Šta je novo?

Trolejbusi

Ajd što rade mrežu, nego i vrše lobotomiju nad našim mozgovima, pošto sad odjednom ispada da to što Dijana štrajkuje glađu ne predstavlja problem da autobusi na 41A saobraćaju alternativnom trasom, za razliku od dosadašnje situacije gse su radili skraćeno.​
 
Стрела мора бити прва на листи за национализацију. Буквално сваки динар имовине тог предузећа је проневерени новац пореских обвезника.
 
Стрела мора бити прва на листи за национализацију. Буквално сваки динар имовине тог предузећа је проневерени новац пореских обвезника.
Више сам за то да се сва њихова имовина заплени, почевши од возног парка, па надаље, и све то пребаци у ГСП. Возила која стоје на депоу и пропадају треба реновирати и предати мањим градовима да имају градски превоз, као и школама, гимназијама и факултетима. Наравно, све треба да се плаћа из Стрелиног буџета.
 
I kako će se nadoknaditi manjak vozača? Nije kao da GSP nije pred manjkom. Odakle će se GSPu stvoriti tolika količina vozila, nakon opustošenog gradskog budžeta, pa i već godinama opustošenog budžeta GSPa? Nacionalizacija Laste, hah, pa ovo je ipak demokratska država bez obzira na to što je treunto koruptivna, borimo se da sutra ne bude. Pre će Lasta otići stečaj kada se utvrdi da je učestvovala u nameštanju tendera, zajedno i sa ostalim odgovornim prevoznicima u celoj Srbiji. Mnogo su nerealne te tvoje naredbe, prepusti struci da uradi svoje.
 
Centralni remont,samo farbanje karoserije i saniranje šasije na kritičnim mestima.
Pretpostavljam da se sređuje i #2051? Od 3. novembra je nema. Kuku skoro sve BKM trole sređene 😲
Vidi se da ste se vi iz pogona potrudili da upristojite većinu trola ove godine a i vidi se da nemate skoro uopšte resursa za trole. Zanima me jel su delovi sa rashodovanih troli već istrošeni? Jel u planu rashod neke?
 
I kako će se nadoknaditi manjak vozača? Nije kao da GSP nije pred manjkom. Odakle će se GSPu stvoriti tolika količina vozila, nakon opustošenog gradskog budžeta, pa i već godinama opustošenog budžeta GSPa? Nacionalizacija Laste, hah, pa ovo je ipak demokratska država bez obzira na to što je treunto koruptivna, borimo se da sutra ne bude. Pre će Lasta otići stečaj kada se utvrdi da je učestvovala u nameštanju tendera, zajedno i sa ostalim odgovornim prevoznicima u celoj Srbiji. Mnogo su nerealne te tvoje naredbe, prepusti struci da uradi svoje.
Није могуће сада, али кроз 10 година јесте. Није крива Ласта што је учествовала у намештеном тендеру него СНСтрела која је већински власник ЛаСНСте.
 
I kako će se nadoknaditi manjak vozača? Nije kao da GSP nije pred manjkom. Odakle će se GSPu stvoriti tolika količina vozila, nakon opustošenog gradskog budžeta, pa i već godinama opustošenog budžeta GSPa? Nacionalizacija Laste, hah, pa ovo je ipak demokratska država bez obzira na to što je treunto koruptivna, borimo se da sutra ne bude. Pre će Lasta otići stečaj kada se utvrdi da je učestvovala u nameštanju tendera, zajedno i sa ostalim odgovornim prevoznicima u celoj Srbiji. Mnogo su nerealne te tvoje naredbe, prepusti struci da uradi svoje.
Pričao sam već o tome. Vrlo je moguće kroz promociju posla na jedan dobar način i kroz jednu medijsku kampanju. Realno je posao danas u Srbiji dobro plaćen kad gledaš da je u vecini evropskih zemalja posao vozača plaćen prosečno, ili iznadprosečno za tu zemlju, u Srbiji je situacija takva da je posao vozača Gsp-a plaćen dosta iznad proseka.
Takođe mogu da pohvalim i uslove rada, gde privatnici realno ne mogu ni da priđu Gsp-u.
Imamo mogućnost za 2 slobodna dana, kompletnu uniformu, 25+ radnih dana godišnjeg čim počneš da radiš, smene ne prelaze 8 sati, a na sve to i beneficirani radni staž od 2 meseca po godini.
Sa svim tim mislim da bi moglo da se dovede dosta vozača u firmu, naročito u situaciji gde Gsp ima sve linije u gradu, pa svako može da bira gde će raditi po mestu stanovanja što je sada najveći problem za vozače u Gsp-u, jer su ostale samo gradske linije, a to ne odgovara svakom.
 
Није могуће сада, али кроз 10 година јесте. Није крива Ласта што је учествовала у намештеном тендеру него СНСтрела која је већински власник ЛаСНСте.
1)
Kako nije kriva? U kojim sve aferama je Lasta učestvovala u zadnjih 10 godina, pa i više.
2)
Lasta je učestvovala je u nameštanju prethodnog tendera za prigrad, 2023, zajedno sa Strelom i GSPom. Tada nije bila privatizovana još.
3)
Lasta će teško dočekati 10 godina.
Pričao sam već o tome. Vrlo je moguće kroz promociju posla na jedan dobar način i kroz jednu medijsku kampanju. Realno je posao danas u Srbiji dobro plaćen kad gledaš da je u vecini evropskih zemalja posao vozača plaćen prosečno, ili iznadprosečno za tu zemlju, u Srbiji je situacija takva da je posao vozača Gsp-a plaćen dosta iznad proseka.
Takođe mogu da pohvalim i uslove rada, gde privatnici realno ne mogu ni da priđu Gsp-u.
Imamo mogućnost za 2 slobodna dana, kompletnu uniformu, 25+ radnih dana godišnjeg čim počneš da radiš, smene ne prelaze 8 sati, a na sve to i beneficirani radni staž od 2 meseca po godini.
Sa svim tim mislim da bi moglo da se dovede dosta vozača u firmu, naročito u situaciji gde Gsp ima sve linije u gradu, pa svako može da bira gde će raditi po mestu stanovanja što je sada najveći problem za vozače u Gsp-u, jer su ostale samo gradske linije, a to ne odgovara svakom.
Jeste sve to lepo, ali ipak u Srbiji postoji loš stereotip o profesiji vozača i ne verujem da bi bio dobar odziv.
 
Jeste sve to lepo, ali ipak u Srbiji postoji loš stereotip o profesiji vozača i ne verujem da bi bio dobar odziv.
Stereotipi se lako razbiju, naročito kod ljudi koji rade 48h nedeljno za platu od 65k, gde ih neki privatnik na sve to još maltretira.
Ja čim ispričam nekom realnu platu i uslove u Gsp-u, mnogi se prijatno iznenade i zainteresuju za posao. Realno čak ni ja nisam znao da je plata ovolika kad sam konkurisao za posao.
 
I koji sada (u bliskoj budućnosti ) broj sredjenih trola koje ne izgledaju sramotno trulo?
Ima li prica o nabavci ovih mizernih 50 komada?
 
Vrh