Na taj deo ulice automobili sa mosta dolaze kroz Brankovu po 3 trake. Pored Mc Donaldsa prolaze po takođe 3 trake. A onda odlaze u
- Tunel, po 2 trake
- Prizrensku na Terazije, po 2 trake
- Kraljice Natalije, po 1traci
- Jug Bogdanovu, po 1 traci (u Zeleni venac, bus stajalište)
Dakle dolaze po 3 trake, a odlaze po 6 traka. To znači da žele da se što ranije 3 ulazne trake pretvore u 4 (ili 5 ili 6) traka pored McDonaldsa, da bi se saobraćaj koji ide desno što ranije mogao prestrojiti za to skretanje u desno, dakle saobraćaj za neku od tri ulice koje se odvajaju u desno (Prizrensku, Kraljice Natalije ili Jug Bogdanovu). Pošto će se šira ulica (idući sa mosta) sada pojavljivati malo ranije, bliže kraju mosta, vozila će se za toliko ranije moći prestrojiti u neku od desnih traka. TIme se za malu nijansu povećava protočnost.
Ako se gleda samo na automobile, to proširenje dakle ima smisla, sve do maksimalnog broja traka u nekoj ulici koje je jednako ukupnom broju odlaznih traka iz nje, dakle ovde do 6 traka. A sada ih pored McDonaldsa ima samo tri. Problem je međutim šta sa pešacima jer je tu BUS stanica vrlo velikog broja linija, pa baš pešaka tu ima jako puno. Tako se njima uzima mesto i daje automobilima.
.