1. Onda Studentski trg bez mreže dok se ne izmesti okretnica (mada to bi trebalo uraditi pre uvođenja tramvaja) dok bi kod Pančevačkog mosta bila kružna (ako skretanje nije preoštro). Za bulevar despota Stefana dogradila bi se mreža u Mije Kovačevića do Bogoslovije. Što se tiče Mostara ako tu može da se provuče mreža (pošto ima za tramvaj), ako ne može onda je ne bi bilo sve do Banovog brda (možda bi bilo nezgodno uraditi skretanje iz donjeg dela Požeške u Blagoja Parovića, ako ni to ne bi bilo izvodljivo verovatno bi se odustalo od konverzije 23, 37 i 53)@Aleki37
Vezano za mapu, brzinski pogledano:
1. Ne može kontaktna mreža tek tako da ide odjednom od nigde (primer Bulevar vojvode Mišića, Bul. despota Stefana / Višnjička, okretnice Studentski trg i Pančevački most)
2. Aleksandra Dubčeka mora da ima kontaktnu mrežu, upravo zbog prethodnospomenutog
3. Trasa preko petlje Radnička ti je pogrešno ucrtana. Ne znam koliko često ideš na Banovo brdo iz pravca Sajma, ali obrati pažnju na to kuda se linije 23, 37, 52, 53, 58, 88, provlačie da bi došle do petlje Hipodrom i odatle na Banovo brdo. To baš i nije pogodno za razvlkačenje kontaktne mreže
А троле ко шиша,не требају нам...
"MALI METRO ĆE IZMENITI SAOBRAĆAJNU SLIKU GRADA" Šapić: Očekujem da imamo 700 novih vozila i 100 novih tramvaja u sledećih godinu i po do dve
Radimo na kupovini više od 300 autobusa, sto novih tramvaja, na potpisivanju ugovora sa privatnicima gde ćemo ih usloviti da kupe nove autobuse i očekujem da u sledećih godinu i po do dve godine imamo novih 700 vozila i sto novih tramvaja - kaže Aleksandar Šapić, predsednik Privremenog organa...www.blic.rs
Zašto bi ravan teren bio prepreka uopšte? Belorusija je ravničarska i brežuljkasta, pa ima 7 trolejbuskih gradova. NBG je pogodan za sve zahvaljujući sačuvanim širokim regulacijama ulica. Tamo može svašta, i kružni tokovi, i kružni tok sa nadvožnjakom/podvožnjakom, i nadzemni metro, i BRT, i tramvaj, i trolejbus, i biciklističke staze, i traka više, i dodavanje parking mesta... Eventualni ulazak trolejbusa na NBG bi bio logičan kao integracija sa delovima grada u kojima baš trolejbus daje više prednosti (uske zagađene ili strme ulice).1. Ravan teren NBG nije za trolu, pogotovo ne 67/68 koje celu svoju trasu idu širokim bulevarima. One su idealne za elektrobuseve. (Mada nisam protiv jedne trolejbuske linije u blokovima. Može 82.)
Stvar je u tome da su se stanari bunili. Rezultat je bio da smo potrošili pare na širenje trolejbuske mreže, a tamo ne ide ni jedan trolejbus. Meni bi bilo logično da puste jedan od trolejbusa 19, 21 ili 22 preko Takovske i Vanezilesove na Dorćol. Ja u većini slučajeva podržavam građanske inicijative, ali oni stanari što se žale za trolejbus u svojoj ulici su... ispaću vulgaran ako napišem.3. Ako već postoji kontaktna mreža u Venizelosovoj, što ne bi trole išle tuda?
Zašto uopšte ta fiks ideja o skidanju mreže unutar Kruga dvojke. Delove bez mreže tamo gde nadvožnjaci/podvožnjaci nemaju visinu bar 4,5 metra razumem, pa i tuneli. Jedna od prednosti baterijskog trolejbusa je kada crkne baterija, ili previše oslabi, može se koristiti kao običan trolejbus. Na nekim delovima preklapaš sa tramvajima (za šta nam je potrebno obučavanje kadrova u inostranstvu ali moguće), a na drugom delu skidaš tamo gde nikom razumnom ne smeta. Okretnice su posebna priča. Šire gledano, ono što su 27E i 35 preneli na NBG ima smisla samo ako se nešto sa Zelenjaka skrati do zone Ušća, i da tamo bude terminus bez glupog kruženja oko Hajata, a recimo baš prekoputa TC Ušće.4. 27 bi trebalo produžiti do Studentskog trga da ne bi nepotrebno trošila autonomiju na okretnici.
Možda misli na 53 polovnih Šindlera koji treba da stignu iz Švajcarske kao donacija i na 50 novih tramvaja za koje je tender najavljen, ali još nije raspisan?Sto novih tramvaja
Mozda se nisam dobro izrazio, vrata stoje zaglavljena kao na slici.Remontovana 2032 opet sa vratima (na isti nacin su se zadnja glavila i pre):
Pogledajte prilog 194436
Faza rušenja dovršena.GSP traži firmu za rekonstrukciju depoa na Dorćolu
GSP traži firmu za rekonstrukciju depoa na Dorćoluwww.ekapija.com
Znajući naprdni talog, ovo jeste jedan od mogućih scenarija.Faza rušenja dovršena.
Grad prekida saradnju sa izvođačem, radovi obustavljeni.
Nema novog tendera, ostaje srušeno.
Trole se ukidaju (između ostalog zato što "ne postoji adekvatna garaža") i zamenjuju običnim zagađujućim autobusima (sve preuzima pogon Kosmaj). Depo se ruši do kraja i na njegovom mestu niče nova BW style luksuzna zgrada.
A potez 300 i 400 uzimaju privatnici jer Pogon Kosmaj nema dovoljno vozila. A kada sam citao koje linije opslužuje gsp i sa koliko vozila, stoji deo gde piše da su autobusi na 21 stavljeni na zahtev građana.Faza rušenja dovršena.
Grad prekida saradnju sa izvođačem, radovi obustavljeni.
Nema novog tendera, ostaje srušeno.
Trole se ukidaju (između ostalog zato što "ne postoji adekvatna garaža") i zamenjuju običnim zagađujućim autobusima (sve preuzima pogon Kosmaj). Depo se ruši do kraja i na njegovom mestu niče nova BW style luksuzna zgrada.
Mislim da je zahtev prevoznika, odnosno da je GSP tražio da se zameni jer nemaju dovoljno trola da je održavaju. Iz istog razloga i na 40 idu busevi.stoji deo gde piše da su autobusi na 21 stavljeni na zahtev građana.