Šta je novo?

Trolejbusi

Мораће да одустану од кружног тока или да направе неко епско сра.е. Али како сад да одустану кад су посадили стубове контатне мреже по сред коловоза? Кошмарна дешавања на које се полако навикавам па је сад већ више смешно.
 
Pa onaj u Blagoja Parovića je još gori. Tu autobusi ne mogu da prođu a da ne pregaze pola ostrva i ivičnjaka. Ovde na Trgu mi deluje da ima više prostora.
 
Prošao sam okretnicom 22jke i ne vidim nikakve radove. Meni ovo sve više smrdi na priču sa 21. Nadam se da grešim, ali postoji šansa da su rešili ovako postepeno da gase liniju po liniju da ne bi izazvali burnu reakciju.
Kad stignu za Gsp novih 300 gasnih autobusa, ove trole sigurno lete dok se ne nabave neke nove trole ili elektrobusi, a prelazno rešenje će biti Higeri i Bmc iz 2019.
 
Prvi put da vidim 19 do Slavije, a ne 19L
20250414_112830.jpg
 
Evo zašto mislim da predugačka vozila javnog prevoza nisu za Beograd, bar ne za desnu obalu Save:

_img_000000_000000-jpg.235559



Pritom ovaj post najviše pišem zbog onih listi želja sa trodelnim trolejbusima, zato i postujem ovde.
 
Evo zašto mislim da predugačka vozila javnog prevoza nisu za Beograd, bar ne za desnu obalu Save:

_img_000000_000000-jpg.235559



Pritom ovaj post najviše pišem zbog onih listi želja sa trodelnim trolejbusima, zato i postujem ovde.
Ali čekaj, na identičan način bi se zaglavila i solo vozila. Eno ga jedan solo autobus napred. Kakve veze ima dužina vozila sa ovom katastrofom zvanom Slavija?
 
Inače, za javnu nabavku u Sarajevu kooperaciju i podršku Solarisovoj ponudi pružila je naša SDT Group.

Pa probajte da se ne iznevirate. 🙂

Pogledajte prilog 235795
Pogledajte prilog 235796
Al što kapacitet 120 putnika samo. Možda njima i ne treba više, al mi je totalno budalasto da autobus/trolejbus dužine čak 18 metara ima kapacitet 10 putnika više od solo Liaza, dajem primer samo. Kod nas zglob propisan za 160 putnika. Mislim jako skupa vozila za taj kapacitet putnika, ako je to uslovljeno prevelikom masom. U realnosti sigurno staje i preko 150, al kako će se to odraziti na trajnost, mislim opet usled povećanje mase. Da je sreće pa da se ne guramo nigde, da nikad ne budemo u gužvi, al to u Beogradu bar nije moguće. U Sarajevu sam bio pre tri godine, al nisam koristio javni prevoz. Ako su im gužve velike na trolejbuskim linijama, nadam se da im novi Solarisi neće ranije postradati zbog toga.
 
Vrh