Šta je novo?

Trolejbusi

Juče je kažu bio u Beogradskoj hronici na RTS-u bio prilog o seljenju pogona Dorćol u Kosmaj 2 između Medaka i petlje Lasta.
Ovo je dobra stvar i produženjem Čingrijine do Cvetka i produžavanjem kontakte mreže preko Gospodara Vučića do Vojislava Ilića bi omogućilo da postoje kasniji polasci iz centra na 28 koja drži ceo ovaj deo grada.
 
Nije uopšte spominjano produženje Čingrijine, nego je rečeno da ako imamo trolejbuse sa baterijama da može da imamo alternativne pravce i da možemo da imamo normalno funkcionisanje trolejbusa prilikom raznoraznih manifestacija i zastoja, jer bi onda trole mogle da zaobiđu iste. Takođe je spominjana i izjava Stojičića kako nije, parafrazirano, normalno da pogon bude u centru grada na mestu koje treba da se najviše razvija. Spominjano je i da nas prevozi 90+ trolejbuisa, kao i da su poslednji nabavljeni 2010 i 2011.​
 
😳
91EB2100-3528-415C-BEAA-457F128297F4.jpeg
 
Evo 19.25
Stanica kod zire. Tri 28ce u koloni ka trgu
Prosto pitanje, zašto ??
 
Kad vidim slike troli od svih vas ovde na forumu ulepsa mi se dan.
 
Zamisli sad i žice počele da gore, samo da pokažu kako predobra vlast nije kriva budući da nije ništa pipnula celu deceniju. :poop:

Bilo bi dobro da se kontraproduktivnost svake ovakve objave (koja ukazuje na inferiornost sistema jer moš misliti kapabus nema km da kida i pali) obara ukazivanjem upravo na nameran nemar vlasti. Zapušteni sistemi se najlakše ukidaju kad se žaba skuva. To im je jedini cilj tim pre što u autobusu vide jeftiniji trolejbus, umesto da u IMC dvozglobnom trolejbusu vide jeftiniju alternativu tramvaju na brdskim trasama, i svakako jednu od mogućnosti povezivanja Prokopa sa važnim delovima grada (40/41 preko Prokopa ka Trgu republike, Zvezdari i Banjici, 52/57 ka Banovom brdu, Slaviji, Trgu Republike i Crvenom krstu).

Nekako ne vidim da ciriški Hess LightTram kida i tramvajsku mrežu na istoj trasi, niti da Švajcarcima smetaju tolike žice i pored gomile šina u urbanom ambijentu mnogo lepšem od Beograda:

Pretpostavljam da ne čekaju deset godina da mreža izgori niti da stubovi padaju po prolaznicima da bi ukinuli trolejbus.
 
Poslednja izmena:
Hoce oni da ukinu trole i zamene ih autobusima a danas se skoro nabavljen BMC Procity 18 CNG uzasno dimio i zapalio na Terazijama.
 
NIJE SE ZAPALIO AMAN VIŠE, PROKUVAO JE I ZADIMIO, BEZ VATRE.
Pa dobro, slicno. Kvar i neodrzavanje svakako… Da ne pominjem autobuse sa 511 i autobus kom je spao tocak i dve zene povredio a posle jedna i umrla. Znam da su privatnici ali ove stvari se vrlo lako mogu dogoditi i u samom GSP-u. Verujem da ce cak i privatnici preuzeti trolejbuske linije kao autobuske malo nakon sto ih GSP uzme…
 
Poslednja izmena:
Žice gore kada na njih nešto padne, poput grane, nelog kabla koji ide preko mreže od neke druge instalacije... Ne može baš samo od sebe da se zapali. Eventualno je možda dotrajao neki loš spoj napojnog (ili za izjednačavanje napona) i kontaktnog voda. Imaju običaj da se upale kalemovi na skretnicama kada se zaglave i ostanu uključene, ali to je kratkotrajno. Zbog velikog napona i snažnih osigurača, to izgleda, posebno noću, dramatično jer da veliki bljesak, kao lučno zavarivanje.
Problemi sa mrežom dešavali su se i dešavaće se, dok se mreža temeljno ne sredi i ne unese nova, kvalitetnija oprema o kojoj smo pričali.
 
2029 na 29
IMG_2543.jpeg

Posle sam presao na 41 2012 i kad sam izasao slosilo mi se sta sam video:
IMG_2540.jpeg

IMG_2542.jpeg

Jeste ovo normalna pojava i neki su se navikli, ali ja i dalje ne mogu da prihvatim i podnesem autobuse na 40ici.
 
Vrh