U tom slučaju bi trebalo napraviti i poprečnu vezu kroz G. Vučića i preko Trošarine da na putu od i ka garaži ne gube mnogo vremena.
Ujedno, otvorio bi se prostor za neku liniju na tom potezu. Na ovo što sad postoji, uz taj dodatak, nedostaju još samo skretnice kod Muzeja 25.maj i malo mreže pored Prokopa, trolejbuski sistem bi postao mnogo funkcionalniji.
Eto i prostora za neku lokalnu liniju Slavija -Prokop i Prokop - Despota Stefana sa po 2 vozila, recimo.
Kad bi neko mislio, Prokop bi bio i idealno mesto za dežurstvo rezervnog vozila, koje bi se uključivalo po potrebi, čim na liniji dođe do nekog poremećaja.
Ne znam koliko vas se seća vremena posle 1992, ali nikako ne treba zaboraviti da su ondašnji trolejbusi5 godina bili temelj saobraćaja u Bgd, kada su zbog nedostatka i goriva i delova poispadali autobusi, a poprilično i tramvaji.
Imalo je to svoju cenu: vozila su naglo izraubovana, brzo se izgubila razlika u stanju onih proizvedenih 1985, 1988. i 1992, nekoliko vozila je izgorelo zbog kojekavih budževina samo da bi se osposobilo da ide.
Trolejbus je veliki simbol Beograda i samo pametnim upravljanjem, rekonstrukcijama i nabavkama, mogao bi još dugo da bude okosnica gradskog prevoza.