Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845821#p845821:cc25e95h je napisao(la):
branik » Sre Apr 28, 2021 10:12 pm[/url]":cc25e95h]Па зар је важна боја ако су исправни, закрпљени, чисти, иду редовно...?
Niti su ispravni, niti zakrpljeni, niti cisti.
Jedino sto idu redovno.

Slikacu ovih dana pa kacim.
I da, vazna je i boja. Jer postoji nesto sto se zove reprezentativnost. I standardizacija, sto kaze @NIMU.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845864#p845864:3twpx92f je napisao(la):
НИМУ » 28 Apr 2021 11:20 pm[/url]":3twpx92f]Наравно да је битно, јер и то показује стандардизацију, која показује у исто време и бригу да буду чисти, исправни, закрпљени и да иду редовно.
Када не бринеш о једном, као што је боја, сигурно не бринеш и о другим елементима, што се из примера нашег јавног превоза види. То ти је као нека закономерност, унифицирани возни парк указује да неко брине о томе, као о једном елементу којим одајеш утисак да се ради о озбиљном сервису за грађане неког града.
Baš tako, farbanje je osnovni primer staranja o vozilu javnog prevoza i uopšte motornom ili električnom vozilu. Ako je boja stara i van standarda s razlogom možemo biti skeptični i u vezi onog "pod haubom" to jest tehničkog stanja i održavanja istog.
 
U čemu se poboljšava prevoz ako malo-malo alupaš velike pare u promenu boje? Neka su i crni, samo neka su uredni, čiati i redovni...
Vrati se i pročitaj moj post opet. Kvalitet ne zavisi od redovnog menjanja boje.
 
Ne pričam ja o šarenilu, već o farbanju žutih solarisa u garanciji u crvene i alično, dok im sija na stotine grešaka. Mnogo se toga moglo pogasiti daxau ostali u originalnoj boji. O tome pišem
 
Ovi toliko prokisnjavaju da su poceli da rdjaju i iznutra
IMG_20210501_105419427~2.jpg
 
Čestitamo 1. maj praznik rada svim radnicima GSP-a. Pored vozača, GSP čine i mnogi radnici koje ne vidimo svakodnevno.
Fotografisali smo radnike tehničke službe GSP koji su danas, na praznik rada popravljali kvar na trolejbuskoj mreži u Takovskoj.
Udruženje vratimo trolu 28

181337087_324214915715593_2302071945823419839_n.jpg
 
Ima li nade da Beograd ove godine vidi jos neki remontovani BKM, ili je onaj #2024 samo "demonstrator tehnologija" koje nikad vise nece biti primenjene?
 
Ugovorom je predviđeno 2 trolejbusa na svakih 50 dana. Cena po komadu je oko 3,5 miliona dinara zavisno od obima radova, a ukupna predviđena suma je 30 miliona dinara. Znači biće remontovano između 8 i 10 trolejbusa, a uskoro treba da bude raspisan još jedan tender za remont...
 
Верујем да ни немају у плану да их све ремонтују.
 
Ma znam, zezam se ja malo.
Ne zna se sta im je crnje, sporost ili ravnodusnost.

Raspadaju se vozila samo tako. Prokisnjavaju, tandrcu, rdjaju i spolja i iznutra... Sedista pocepana i ubrljana, unutra sve prljavije... A AKSM 2001 voze nepromenjeni vec 15 godina. I oni kao ne vide nikakav problem u svemu tome.
 
Браник је лепо описао однос ГСП према тролејбусима и возилима генерално. Дорћол је сам и као гаража збуџен, а возачи су тамо слати по казни. А навике одржавања су отприлике као што су биле за Зијаче, удри чекићем, крпи уши-сеци дупе и терај.
 
Pa jel ti sad jasnije zasto sam ja skeptican prema GSPovim zeljama i aspiracijama da nabavljaju novija i kompleksna vozila (*pod novija mislim na tehnologije) a i dalje nisu odmakli od 1980ih? :D
 
Trenutno stanje je isključivo posledica činjenice da evo već 11 godina nije nabavljen niti jedan trolejbus. Da bi se održavao od oko 100 vozila, potrebna je nabavka desetak vozila godišnje.
 
Sada smo na prekretnici, izgledalo je da grad želi da ugasi trolejbuski podsistem i polako pusti da trolejbusi propadnu bez nabavke novih. Mislim da će nabavka zglobnih trolejbusa biti prekretnica, a treba izvršiti pritisak i da se krene sa nabavkom i solo autbousa kako bi trolejbuski podsistem mogao da funkcioniše.
 
Šta je trolejbus nego autobus sa elektromotorom i one dve motkice gore, beše ih zovu trole? :D
Šalu na stranu, da, moja greška
 
Или шта је аутобус него тролејбус без мотки и са дизел мотором? :D
 
Mnogo bi moralo da se radi da ae promeni svest u Dorćolu, i vozača i garaže.
Trolejbus je takođe autobus, samo malo sofsticiraniji. To što je sa mannje mehaničkih delova, što mu treba manje nege, ne znači da mu ne treba uopšte. U odnosu na ziu, bkm koliko sam shvatio, ne traži ni onoliko koliko je trebalo njima.
 
GSP tehnoloski evoluira u kontra smeru.
Da im das onaj "automobil" sto "vozi" Fred Kremenko, i na njemu bi uspeli nesto da pokvare. :D
 
Mislio sam se da li da pišem ovde ili na temi o autobusima, al može i ovde.


Ne pamtim nijednu marku vozila koja je imala tako loše vešanje i toliku sklonost ka tandrkanju, drmusanju i pucketanju kao MAZ i BKM. Koji dele dosta delova i tehnologija.

Sad sam se vozio MAZ 103 na liniji 74. Ajde što se sve trese toliko da ne čuješ misli, nego što ti sa svakih pređenih 100 metara kičma postane sabijenija za 1 cm.

T-34 ima bolje vešanje od onoga. :roll:
 
Посставио га неко на твитер јутрос и збунио народ, иако овај несрећник не постоји већ скоро две деценије. Мислим да је расходован са доласком грка. Иначе, био је 1984/5. годиште и формацијски распоређиван је на обе трасе.
 
Vrh