Ljudi, hoće li iko pokrenuti neku akciju povodom ovog pitanja, ili ćemo čekati da i poslednji trolejbus u Beogradu premine? Ili će se još gore desiti novosadski scenario da pokidana žica pod visokim naponom završi u masi pešaka na trotoaru pored, ne daj bože?
Opozicija ima 45 od ukupno 110 odbornika u gradskoj skupštini, jel toliko teško tražiti vanrednu sednicu na kojoj će se raspravljati o očajnom stanju u kojem su vozila GSP-a, pogotovo trolejbusi? Ili postavljati odbornička pitanja, interpelacije, kako god se to na lokalu zvalo, šta je sa nabavkom novih trolejbusa koju je Gangula obećao u nekoliko navrata? Od onog propalog tendera s početka 2022. novi nije raspisan, a vozila crkavaju po ulici i blokiraju saobraćaj ama svakodnevno. Onih par najstarijih zglobova AKSM-333 više i ne viđam, a na šta liče solaći BKM-321 to je za plakanje, spolja sve rasklimano, štrokavo, popucalo, samo što elektromotor ne viri, a unutra šipke otpadaju, sve se trese i udara ko taljige, vrata se jedva otvaraju na stajalištu. Tako je bilo pre par meseci kada sam se zadnji put vozio sada može biti samo gore, poslednjih nekoliko godina izbegavam trolejbuse maksimalno kao i BG Voz, nisu više bezbedni za vožnju, velika je šansa da će se pokvariti usred vožnje ili pokidati mrežu.
Da li iko razmišlja o tome šta će se desiti kada svih preostalih šezdeset i nešto vozila dođe u stanje tolike neispravnosti da više ne može izaći u saobraćaj, a sve brže idemo ka tome? Gangula o javnom prevozu naravno ne razmišlja, ali zašto opozicija ćuti? U beogradskoj skupštini ih bar ima dovoljno da nametnu dnevni red, ne može se ništa usvojiti ako većina ne glasa ali raspravljati se mora ako opozicija sakupi dovoljno potpisa. Neka onda Gangula lepo za govornicom kaže zašto mesecima i godinama odugovlači sa nabavkom novih trolejbusa i zašto putnike ovih sadašnjih krševa izlaže riziku da im otpali pantograf zgnječi lobanju ili da ih sprži strujno kolo sa raspadnute mreže?