Šta je novo?

Trolejbusi

20160615_232437.jpg


zastoj od prije neko vece
 
И даље се брукају са оним избледелим рекламама "Београдизација".
 
Реклама која је позивала да се возила чувају постала је симбол немара и не одржавања
smiley_xmas_irony.gif
 
To me podseti na onaj autobus koji je imao nalepnicu gsp - kvalitet je naš prioritet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=86717#p86717:3jfc3hdj je napisao(la):
amm8990 » Ned Avg 01, 2010 9:12 pm[/url]":3jfc3hdj]
-U Četvrtak uveče su isprobavali gr.br.2001,verovatno zbog manjeg inteziteta saobraćaja,vozili su je po gradu a naročito na Banjici do 90 km/h,nema blokadu neverovatno je brza i startna.
Pričao mi je vozač Ćurdića da je jurio prema Medakoviću sa 70 km/h i da mu je pobegla da nije mogao da je stigne.
Testirali su je pri većim brzinama namerno da bi joj između ostalog padale motke na trasi,vozili su je i na pomoćni agregat.
Koliko sam čuo može da se kreće 500-700 m zavisno od uspona ili opterećenja nezavisno od mreže.
Čuo sam da su stigle još 3 i da su negde van preduzeća u procesu(Carina,Istovar,Farbanje....)
i da su još 3 na putu do Beograda,to treba proveriti.
Neće ih puštati u saobraćaj dok ne dođe prvi kontigent od 8 vozila,nakon svečane primopredaje kreću na vožnju.
Trolejbusi su brzi, moze neko da prica sta god hoce, ali jesu. Mogu ljudi da misle da su trolejbusi spori, ali nisu. Cak mislim da su brzi od gradskih autobusa, sto uopste ne bi trebalo da bude cudo, buduci da su autobusi na naftne derivate, a trolejbusi na struju. Jedino sto im smeta su trole, odnosno, pantografi. Zbog njih vozaci moraju da budu oprezni sto se tice brzine i ksretanja. I, uopste, struja proizvodi mnogo vecu brzinu nego nafta. Pogotovo kada se radi o vozilu koje se krece direktno na struju visokog napona iz zica. Trolejbusi bi bili idealno resenje za medjugradske relacije na autoputevima bez krivina, zamislimo u potpunosti ravan, odnosno, horizontalan put visokog kvaliteta, po kojem moze da se vozi do 120 km/h. Super.
 
Е овако ја замишљам тролејбуске линије на потезима 300 и 400 :)
 
Бокте како ли је овај успео да смота зглобни аутобус на 21 у оним поганим раскрсницама где једва и обични пролази (стварно треба да прошире скоро сваку улицу и УН, и да протерају паркирана кола са њих а не да се гараже претварају у локале и слично)
 
Pa farba je očuvana kao Lenjinovo telo jer su one raspoale reklame stajale toliko dugo.
 
Ne mora da znači, zapravo su raspale reklame toliko zapekle da je nemoguće skinuti ih bez oštećivanja originalne farbe (bar nemoguće u GSP uslovima, gde reklame mogu da skidaju samo golim rukama, bez upotrebe odgovarajuće hemije...)
 
A i da je zaista očuvana farba od reklami , zar ne bi ovi drugi krajevi koji nisu bili prekriveni izbledeli?
 
Možda je taj vanzemaljac posle ukrao trolu na staroj okretnici 40/41 L koja je crkla pri okretanju i blokirao pola ulice ka gradu sinoć... :D
 
ова ме подсетила на ону Балашевићеву:
"пре их пуштали за викенд, а сад их пусте право пред камере"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403265#p403265:2jqvg9ry je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 01 Sep 2016 07:48 am[/url]":2jqvg9ry]Kao da je osvežena farba ove trole

55e03d32dbda75e3b90688857d1c4d97.jpg
bas lepo izgleda
 
Jednu zglobnu BKM su "ofarbali" u crveno stavljajući reklamu za neki internet sajt. liči na nešto, ali onda vidiš prednji i zadnji deo koji su i dalje narandžasti.

Da li će grad farbati zglobne trole ili će ih terati u narandžastoj dok ne odu u rashod?
 
Kad već pomenu to...šta bi sa nabavkom novih zglobova umesto narandžastih koji su uglavnom za penziju? Nekako je to palo u zaborav pored raznoraznih novih buseva...
 
Vrh