Express » Pet Mar 06, 2020 10:17 pm[/url]":177i9jt0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714532#p714532:177i9jt0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 05 Mar 2020 06:36 pm[/url]":177i9jt0]Eeeee moj Express, pa da si video ti kako je izgledala zvanična dokumentacija sa uslovima za uređenje Trga republike, i kako je na kraju izgledalo pobedničko arhitektonsko rešenje... ne bi se sad ništa čudio.
Na konkursnoj dokumentaciji XY uslova, zahteva i problema koje treba predvideti. Preklapanja iz struka arhitekture, građevinarstva, urbanizma, saobraćaja, pa i prava (zbog parcela i nadležnosti nad objektima). Taksi stanice, stajanke za turističke autobuse, GSP stajališta, dozvoljeni i nedozvoljeni pravci kretanja vozila, objekti za komunalne službe, lokacija buduće metro stanice, mislim da beše jedan od uslova i predviđanje lokacije i pristupa za buduću javnu garažu... Ma svašta nešto.
Znaš kako je na kraju izgledalo pobedničko rešenje? E'o vako
I za to je neko dobio 50.000 evra. Naših 50.000 evra. A šta je uradio? Samo spojio par kul sličica i elemenata sa neta.
A ti se ovde čudiš što na Studentskom trgu neko nije ucrtao kolovoze i/ili tramvajske šine...
Da, nemaju veze sa životom samo ovo dođe kao da su uzostavili sitnicu poput 20 spratova 20-spratne kule. :lool:
Btw. taj render Trga Republike iako se razlikuje po mnogo čemu ne ignoriše suženje Vasine. U slučaju Studentskog Trga reper bi sudeći po PRG šinskih sistema trebalo da su šine jer trg nije običan trg već u svom sastavu ima i tramvajsko-pešačku zonu.
Inače da budem iskren, nisam obraćao pažnju na rendere Trga Republike, ali jesam pogledao plan. Izvedeno rešenje ne odstupa. Saobraćaj je drugačije koncipiran od prethodno zatečenog stanja, logika koja stoji iza rekonstrukcije i Studentskog. :kk:
Ne treba zaboraviti da će taj tramvaj militi kao puž posebno u mešovitoj zoni što se za trole kao najurbaniji sistem od svih nije moglo reći.
Umalo da zaboravim. Danas dade gas na semaforu u Medaku pre mosta, ostavi kola 200m! Kola ga sustigla tek na pola mosta.
Dok tramvaji mile. Trola zbog ubrzanja na uzbrdici može znatno ubrzati fidere, samo dok ne vozi uskim ulicama s malim milionom raskrsnica i semafora. 50 dušu dala za zglobnu trolu, 49 za solo s češćim taktom. Trole bi ubrzale bi 31 (posebno u Ustaničkoj na uzbrdici), zglobne bi rasteretile 29, 40 i 41. 29 i 31 mogu bez problema bez kontaktne mreže od Slavije do Dorćola. I sad će Kralja Milana da okite i šinama i kontaktnom mrežom, umesto da voze trole bez mreže. E ljudi ko nam vodi grad. Švajcarci da se krste i levom nogom čim slete na aerodrom.