Šta je novo?

Trg Slavija

Оне као на трамвајским стајалиштима, приметио сам их од Немањине ка Булевару ослобођења.
 
Postavljene su ograde, to samo dokazuje koliko je katastrofalna rekonstrukcija Slavije bila. Slaviju treba ponovo rekonstruisati i vratiti pešačke prelaze gde su bili.
 
Te ograde su nove, samo što ne verujem da će to mnogo da pomogne. Uspeli su da jedan, koliko - toliko funkcionalan kružni tok učine gotovo nefunkcionalnim. Možda će to da umanji broj pretrčavanja, ali ga neće iskoreniti, jer se ner rešava uzrok. Biće ljudi koji će i dalje pretrčavati tamo gde im odgovara, samo što će sada preskakati i "preponu".
 
Тачно тако. Ограде су поставили и око Београдске па сам јуче видео жену средњих година како трчи дуж ограде да дође до стајалишта на почетку Краља Милана. И опет неће пешаци бити ти који узрокују застој већ возачи који блокирају јавни превоз и тако праве колапс.
 
Najgore od svega je što kerovi stoje na par mesta na Slaviji i kažnjavaju ljude koji pretrčavaju. Znači država od naših para napravi katastrofalnu i opasnu rekonstrukciju i onda još kažnjava ljude time što moraju da pretrčavaju ulicu, time što presedaju sa prevoza na prevoz ukidanjem linija i time što šalju kerove da napune budžet. Idealno smišljeno prosto. U normalnoj državi to ne bi mogao niko ni da pomisli da izvede, a kamoli sve da izvede.
 
И треба да кажњава када угрожава безбедност на тако прометном месту. Мени је безобразлук када су зајебавали грађане на пешачком прелазу са семафором код некадашње окретнице 46, 601, 511, 551, итд.
Славија је одувек била небезбедна, ова реконструкција ништа значајно није урадила да се то побољша. То не значи да људи треба да јурцају као муве без главе.
 
Ne ugrožavaju pešaci saobraćaj prelaskom tuda jer grad treba da se gradi po logici kretanja i osećanja čoveka. Morala je biti urađena studija saobraćaja pre rekonstrukcije koja bi ili jeste pokazala matematički koliko će zbog budućeg dizajna Slavije i broja koliko ljudi uopšte pretrčavaju ulicu, biti pretrčavanja posle rekonstrukcije.

Npr. 50 000 ljudi x x stopa pretrčavanja koju Karlo sigurno zna
Ili
50 000 ljudi x prethodna Slavija gde niko nije pretrčavao jer su svuda na pravcima kretanja pešaka bili pešački prelazi

Pre ili kasnije će neko poginuti zbog ovoga jer to nije jedan slučaj nego masovna pojava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699447#p699447:2l15la71 je napisao(la):
Biciklistkinja » Чет Јан 16, 2020 6:57 pm[/url]":2l15la71]Ne ugrožavaju pešaci saobraćaj prelaskom tuda jer grad treba da se gradi po logici kretanja i osećanja čoveka. Morala je biti urađena studija saobraćaja pre rekonstrukcije koja bi ili jeste pokazala matematički koliko će zbog budućeg dizajna Slavije i broja koliko ljudi uopšte pretrčavaju ulicu, biti pretrčavanja posle rekonstrukcije.

Npr. 50 000 ljudi x x stopa pretrčavanja koju Karlo sigurno zna
Ili
50 000 ljudi x prethodna Slavija gde niko nije pretrčavao jer su svuda na pravcima kretanja pešaka bili pešački prelazi

Pre ili kasnije će neko poginuti zbog ovoga jer to nije jedan slučaj nego masovna pojava.

Значи да ако је по мојој логици и осећају ја могу са једног краја преко дивне фонтане да идем и да се мало окупам, па да скокнем до другог краја, да бих стигао на аутобус... Очигледно не.
Али, није спорно да Београд треба да гради по правилима струке, коју ова администрација уопште не поштује, осим када треба да се опере од неког измета који су сами направили. Међутим, ако то не ради, то не значи да обичан човек треба да угрожава и себи и другима безбедност у саобраћају.
Да не испаднем лицемеран, и ја сам претрчавао улице, па и ту Славију, и није ми уопште било свеједно. Зато и пишем јер мислим да постоји и индивидуална одговорност сваког од нас понаособ, па тек онда тих Весића и дружине...
 
Ево синоћна ситуација са претрчавањем на Славији. Ограда је постављена са стране код хотела ка скретању у Макензијеву до нивоа раскрснице са Проте Матеје. Ту престаје ограда. Са друге је ограде нема због стајалишта тролејбуса који окрећу на Славији. Од тог места где престаје ограда до пешачког са семафором има још око 40 метара. Око десетак пешака чека код краја ограде да се саобраћај заустави због семафора и креће да прелази ван прелаза између возила која су стала због семафора. Касније још једна група пешака се скупља на крају ограде и креће да прелази у моменту када нема возила. У међу времену наилаз возила и из смера Славије и из Макензијеве и заустављају се да пропусте пешаке који непрописно прелазе улицу.
 
.... у међу времену наилаз возила и из смера Славије и из Макензијеве и заустављају се да пропусте пешаке који непрописно прелазе улицу.....

Tu nije dozvoljeno vozilima ni zaustavljanje ni parkiranje
te ako kazjavaju pesake zbog prekrsaja
posteno je da istovremeno kazne i vozace , jer oni cine ( do duse iznudjeno) takodje prekrsaj tim zaustavljanjem na istom tom mestu u isto vreme
kad smo kod ne opravdane iznude ne prirodnim pomeranje m pesackog ,jeste ista iznuda te i pesaci mogu da se na nju vade

vratiti sve pesacke prelaze na svoje prirodno staro mesto, te ni pesaci a ni vozaci ne bi cinili prekrsaje
suludo je namerno urediti saobracaj tako da bi se cinili prekrsaji u ime bolje protocnosti
koja nije ni ostvarena na Slaviji
:sesir:
 
Апсолутно се слажем да треба вратити пешачки где је био, а Макензијеву већ једном да прошире, макар први део до Kнегиње Зорке, па ће се и аутомобили брже одливати из кружног тока без прављења застоја.
 
Дошљак wrote ,, ....па ће се и аутомобили брже одливати из кружног тока без прављења застоја..... ,,

Prvo treba da postoji uslov kuda da se odlivaju
deo resenje je jednostavan :idea:
izmeniti smer kretanja vozila u Prote Mateja , uciniti je izlivnom umesto ulivnom saobrac. Slavije

:sesir:
 
И то би помогло свакако, да Проте Матеје, заједно са Делиградском и Светог Саве променом смера буду одливне саобраћајнице. Искрено ја бих Проте Матеје претворио у слепу улицу која води само у паркиралиште на Славији (надам се једног дана етажној гаражи).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700272#p700272:2vmnuvr5 je napisao(la):
boca-ica » 19 Jan 2020 13:28[/url]":2vmnuvr5]
.... у међу времену наилаз возила и из смера Славије и из Макензијеве и заустављају се да пропусте пешаке који непрописно прелазе улицу.....

Tu nije dozvoljeno vozilima ni zaustavljanje ni parkiranje
te ako kazjavaju pesake zbog prekrsaja
posteno je da istovremeno kazne i vozace , jer oni cine ( do duse iznudjeno) takodje prekrsaj tim zaustavljanjem na istom tom mestu u isto vreme
kad smo kod ne opravdane iznude ne prirodnim pomeranje m pesackog ,jeste ista iznuda te i pesaci mogu da se na nju vade
Da ne stoje vozači, i da svesno ne krše zakon, danas ne bi smo imali gde sa njima, jer i ovako imamo problem kapaciteta zatvora... A u celoj toj priči su vozači najmanje krivi, dok ovi što su najodgovorniji peru ruke od svega.
Od svih pešačkih prelaza na Slaviji, jedino onaj u Bulevaru oslobođenja je pozicioniran kako treba, pošto tamo nikad nisam primetio pretrčavanje, za razliku od ostalih lokacija.
 
Као што сам очекивао, СТу екипа већ оплеменила простор својим уметничким инсталацијама нанешеним аутолаком у спреју.
 
Ja bi njih i onog otkup laptopova lika poslao na Goli otok sa kartom u jednom pravcu.
 
Šokantno je kako ova rekonstrukcija nije bukvalno ništa doprinela ovom delu grada. Ima li ljudi koji rado dolaze tu i "bleje" što bi se reklo, kao što bi to radili u nekom parku? Ne.
Da li je rekonstrukcija dovela do povećanih investicija u ovom delu grada? Ima li novih kafića i radnji koji bi privukli ljude da dodju do Slavije? Ne.
Ima li novih stambeno-poslovnih investicija? Nema.
Ima li sada većeg interesa investicije u Hotel Slavija, Hotel Slavija Garni ili bilo koji ugostiteljski objekat? Nema.
Sada im je zadnji pokušaj da usele tu turističku organizaciju pa su sigurno u fazonu da će barem turisti doći do Slavije i možda ući u prvi mek koji je otvoren u Srbiji, pošto je to jedina istorijska vrednost Slavije..
Potpuni fail od rekonstrukcije.
 
Zašto je prostor ispred ulaza u taj budući TOB tako lose iznivelisan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702334#p702334:211ztmzg je napisao(la):
And7rey » 26 Jan 2020 10:36 am[/url]":211ztmzg]Šokantno je kako ova rekonstrukcija nije bukvalno ništa doprinela ovom delu grada. Ima li ljudi koji rado dolaze tu i "bleje" što bi se reklo, kao što bi to radili u nekom parku? Ne.
Da li je rekonstrukcija dovela do povećanih investicija u ovom delu grada? Ima li novih kafića i radnji koji bi privukli ljude da dodju do Slavije? Ne.
Ima li novih stambeno-poslovnih investicija? Nema.
Ima li sada većeg interesa investicije u Hotel Slavija, Hotel Slavija Garni ili bilo koji ugostiteljski objekat? Nema.
Sada im je zadnji pokušaj da usele tu turističku organizaciju pa su sigurno u fazonu da će barem turisti doći do Slavije i možda ući u prvi mek koji je otvoren u Srbiji, pošto je to jedina istorijska vrednost Slavije..
Potpuni fail od rekonstrukcije.
Da je izgrađen podzemni prolaz ispod kružnog toka atraktivnost bi bila znatno povećana. Ovako dobismo TOBovu ekspozituru i eventualno javni WC.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702340#p702340:3e1ei7zg je napisao(la):
vucko » Ned Jan 26, 2020 12:09 pm[/url]":3e1ei7zg]
Da je izgrađen podzemni prolaz ispod kružnog toka atraktivnost bi bila znatno povećana. Ovako dobismo TOBovu ekspozituru i eventualno javni WC.
To sigurno, ali ne znam da li bi to bilo dovoljno. Podzemni tc + prolaz + metro bi tek mogli da stvore uslove da se tu formira neki gradski centar.
Parking servis i dalje ima mega parking na jednoj od najatraktivnijih lokacija u gradu, a mogli su već odavno da prodaju to za lepe pare. Dve etaže podzemnog parkinga ispod budućeg kompleksa bi već višestruko nadoknadile nedostala parking mesta.
Preko puta tu je hotel slavija sa kojom se ništa ne dešava, niko ne želi da kupi. Uz Nemanjinu nema ništa samo straćare i mek, isto tako pored NBS.
 
nisu dobro natempiralinovu rekonstrukciju Slavije...trebalo je da izdrzi barem do prokopavanja za metro...a njoj vec treba popravak


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Na mestu "platoa" je trebala da nikne visoka zgrada.
Kao i na mestu "miticeve rupe" preko puta.
Onda bi Slavija mozda dobila jedan pristojniji oblik kao "skver".
 
Vrh