Stanicu pre večeras stoji zglob, ne videh da li je isti gb. Čačkaju ga majstoriPogledajte prilog 217487
2175 стоји пре тачно недељу дана на узбрдици код беа.
Данас, у исто то неко време, избацио путнике неких 10ак метара изнад овог положаја, није могао да повуче. И остао тако да стоји.
48-ica je na remontu.Po svemu sudeci GB 2048 je povucena iz saobracaja i to mozda zauvek. Od sredine leta je uopste ne vidjam vise. Gledao sam i na aplikaciji Beograd plus i ne mogu da je nadjem.
BKM je predvideo kapitalni remont trolejbusa na svakih 400000 km, a reviziju na 270000 km ili 5 godina. Tržišna prednost BKMa je cena. Sve je veoma pedantno projektovano za ciljano tržište, da zadovolji što nižu ukupnu upotrebnu cenu na rok upotrebe od 10 godina ili 800000 km. Rešetka karoserije je izvedena od konstrukcionog, niskougljeničnog čelika, te projektovana na zamor, za naznačeni normirani vek. Ovo je uslov u većini gradova ruskog sveta, kako bi se mogla remontovati dostupnom tehnologijom (nemaju uslove i opremu raditi sa dinamičkim, legiranim čelicima).Da uzmeš čekić razoro bi celu karoseriju, to ne bi smelo ovako da izgleda.
Opet se vraćam na Solarisove trole u Sofiji, koje su isto godište kao BKM, pogledajte tamo makar karoseriju, pa pogledajte ovo. Nebo i zemlja.
Jedino tragičnije od ovakvog lošeg materijala, jeste ovo Dorćolsko krpljenje sa ovim metalnim lajsnama.
Tragedija, fabrički predviđeno da se krpi na pet godina. To ni Ikarbus nije zahtevao. Lepo ide ona izreka, nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari. Što reče @Jelancha, 400000 nije ništa za kapitalni remont. Karoserije u startu projektovane za uslove u Rusiji, i za ono na šta su oni navikli, tako da apsolutno to nije za nas. Skoro sam išao trakom do Medaka, gde mi je utisak bio jeziv, mnogo više u odnosu na Banjicu, pogotovo zadnjih matori zglob. Utisak je apsolutno za sve da će raspasti na iole većoj neravnini.BKM je predvideo kapitalni remont trolejbusa na svakih 400000 km, a reviziju na 270000 km ili 5 godina. Tržišna prednost BKMa je cena. Sve je veoma pedantno projektovano za ciljano tržište, da zadovolji što nižu ukupnu upotrebnu cenu na rok upotrebe od 10 godina ili 800000 km. Rešetka karoserije je izvedena od konstrukcionog, niskougljeničnog čelika, te projektovana na zamor, za naznačeni normirani vek. Ovo je uslov u većini gradova ruskog sveta, kako bi se mogla remontovati dostupnom tehnologijom (nemaju uslove i opremu raditi sa dinamičkim, legiranim čelicima).
Ukoliko se prevoznik pridržava remontnih intervala, trolejbus može dugo trajati. A ukoliko se ne pridržava, onda se javljaju zamorne prsline koje eskaliraju, posle dolazi do nedozvoljenih ugiba delova karoserije usled čega puca AKZ i kreće kombinacija zamorne i atmosferske korozije. To prevodi vozilo u stanje neisplativog remonta i stvara utisak lošeg vozila.
BKM košta do 2,5x niže od CAF-ovog Solarisa i za tu cenu, od tih materijala se verovatno ne može dobiti ništa izdržljivije.