Ne znam koliko je tačno koštao BKM iz poslednje serije, pretpostavljam nešto preko 200.000 evra, dok Trolino bez baterija beše oko 270 ili 280.000? I da je celih 50% skuplji mislim da je vredan te razlike. Ne bi bio možda toliko vredan kad bi se uporedio sa OTOKAR-ovim modelom Cent C, na primer, od koga je takođe kvalitetniji, ali duplo bolji nije sigurno. To je ona večita dilema uloženo dobijeno. Po meni ni između Ikarbusa i Solarisa razlika nije tolika kao između BKM-a i Solarisa. Po nekom mom mišljenju, trolejbus bi trebao biti i pouzdaniji i bar donekle dugotrajniji od klasičnog autobusa. Ako bi trolejbus Solarisa, Hess-a i sličnih proizvođača mogao voziti i do 15 godina bez nekog ozbiljnijeg remonta, dok BKM ima svojih manjkavosti od prvih dana, a znake ozbiljnog propadanja pokazuje već posle sedam osam godina, verujem da sa jednim Trolinom svakako ne bismo pogrešili, iako bi u staru morali odvojiti više novca. Opet, da se vratim i na priču od ranije. Ako postoji bilo kakva šansa da se u nabavci trolejbusa uposli i Ikarbus, ali da se prethodno izradi jedan prototip koji bi se testirao nekih šest meseci bar, uvek bih to podržao. Prilika da se i nešto uštedi, a možda i razvije nešto što bi se u nekom momentu moglo plasirati i van naših granica. Problem je opet hroničan nedostatak vremena. Čak i kad bi nešto uštedeli kupovinom BKM-a u odnosu na Solaris na duže staze, mislim da se tu ne bi radilo o nekoj značajnijoj sumi, a Solarisom dobijamo i na komforu, a i na atraktivnosti javnog prevoza, i vrlo moguće da bi kvalitetnija vozila doprinela značajnijem širenju mreže. Veće zadovoljstvo i putnika i onih koji te trolejbuse voze i održavaju.