Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.384
- Pohvaljen
- 48.258
A kako se to danas rešavaju zakrčenja? Izbacivanjem saobraćaja?
Pa super. Pozdravio vas Staljin. Tako je i on ''rešavao'' probleme - nema ljudi, nema problema. Izbaciš ljude iz jednačine, izbacio si i problem. :bash:
Dalje, da nije bilo automobila (izuma), struje pa i trke da se čovek pošalje na Mesec, ti bukvalno danas ne bi imao taj kompjuter sa koga pišeš sve ovo. Toliko o tome.
U kubnom metru vazduha u gradskoj ulici, pored čađi iz auspuha, ima još toliko prašine od živih organizama, čađi iz elektrana raznih vrsta, toksičnih čestica iz industrije i/ili industrijskih proizvoda, radijacije iz raznih izvora, bakterija i virusa ljudskog porekla...
To što od svih navedenih samo ovaj prvi ima crnu, ljudskom oku vidiljivu boju kad je u gasovitom stanju/vazduhu, ne znači da je i jedini, glavni i najopasniji zagađivač.
Zdravlje stanovništva nije prazna tema. Ali teza da će isterivanje vozila iz gradova uticati na podizanje kondicije kod ljudi već jeste. Ne umre svakog dana po 100 Srba od srčke zato što ne izlaze iz automobila kao Amerikanci. Nego zato što se prepodne urokavaju kafom i cigaretama, popodne se stresiraju od briga, a uveče se razvaljuju od jela i alkohola.
Pa super. Pozdravio vas Staljin. Tako je i on ''rešavao'' probleme - nema ljudi, nema problema. Izbaciš ljude iz jednačine, izbacio si i problem. :bash:
Još jedna prazna floskula koju sam čuo više puta u životu nego predizborne slogane...што привлачи више аутомобила у градски центар.
Koji su to gradovi zbog toga zamrli u Americi pored Detroita? Koji pritom nije zamro samo zbog lošeg urbanizma nego i zato što su počeli da mu sele fabrike na jug zemlje gde je radna snaga jeftinija. Autoputevi posred centra su ga obogaljili, ali ono što ga je sahranilo je preseljenje fabrika, a ne automobili.Дошло је до урбанистичке "смрти великих америчких градова".
Dalje, da nije bilo automobila (izuma), struje pa i trke da se čovek pošalje na Mesec, ti bukvalno danas ne bi imao taj kompjuter sa koga pišeš sve ovo. Toliko o tome.
U kubnom metru vazduha u gradskoj ulici, pored čađi iz auspuha, ima još toliko prašine od živih organizama, čađi iz elektrana raznih vrsta, toksičnih čestica iz industrije i/ili industrijskih proizvoda, radijacije iz raznih izvora, bakterija i virusa ljudskog porekla...
To što od svih navedenih samo ovaj prvi ima crnu, ljudskom oku vidiljivu boju kad je u gasovitom stanju/vazduhu, ne znači da je i jedini, glavni i najopasniji zagađivač.
Kod tinejdžera možda. Kod većine drugih ljudi, posedovanje kola je pogodnost koja im olakšava život na mnogo mnogo načina.У овом релативно сиромашном друштву, поседовање аутомобила се види као знак успеха у животу.
Na primer...?У искуснијим друштвима, непримерено коришћење аутомобила се све више сматра неморалним уништавањем града, планете, и живота за нас.
Zdravlje stanovništva nije prazna tema. Ali teza da će isterivanje vozila iz gradova uticati na podizanje kondicije kod ljudi već jeste. Ne umre svakog dana po 100 Srba od srčke zato što ne izlaze iz automobila kao Amerikanci. Nego zato što se prepodne urokavaju kafom i cigaretama, popodne se stresiraju od briga, a uveče se razvaljuju od jela i alkohola.