Баш тако, не раде спуштене ивичњаке на колским прилазима дворишту. Не раде чак ни асфалтирање па не видим поенту да тротоара мало има, па мало нема. Пешаци ће се свакако искаљати. Међутим, будући да смо ћале и ја тродневним притисцима на шефа градилишта, прво љубазним тоном, а после претњом инспекцијом испред дворишта добили спуштене ивичњаке, намеће се закључак да су они итекако урачунати у цену али да се крадуцка.
Ево прегледа радова:
1. Класично ошљарење и недостатак координације јавних служби. Саобраћајни знак нису померили за 30цм чиме је ће сам тротоар бити сужен на овој тачци на ширину испод законом прописане. Самим тим, овај тротоар не може добити употребну дозволу, а добиће је, то сви знамо. Само пар метара даље ЕДБ бандера по сред тротоара коју, наравно, неће изместити. Не само да инвалидска или дечија колица неће моћи да користе овај тротоар, већ ће и здрави људи морати да силазе на коловоз.
2. Веома ретка пракса код нас. Одливни канали за атмосферске падавине урађени на сваких 50 метара чиме се спречава накупљање кишнице на коловозу и уобичајено купање пешака када год прође неко возило. Ово је доказ да се ради о пројектованом а не дивљем тротоару, а то даље потврђује сумњу да је прескакање колских улаза чиста пљачка. Немогуће је да се пројектује одливање кишнице а не пројектује се спуштени ивичњак. Глупост.
3. Већ сам споменуо да радове изводи Партизан пут. Асфалтирање врши друга фирма, заборавио сам која. У сваком случају, обратите пажњу на граничне кочиће које су постављали радници Партизан пута и крајњу линију асфалта. Очита крађа. 10цм тротоара пута 933 метра дужине износи 93.3 м2 украденог тротоара. Ако узмемо да је м2 асфалта 25 евра (набавна цена), долазимо до украдене цифре у износу од 2 332.5 евра.
4. На овом месту тротоар прелази на десну страну пута из ко зна којих разлога те ће овде вероватно бити пешачки што је само по себи сулудо јер је ово опасна кривина.
5. И ево. Прекид у дужини од 75 метара. Како, зашто и чему. Да напоменем да је првих 20 метара блато до колена сваки пут када падне киша. Поента?
6. Недостатак спуштених ивичњака овде и могу да разумем, у питању је споредна улица, пардон, "улица". Али барем је тротоар асфалтиран.
7. Још један прескочени колски улаз уз неопростиве рупе и грбе који чак нису ни асфалтирали.
8. И поносни резултат преговора са пословођом: Спуштени ивичњаци.
Иначе ми је прилаз гаражи на нижој коти од улице а пад коловоза према мом дворишту. Ово је прва јесен и прве кише а да ја нисам поплављен.
И ту се тротоар и завршава. Нема даље!