Šta je novo?

Trolejbusi

@Aleki37

Vezano za mapu, brzinski pogledano:

1. Ne može kontaktna mreža tek tako da ide odjednom od nigde (primer Bulevar vojvode Mišića, Bul. despota Stefana / Višnjička, okretnice Studentski trg i Pančevački most)
2. Aleksandra Dubčeka mora da ima kontaktnu mrežu, upravo zbog prethodnospomenutog
3. Trasa preko petlje Radnička ti je pogrešno ucrtana. Ne znam koliko često ideš na Banovo brdo iz pravca Sajma, ali obrati pažnju na to kuda se linije 23, 37, 52, 53, 58, 88, provlačie da bi došle do petlje Hipodrom i odatle na Banovo brdo. To baš i nije pogodno za razvlkačenje kontaktne mreže​
1. Onda Studentski trg bez mreže dok se ne izmesti okretnica (mada to bi trebalo uraditi pre uvođenja tramvaja) dok bi kod Pančevačkog mosta bila kružna (ako skretanje nije preoštro). Za bulevar despota Stefana dogradila bi se mreža u Mije Kovačevića do Bogoslovije. Što se tiče Mostara ako tu može da se provuče mreža (pošto ima za tramvaj), ako ne može onda je ne bi bilo sve do Banovog brda (možda bi bilo nezgodno uraditi skretanje iz donjeg dela Požeške u Blagoja Parovića, ako ni to ne bi bilo izvodljivo verovatno bi se odustalo od konverzije 23, 37 i 53)
EDIT: Mogla bi da se u smeru ka gradu spušta u Koste Glavinića do okretnice na Senjaku.
2. Znači 82 bi ipak imala mrežu skoro celom dužinom?
3. Jeste zamišljeno da trole promene trasu preko petlje, tj. da u oba smera idu kao što danas idu prema gradu.
 
Poslednja izmena:
А троле ко шиша,не требају нам...


Sto novih tramvaja🤣🤣🤣🤣
 
Čekajte dok ne prođu izbori, biće 150 autobusa, 0 trolejbusa, maks 30 tramvaja, mislim ako uopšte dobiju Beograd. Oni nisu u stanju da sračunaju koliko im treba novih autobusa samo da zemene vozila zbog sulude uredbe Grada. A dobijanje aritmije, angine pektoris, ili daleko bilo infarkta miokarda našeg predsednika Privremenog organa, ipak ne treba rizikovati nabavkom i omraženih trolejbusa. To je toliko skupa i neverovatno komplikovana nabavka, da to prosto nije za verovati, pogotovo u poređenju sa gradnjom jednog mnogo važnijeg projekta u vidu Nacionalnog stadiona. Treba dogurati ovaj BGH2O čak do hipodroma, mislim i na mesto hipodroma, jer će od gomile visokih stambenim zgrada ovaj grad imati daleko veće koristi. Malo im prostora uz reku, plus i najveći deo sadašnjeg zemljišta na kojem leži Sajam. Ma sve će oni napraviti, samo je javni prevoz taj kamen spoticanja sa kojim oni nikako da izađu na kraj. Pokondiranim tikvama kao da je ispod časti da se iole ozbiljnije njime pozabave.
 
Pogon Dorcol slike od danas. Imam jos slika ako neko hoce.

IMG_2332.jpeg

IMG_2328.jpeg

IMG_2326.jpeg

IMG_2323.jpeg

IMG_2314.jpeg

IMG_2312.jpeg

IMG_2311.jpeg
 
1. Ravan teren NBG nije za trolu, pogotovo ne 67/68 koje celu svoju trasu idu širokim bulevarima. One su idealne za elektrobuseve. (Mada nisam protiv jedne trolejbuske linije u blokovima. Može 82.)
Zašto bi ravan teren bio prepreka uopšte? Belorusija je ravničarska i brežuljkasta, pa ima 7 trolejbuskih gradova. NBG je pogodan za sve zahvaljujući sačuvanim širokim regulacijama ulica. Tamo može svašta, i kružni tokovi, i kružni tok sa nadvožnjakom/podvožnjakom, i nadzemni metro, i BRT, i tramvaj, i trolejbus, i biciklističke staze, i traka više, i dodavanje parking mesta... Eventualni ulazak trolejbusa na NBG bi bio logičan kao integracija sa delovima grada u kojima baš trolejbus daje više prednosti (uske zagađene ili strme ulice).
3. Ako već postoji kontaktna mreža u Venizelosovoj, što ne bi trole išle tuda?
Stvar je u tome da su se stanari bunili. Rezultat je bio da smo potrošili pare na širenje trolejbuske mreže, a tamo ne ide ni jedan trolejbus. Meni bi bilo logično da puste jedan od trolejbusa 19, 21 ili 22 preko Takovske i Vanezilesove na Dorćol. Ja u većini slučajeva podržavam građanske inicijative, ali oni stanari što se žale za trolejbus u svojoj ulici su... ispaću vulgaran ako napišem.
4. 27 bi trebalo produžiti do Studentskog trga da ne bi nepotrebno trošila autonomiju na okretnici.
Zašto uopšte ta fiks ideja o skidanju mreže unutar Kruga dvojke. Delove bez mreže tamo gde nadvožnjaci/podvožnjaci nemaju visinu bar 4,5 metra razumem, pa i tuneli. Jedna od prednosti baterijskog trolejbusa je kada crkne baterija, ili previše oslabi, može se koristiti kao običan trolejbus. Na nekim delovima preklapaš sa tramvajima (za šta nam je potrebno obučavanje kadrova u inostranstvu ali moguće), a na drugom delu skidaš tamo gde nikom razumnom ne smeta. Okretnice su posebna priča. Šire gledano, ono što su 27E i 35 preneli na NBG ima smisla samo ako se nešto sa Zelenjaka skrati do zone Ušća, i da tamo bude terminus bez glupog kruženja oko Hajata, a recimo baš prekoputa TC Ušće.
 
Gb 2166, bundevica:
IMG_2339.jpeg

IMG_2341.jpeg


Medak, trole 2039 i 2066:
IMG_2343.jpeg

IMG_2342.jpeg

IMG_2344.jpeg

Vozio sam se 2066 i vozac je toliko naglo kocio i prerano otvarao vrata. Ljudi su leteli po troli i bili udarani vratima koja se jako otvore zbog naglog kocenja. Trola je ovako super, malo lupa. Ima lepa dva ekrana sa reklamama a ne zastarele pravekovne reklame na papiru. Nalepnice su ok ,nisu svugde izlepljene (mnogo volim nalepnice u trolama i njihov raspored).


Evo jedne bundevice,ne znam koja je, verovatno 2166:
IMG_2348.jpeg


I za kraj ,remontovana 2031 😍
IMG_2345.jpeg

IMG_2346.jpeg

IMG_2349.jpeg
 
Sto novih tramvaja🤣🤣🤣🤣
Možda misli na 53 polovnih Šindlera koji treba da stignu iz Švajcarske kao donacija i na 50 novih tramvaja za koje je tender najavljen, ali još nije raspisan?

Trolejbusi se moraju odbraniti protestima, kao što je pre par godina sprečeno potpuno ukidanje javnog prevoza u Kralja Milana, što je bila još jedna genijalna zamisao naprdnih dahija. Treba alarmirati javnost i stotine hiljada beograđana da će zbog ovih kleptomanijakalnih štetočina možda ostati bez linija 19, 22, 28, 29, 40 i 41 kojima se voze decenijama. 19 i 22 Su već godinama osakaćene da okreću na Slaviji, niko iz gradske vlasti ne zna da kaže zašto. Ako naprdnjaci zadrže BG i posle ovih izbora, opozicioni odbornici moraju putem interpelacije tražiti objašnjenje zašto se novi trolejbusi ne kupuju, i da li je Gangulin cilj tiho gašenje celog tog podsistema. U gradskoj skupštini će ih bar biti mnogo i moćiće da postavljaju odbornička pitanja kad god im se prohte, sve i da SNS namakne većinu posle izbora.

Ne slažem se ni u čemu sa ekipom oko SPP i ZLF kada je u pitanju krupna državna politika, tu su po stavovima oni mnogo bliži vladajućem režimu. Ne slažem se ni sa idejama nekih iz te koalicije da treba kačiti LGBT zastavu na gradske institucije i seliti spomenik Stefana Nemanje. Ono u čemu se sigurno slažemo je da trole u BG nipošto ne treba ukidati, i imaće moj potpis podrške ako budu pokrenuli neku peticiju za njihov opstanak i hitnu modernizaciju.
 
Poslednja izmena:
Takođe imaju podršku jer su protiv turskih i kineskih krseva i sa njima na vlasti bi mogli očekivati normalnije autobuse. Tender za poteze 100 i 700 će morati da izglasaju u skupstini i to je sansa ako opozicija pobedi, može da se odbije predaja linija privatnicima.
 
IMG_2353.png


Lepo lepo, po 100000000ti put na istom mestu puca kontaktna mreza i pravi zastoj na celoj Slaviji. Opet guranje u 31. Jadni ljudi. Bas sam mislio da odem trolom, ali dobro je sto nisam. Trole su u tolikom raspadu da im crkava funkcija koja upravo sluzi za strelicu gore koja vodi motke levo ili desno. Naravno zastoj i sve od stanice Vojvode Dragomira pa do Slavije. Eh da ima te autonomije i da je normalna vlast koja bi kupila trole, a ne bi razmisljala da li su 3 turska krsa od autobusa bolja od 1 trole. Dojadilo je svima nama da kukamo, znam. Imam osecaj da ce i sama vlast izjaviti da odustaju od troli i da trole idu u penziju i u istoriju. Sigurno im se smucilo da popravljaju kvarove. Kod nas ce biti kao u Novom Zelandu u gradu Velington gde je vlast slican slucaj imala sa trolama ali mnogo mnogo bolje nego kod nas. Imam i video o ukidanju troli u Velingtonu:
 
Poslednja izmena:
Faza rušenja dovršena.
Grad prekida saradnju sa izvođačem, radovi obustavljeni.
Nema novog tendera, ostaje srušeno.
Trole se ukidaju (između ostalog zato što "ne postoji adekvatna garaža") i zamenjuju običnim zagađujućim autobusima (sve preuzima pogon Kosmaj). Depo se ruši do kraja i na njegovom mestu niče nova BW style luksuzna zgrada.
 
Faza rušenja dovršena.
Grad prekida saradnju sa izvođačem, radovi obustavljeni.
Nema novog tendera, ostaje srušeno.
Trole se ukidaju (između ostalog zato što "ne postoji adekvatna garaža") i zamenjuju običnim zagađujućim autobusima (sve preuzima pogon Kosmaj). Depo se ruši do kraja i na njegovom mestu niče nova BW style luksuzna zgrada.
Znajući naprdni talog, ovo jeste jedan od mogućih scenarija. 🤔
 
Narod će im vala dozvoliti. Tačno imam viziju, nedelju dana pre nego što objave ukidanje, napraviće neke "radove" na mreži na raskrsnici Svetogorske i Takovske i na Crvenom krstu, pa će fazon 2 dana da šalju autobuse na sve linije (osim 19 :cry:) i onda će da izmisle "Građani su nam u velikom broju pisali da traže da se trajno uvedu autobusi" a ljudi će to progutati, jer verujem da će se mnogima stvarno više svideti čak i Higer umesto krš troLJa koje je grad namerno uništio lošim održavanjem.
 
Ja nisam spreman za autobuse na 29ci. 29 ima neke uzbrdice kao i 26. To kad ide uzbrdo autobusom na 26 (AKIA) to se sve trese i urla. Nedostajace mi trole. Imam jos slika troli tako da bice uspomene. Na dan kada najave ukidanje postavicu slike i posle se gasi i forum o trolama i eto.
 
A sta ce sa remontovanim trolama? 2072 je skorije tek krenula u saobracaj. Toliko para baceno ni za sta. Sta ce sa kontaktnim mrezama koje su skorije napravljene? Mozda ce pola troli na secenje ili u delove a ostatak u drugi depo. Mozda ce na kraju i po starom planu biti kod Kosmaja. Mozda kojim cudom stvarno rekonstruisu depo. Ako ga rekonstruisu valjda ce morati onda i nove trole.
 
Faza rušenja dovršena.
Grad prekida saradnju sa izvođačem, radovi obustavljeni.
Nema novog tendera, ostaje srušeno.
Trole se ukidaju (između ostalog zato što "ne postoji adekvatna garaža") i zamenjuju običnim zagađujućim autobusima (sve preuzima pogon Kosmaj). Depo se ruši do kraja i na njegovom mestu niče nova BW style luksuzna zgrada.
A potez 300 i 400 uzimaju privatnici jer Pogon Kosmaj nema dovoljno vozila. A kada sam citao koje linije opslužuje gsp i sa koliko vozila, stoji deo gde piše da su autobusi na 21 stavljeni na zahtev građana.
 
Vrh