Pričao sam već o tome. Vrlo je moguće kroz promociju posla na jedan dobar način i kroz jednu medijsku kampanju. Realno je posao danas u Srbiji dobro plaćen kad gledaš da je u vecini evropskih zemalja posao vozača plaćen prosečno, ili iznadprosečno za tu zemlju, u Srbiji je situacija takva da je posao vozača Gsp-a plaćen dosta iznad proseka.
Takođe mogu da pohvalim i uslove rada, gde privatnici realno ne mogu ni da priđu Gsp-u.
Imamo mogućnost za 2 slobodna dana, kompletnu uniformu, 25+ radnih dana godišnjeg čim počneš da radiš, smene ne prelaze 8 sati, a na sve to i beneficirani radni staž od 2 meseca po godini.
Sa svim tim mislim da bi moglo da se dovede dosta vozača u firmu, naročito u situaciji gde Gsp ima sve linije u gradu, pa svako može da bira gde će raditi po mestu stanovanja što je sada najveći problem za vozače u Gsp-u, jer su ostale samo gradske linije, a to ne odgovara svakom.