Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Нестварно ми је. Немогуће.
Невероватно ми је да људи који себе виде као интелектуалце не схватају толико очигледне ствари и да могу да биду толики игноранти.
Рецимо, пре неколико дана тема је била нова пруга. Наравно, СНС ботови писали су хвалоспеве о "визији председника Вучића" и "Србији лидеру у региону" а онда су се као противтежа томе појавили људи који мисле да је Марија Терезија живела 200 година.
Нема наде.
1003453299.jpg
 
Poslednja izmena:
Most pocinju da ruse 02.11.
Strahovito im se zuri bez obzira na posledice?
Zasto?
Zar je popustila prodaja stanova u Bgd na vodi?
 
Most pocinju da ruse 02.11.
Strahovito im se zuri bez obzira na posledice?
Zasto?
Zar je popustila prodaja stanova u Bgd na vodi?
Realno taj most je oduvek bio u planu da se zameni novim jer je privremeno rešenje, i to je kolateralna "šteta" zbog Beograda na vodi koja nas je zadesila.

A što se tiče ostalog, velika vecina je i znala da ce se desiti jos kad je 2014 promenjena vlast i dosla ekipa koja je od Zemuna 90tih napravila pljeskavicarnicu a la selo u Bangladesu.

Još od vremena kada je došao štetočina i lopov Vesić koji je posle 2000 u svaku firmu u koju je usao služio da napravi dug, pa posle kao gradonačelnik šibicario kao gnjida i pisao knjige kako voli Beograd, pa onaj što mu ni ime nismo znali, i sad ova bu****.

Propast svega , osim nerada ni na čemu infrastrukturnom u gradu od gradskih para, jeste i neodržavanje npr GSP-a. Posle 10 godine ničega upada se u kanal za koji treba minimum 10 da se vrati na prethodno stanje.

Evo jedne skorasnje sublimacije svega: Autobus 23 ne može da prodje kroz novi kružni tok postavljen na uglu Blagoja Parovića i kneza Višeslava. I još je u pitanju 23L, simbol propasti gspa sa sve L. O kakvim predlozima i idejama govorimo, kad nema nikog i osnovno , od nule, da uradi kako treba.

IMG_0607-1-1536x864.webp
 
Sa Katedre za planiranje i regulisanje saobraćaja, koju je potpisao pre svega šef ove katedre Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu, profesor Nikola Čelar, navodi se da je tumačenje pojedinaca o tome da u ovoj zemlji nema ljudi od saobraćajne struke neutemeljeno i da to zaista govori o nepoznavanju, pre svega, činjenice da u ovoj zemlji itekako postoji struka.

Na pitanje da li je saobraćajna struka u ovoj situaciji bila angažovana, stigao je takođe odgovor da oni nijednog časa nisu bili konsultovani u smislu regulisanja saobraćaja, konkretno ovde u kružnom toku saobraćaja na Novom Beogradu.

Takođe sa ovog fakulteta ističu da Saobraćajni fakultet obrazuje pre svega ljude saobraćajne struke koji i te kako mogu da pomognu u rešavanju, ali da jednostavno njihovo mišljenje u ovom trenutku nije izgleda poželjno.

Konkretno za ovaj kružni tok kažu da je ovde primenjen koncept rešenja problema koji je suprotan stanovištu onoga što predviđaju saobraćajni stručnjaci.

 
Danas sam morao na kratko do Zelenjaka (sa Fontane).
Bus sam čekao 3 minuta (u 16:30) i za 16 minuta stigao na Zelenjak.
20 minuta kasnije sam išao nazad (naravno na mostu sam čekao bus jer je tu veći izbor) i opet mi je trebalo 16 minuta (sa jednim presedanjem i čekanjem 1 minut).

Žute trake rulz, pa čak i sa ovim kružnim tokom.
 
Vrh