEVIMA
Član 7
Izrazi upotrebljeni u ovom zakonu imaju sledeće značenje:
21) trotoar je posebno uređen deo puta pored kolovoza namenjen prvenstveno za kretanje pešaka

Naravno jer svi ostali su sekundarni (podstanari),
te i cena iznajmljivanja trotoara parking servisu skače , kao i za kafanske bašte i sl.

prevedeno :
procenat koj ide iz park. serv. u zajedničku kasicu - budjet grada, mora da skoči kao i svim dr. potstanarima
koj podižu cene kako bi imali neku svoju vajdu , a pri tome grubo zanemarujuci ikakvu vajdu pešaka

zna se jasno ko je gazda (pešak) a ko potstanar (firma parking servis ) na Bg-trotoaru
ne može se dati gazdi prazan šipak
:sesir:
 
Bulevar Vojvode Putnika. Pažnja, pažnja! Rasejani i gledači u ekrane, u ovoj šipci je ugrađen magnet za čvoruge!

Da li bi bilo efikasnije da se obaveste "nadležni", ili lokalci sa viškom energije, da ovo uklone? :mrgreen:
 
Budalasti operisani od mozga radnici bg krs puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555676#p555676:144ptv9y je napisao(la):
Duleja » Ned Jul 29, 2018 9:54 pm[/url]":144ptv9y]Bulevar Vojvode Putnika. Pažnja, pažnja! Rasejani i gledači u ekrane, u ovoj šipci je ugrađen magnet za čvoruge!

Da li bi bilo efikasnije da se obaveste "nadležni", ili lokalci sa viškom energije, da ovo uklone? :mrgreen:
file.php
Ja bih ovo i novinama i nadležnima poslao. Tako su se razvlačili sa uvlačenjem stajališta kod TC Vidikovac , da bi ubrzali čim su novine objavile članak. Isto tako , razvlačili su se sa asfaltiranjem ulice oko okretnice trola na Zvezdari , pa su odmah sledećeg dana , pošto sam poslao slike novinarima , uzeli i odradili posao.
 
Trotoar u Visokoj ulici, u delu između Kirovljeve i Paštrovićeve.
Prilično nebezbedna deonica...
 
ZBS ima rešenje i za ovo

Član 94.
Na putu koji ima trotoar ili drugu površinu namenjenu za kretanje pešaka, odnosno površinu pored kolovoza pogodnu za kretanje
pešaka, pešak je dužan da se kreće tim površinama.
31
Radi obilaženja neke prepreke na trotoaru, pešak je dužan da, pre stupanja na kolovoz, obrati pažnju na udaljenost i brzinu kretanja
vozila koje mu se približava i da se prethodno uveri da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja.
 
Овакве ситуације којих нема мало су врло фрустрирајуће за пешаке. А сад замислимо још ту и малу децу, мајке са колицима за бебе, инвалиде у колицима, особе са штапом или штакама, веома старе особе...
 
Reci ce da to uopste nije trotoar vec tehnicka staza zavisi od sirine ili pak trotoar za jednosmjerno kretanje pjesaka imamo mi raznih definicija
 
21.7 sam prijavio beokomu pokidane stubice i zivo me zanima koliko ce im trebati vremena da srede ovo ruglo. Plasim se da nece ni izaci na teren. Takodje vodim bitku da se vrati ograda od kovanog gvozdja koja je krasila celu ulicu po sredini izmedju dve trake al tek tu nemam uspeha :)
 
Tu ogradu uklonilo zelenilo posto im dosadilo da je popravljaju od cukanj kola prijavljivo davno i nista
 
Pisao sam i ja, ja sam manijak po tom pitanju :) svaki dan ih resetam. Stalo mi je da ovaj nas grad bude lepsi a narocito deo gde zivim...
 
U toku je izrada projekta, to je fora da me otkace. Ganjao sam ja njih posle preko jedne organizacije za ulepsavanje Vracara ali ne vredi. Nema nista od toga...
 
Izrada projekta za ogradu.Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.Ali vasno da za Balkansku ne treba tender.........
 
Kolovoz pripada samo vozilima, Trotoari pripadaju pešacima
Savremen način života prinudio nas da trotoare delimo sa vozilima i to je u redu ali u kom odnosu ide ta otimačina
Kada ce nadležni da izjednače prava pešaka i parking servisa u korišćenju Bg trotoara
Svuda u gradu bezbrojni su primeri bezočnog ugnejtavanja i nipodaštavanja pešaka :rant: :twisted: :rant:

Na ovom Zemunskom primeru očigledno moralo bi da se parkira uzdužno trotoarom , kako bi pešaci mogli prolaziti
a da ne spominjem pešake sa posebnim potrebama , majke sa dečijim kolicima ili jednostavno pešaci koj nose ceger sa obližnje pijace

Faforizovani i ne dodirljivi OTIMAČ JKP Parking servis
ne samo što vozačima radi šta hoće kroz koje-kakve namete i pravila jer su nj. korisnici te nužno pristaju na te stvari
istu bahatost , samovolju i surovu bezobzirnost čini pešacima nad kojim nema nikakve nadležnosti , niti stvarnog dodira
otkidajuci sve vece delove trotoara za svoju korist.

Ima li kraja takvom bezobrazluku , bahatosti i lopovluku da se obuzdaju apetiti JKP Parking servisa ?
 
Evo da se malo pohvalim uspeo sam da nateram bagru da srede raskrsnicu gde zivim, neocekivano :). Mart ove godine
Pogledajte prilog 1

A evo kako danas izgleda :)
 
Ne bih da mračim, ali mislim da to nema veze sa tvojom prijavom već sa time što su se u poslednjih mesec dana napokon razleteli i krenuli da osvežavaju sve linije i pešačke prelaze po gradu.

U stvari, to mogu da tvrdim za Novi Beograd, a verujem da je isto i u straom delu grada.

Biciklističke staze na trotoaru nisu ni pipnuli (koje se farbaju), a na dobrom delu se linije uopšte ne vide (prijavljivao i ništa)
 
Da, razlete se jednom godišnje, da bi jednom u godini odradili posao.

Po takvom principu rade i ostala JKP, poput Zelenila, koje je tek pre neki dan potkresalo živu ogradu u mojoj ulici.

Dakle, aktivnosti na minimumu minimuma, jer je i broj radnika na minimumu minimuma...
 
Stubici su zamjenjeni novima u okviru opste zamjene stubica radi se ulica po ulica strana po strana
 
Vrh