Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794312#p794312:30g73q6p je napisao(la):
Nighthunter » 18 Nov 2020 12:28 am[/url]":30g73q6p]Eto im lepe prilike da ukinu liniju 22.Ako 83 okrece u Krusevackoj moci ce da kazu da su za gradjane tog dela grada umesto trole koja ne vodi nikuda obezbedili liniju koja ih vodi do Zemuna.
Nemoj da im daješ ideje. Čemu ukidanje ekološkog prevoza koji ima svu infrastrukturu u tom delu grada? Na isti taj 83 može bez ikakvih problema da se presedne na Krstu. Da ne pominjem što je za Zemun mnogo brže sići na 17.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794314#p794314:3a9bmqdw je napisao(la):
Bender Rodriguez » 18 Nov 2020 12:33 am[/url]":3a9bmqdw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794312#p794312:3a9bmqdw je napisao(la):
Nighthunter » Sre Nov 18, 2020 12:28 am[/url]":3a9bmqdw]Eto im lepe prilike da ukinu liniju 22.Ako 83 okrece u Krusevackoj moci ce da kazu da su za gradjane tog dela grada umesto trole koja ne vodi nikuda obezbedili liniju koja ih vodi do Zemuna.
Vesara pročita ovo i bude u fazonu
tenor.gif

Pa to i jeste poenta jer na staro neće da se vrate, a postojeće stanje ne zadovoljava potrebe putnika. Mada 29 zglob autobus može Beogradskom, BKA, Dečanskom, 83 do Konjarnika preko Učiteljskog (trasom 20) a 22 može da se produži do Galerije preko Prokopa Ustaničkom ili Husovom, Ljubićkom, Kumodraškom, Tabanovačkom. Na taj način bi bila popunjena praznina u Kruševačkoj ulici između okretnice 22 i trase linija 25 i 26, te omogućilo presedanje i na 17, 30, 31 i 38L što sada nije moguće. Ne bi sve išlo na 29 i 83 koje bi opet bile zglobne, za razliku od solo 29. Ceo pravac bio bi znatno rasterećen zbog većeg kapaciteta pod manjim oterećenjem.

Kažem da su hteli sve da obesmisle sakaćenjem i pomeranjem. Autobusima bi s**nje bilo rešeno brzo i jednostavno bez izgradnje neophodne infrastrukture za trolejbuse, uz šta bi bio postignut još i bolji efekat nego pre zavrzlame s ringišpilom 1.

Mislim, što nam se više inate sve više treba sagledati autobusko rešenje. Suština je da se putnicima omogući više veza većeg kapaciteta, što se kompromisnim trolej-tramvajskim rešenjem ne postiže.

Lepo je Vučko rekao da treba 28 uvesti, pa makar i kao autobus što je svojevremeno i bilo pre uvođenja trola. Sada kad pomere trolu na Dorćol Cvijićevom, Poenkareovom, Venizelosovom nek opet traže uvođenje 28 do Trga, a tu novu trolejbusku liniju nek označe kako god znaju i umeju, samo ne kao 28.
 
Skretnica iz miloša velikog u nemanjinu

trola01-2020-11-18-17-24-33.jpg


Kad je gsp kupio taj novi viljuskar ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794225#p794225:10whp3pd je napisao(la):
Bender Rodriguez » 17 Nov 2020 21:29[/url]":10whp3pd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794166#p794166:10whp3pd je napisao(la):
Somi303 » 17 Nov 2020 19:15[/url]":10whp3pd]Нема ништа од скретања ка мостару
Kašće nam se za koji dan, radovi još uvek traju. Od samog ''ćoška'' Generalštaba pa na gore, još uvek nema mreže, bar na Manješkoj strani.
Odgovor SJP:
Поштовани,

У питању је само постављање техничке везе, као алтернативе у случају радова у улици Краља Милана и омогућавања нормалног рада тролејбуса према Медаковићу 3, што значи да неће бити укидања било којег постојећег дела тролејбуске контактне мреже.

У овој фази ради се само скретање из Немањине у Кнеза Милоша, у смеру према Таковској улици, док за смер према Бањици тренутно немамо никакве информације.


С поштовањем,
 
To beše i prvobitni plan. Baš da vidimo. Što sad nisu iskoristili priliku, pa o istom trošku postavili žice tamo gde okreće A1? Da ljudski čekaju vreme 21 i 22.
 
Ok, onda to znači da su ovi stubovi samo zamenski. To jest, da će verovatno otom potom kad se sve završi, samo da postojeće instalacije i zakačke prebace na njih, a ove stare da uklone.
KM.jpg


P.S.
Viljuškar mislim da je kupljen u zadnjih par meseci pošto letos nije bio tu.
 
Bio je viljuškar tu sigurno, možda ne na tom mestu al je bio u garaži. Ja znam da je tu sigurno godinu dana, došao je sigurno pre nego što se 1355 prepolovio. Sećam se fotke gde taj viljuškar nosi delove od 1355 tako da je bio tu i pre toga..
 
Upravo sam očekivao to mesto skretnice kad sam pitao gde je. Trebalo je da bude skroz gore, odmah posle stanice.
Problem je prestrojavanje i nizbrdica. Vozaču u gužvi koja je tu uvek, neće biti lako da proprati motke, promeni traku, a da pri tome ne pušta vuču kad uđe u skretnicu.
To se može uporediti sa skretnicom u Takovskoj nizbrdo. Odmah je iza stanice i vozač može lako da je savlada gledajući trole u retrovizoru, a onda ima dovoljno prostora za prestrojavanje. Tako je trebalo da bude i kod Vlade.
Ko šiša vozače, to je najjeftinija varijanta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794851#p794851:1yv70fz8 je napisao(la):
branik » Čet Nov 19, 2020 8:38 pm[/url]":1yv70fz8]Upravo sam očekivao to mesto skretnice kad sam pitao gde je. Trebalo je da bude skroz gore, odmah posle stanice.
Problem je prestrojavanje i nizbrdica. Vozaču u gužvi koja je tu uvek, neće biti lako da proprati motke, promeni traku, a da pri tome ne pušta vuču kad uđe u skretnicu.
To se može uporediti sa skretnicom u Takovskoj nizbrdo. Odmah je iza stanice i vozač može lako da je savlada gledajući trole u retrovizoru, a onda ima dovoljno prostora za prestrojavanje. Tako je trebalo da bude i kod Vlade.
Ko šiša vozače, to je najjeftinija varijanta.

Pa normalno. Bas ih briga.
 
Trebalo bi barem da postave onaj "prekidač sa strelicom" kao na slaviji da bi vozači mogli malo ranije da promene smer skretnicu.
 
Скретнице су и места где троле најчешће падају. Ако се то деси док се истовремено престројава, затвориће цео смер. Помериће кад буду увидели да се срања дешавају свакодневно.
 
Колико видим ништа није пало преко мреже, већ је ту прикачен напонски кабл за мрежу. Вероватно се откачио и при љуљасу мреже додирује и варничи. Ништа драматично, ако испод нема ништа баш запаљиво. Углавном, док до земље дође, охлади се и без штете пада. Да је дан, не би се ни видело.
Атрактивна су она "сликања" кад се возач заборави и под вучом пређе преко прекидача. Посебно ако је у фази наглог убрзавања при кретању, када је још спор, а вуче велику струју. У возилу се тада осети трзај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794580#p794580:10kkabmh je napisao(la):
Bender Rodriguez » 18 Nov 2020 20:41[/url]":10kkabmh]Ok, onda to znači da su ovi stubovi samo zamenski. To jest, da će verovatno otom potom kad se sve završi, samo da postojeće instalacije i zakačke prebace na njih, a ove stare da uklone.

file.php
Koliko sam mogao da primetim dok sam prolazio sa 36 tuda, za ovaj stub što je na strani gde i stajalište Birčaninova, prikačeni su kablovi koji drže kontaktnu mrežu za tramvaje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794851#p794851:10kkabmh je napisao(la):
branik » 19 Nov 2020 20:38[/url]":10kkabmh]Upravo sam očekivao to mesto skretnice kad sam pitao gde je. Trebalo je da bude skroz gore, odmah posle stanice.
Problem je prestrojavanje i nizbrdica. Vozaču u gužvi koja je tu uvek, neće biti lako da proprati motke, promeni traku, a da pri tome ne pušta vuču kad uđe u skretnicu.
To se može uporediti sa skretnicom u Takovskoj nizbrdo. Odmah je iza stanice i vozač može lako da je savlada gledajući trole u retrovizoru, a onda ima dovoljno prostora za prestrojavanje. Tako je trebalo da bude i kod Vlade.
Ko šiša vozače, to je najjeftinija varijanta.
Verovatno računaju da nema potrebe da bude bliže stanici Admirala Geprata, obzirom da će biti tehnička kontaktna mreža i neće biti u svakodnevnoj upotrebi.
 
Како год, од скретнице возач треба две траке да промени
 
Svaka čast ali mi je ovo klasičan wikipedia video odakle su skinuti praktično svi podaci.
 
Odrađena u potpunosti strana Nemanjine ka centru, sa sve skretnicama na Slaviji. Kada sam prolazio autobusom, radili su raskrsnicu sa Resavskom. Taman u trenutku kada je autobus ulazio u kružni tok, iz kontra smera je naišao drugi autobus, tako da nisam video kako je odrađeno skretanje u Nemanjinu.
 
Kakav će to izvor problema biti, na obe mreže! Prvih dana vozači će paziti, a onda kad se malo uhodaju, biće svašta kad se zaborave pa kroz skretnicu protutnje i ceo mozaik od žica svale na zemlju. To se par pura desilo sa skretnicom i ulivnicom na St. trgu svojevremeno.
 
Meni je tu posebno smešna konzola za lanternu umjesto da su uradili isti nosac kao ispred vlade ....
 
Vrh