Šta je novo?

Trg Slavija

trebalo bi ukopati samo pravac bulevar oslobođenja-beogradska kao najopterećeni i to bi već dosta doprinelo poboljšanju saobraćaja na slaviji. eventualno još i pravac nemanjina - makenzijeva. pošto beogradska ima dve trake po jedna traka da se odvoji za ukopavanje a jedna za prilaz na slaviju za druge smerove. sad nisam baš siguran kako bi to moglo da se odradi sa strane bulevara oslobođenja pošto tamo ima tri trake ukupno + dve za bus ali sam siguran a bi moglo nešto da se zbudži.

p.s. čim se otvorila druga tema za slaviju bio sam mišljenja da je treba zatvoriti ili spojiti sa postojećom.
 
Stf,uradice obicne podzemne prolaze koji samo omogucavaju prolazak ispod ulice za pesake.Nece ni pipnuti krug podzemno gde treba biti autobuska stanica.
 
Ma uradice bre samo neku sminku, trotoare, nove trake i sl. videcete, oni pobednicki radovi sacekace neka bolja vremena, ispucasmo se za gazelu i adu.
 
Ko se seća da ne copi-pasete
na onoj temi o Slaviji došli smo do rešenja
Deo trolebuske trase Beograđanka - Pijaca Kalenic prebaciti kroz Njegoševu
a deo šinske trase oko Slavije . . . . .

Tako oslobođen trg ima šanse za neku ozbiljnu promenu i kao šlag na torti i fontana. . . .
 
Pre nego sto se bilo sta uradi na Slaviji, trebalo bi dovesti vozace u red. Veliki deo problema ne samo na Slaviji, vec i u celom gradu je divljanje i nepridrzavanje propisa. Saobracajci na Slaviji ili masu rucicama kao da pokusavaju da se ne udave u vodi ili stoje sa strane i "'vataju zjale", a divlji i poludivlji vozaci rade sta im je drago. Kao slag na torti su i pesaci, kojima izgleda da niko nije objasnio da pesacki prelazi nisu setacke zone i da je nekada u Zakonu o saobracaju pisalo da na pesackom prelazu ulicu treba preci na bezbedan i brz nacin, a ne nogu pred nogu s mobilnim telefonom zaheftanim za uvo. :bash:
 
vucko":18zq3x42 je napisao(la):
Stf,uradice obicne podzemne prolaze koji samo omogucavaju prolazak ispod ulice za pesake.Nece ni pipnuti krug podzemno gde treba biti autobuska stanica.
Сконтао сам. Још једна привремена крпачина са лепом цифром за задуживање. Постоји један мали проблем. Улице које улазе на Славију су превише уске и биће претрчавања. Овиме ништа неће значајно добити сем задуживања.

Која количина ....ууууух!!!
 
Misli da ako se sad propusti istoriska prilika da se uredi Slavija,ko zna kada će opet doći na red.
1. Da se ukloni parking servis
2. Da se ukloni ona montažna zgradica
3. Da se sruši onaj ostatak zida,ispred kojeg se sada prodaju knjige(skloniti te odvratne skalamerije za prodaju)
4. Da se ukloni ona fantomska bašta one pljeskarnice
5. Da se na jarbole okače zastave Srbije i Beograda
6. Da se premesti spomenik sa kružok toka u park (MITIĆEVA RUPA)
7. Izabere jedan od onolikih rešenja za slaviju i napokon od njega napravi ono što i zaslužuje,a to je Velegradski kružni tok,sa savremenom pešačkom zonom. :kk:
 
Ne kaze se fantomska basta one pljeskavice, vec fantomska basta I one pljeskavice i nije sa kruzok toka vec sa kruzNoG toka.
Inace lepe ideje pogotovu sto se tice spomenika.
 
lento":3v20rx3z je napisao(la):
Pre nego sto se bilo sta uradi na Slaviji, trebalo bi dovesti vozace u red. Veliki deo problema ne samo na Slaviji, vec i u celom gradu je divljanje i nepridrzavanje propisa. Saobracajci na Slaviji ili masu rucicama kao da pokusavaju da se ne udave u vodi ili stoje sa strane i "'vataju zjale", a divlji i poludivlji vozaci rade sta im je drago. Kao slag na torti su i pesaci, kojima izgleda da niko nije objasnio da pesacki prelazi nisu setacke zone i da je nekada u Zakonu o saobracaju pisalo da na pesackom prelazu ulicu treba preci na bezbedan i brz nacin, a ne nogu pred nogu s mobilnim telefonom zaheftanim za uvo. :bash:
To je tako jer i nema vidljivih iscrtanih traka u kružnom toku, zato nastaje haos
 
Nebojsa":26txlwye je napisao(la):
Ne kaze se fantomska basta one pljeskavice, vec fantomska basta I one pljeskavice i nije sa kruzok toka vec sa kruzNoG toka.
Inace lepe ideje pogotovu sto se tice spomenika.
Hvala matori što si me opismenio. Ne znam kako sam mogao sebi da dopustim takve GrEšKe.. :bash:
 
Zar mi nemamo vec dvije teme o slaviji cak negdej imaju i renderi sa miticevom robnom kucom i popunjene ostale rupe :kafa:
 
Primetio sam da je uklonjeno Stajalište-trafika sa kružnok toka na Slaviji,da su počeli da kopaju nešto u parku. Da li to znači da se nešto dešava ili baš znači da se ništa ne dešava :D
 
NOVI 011":1ogzid43 je napisao(la):
Primetio sam da je uklonjeno Stajalište-trafika sa kružnok toka na Slaviji,da su počeli da kopaju nešto u parku. Da li to znači da se nešto dešava ili baš znači da se ništa ne dešava :D
Verovatnije je da se baš ništa ne dešava :lol:
 
U temi nova GSP stajališta sam dobio odgovor da Alma Quatro razmontirava sve stanice sa integrisanom trafikom, a verujem da park kopaju odvojeno.
 
Приметио сам да ова тема не постоји, па сам решио да покренемо дискусију :gobb:

Тагови које сам навео: кружни ток, трамвај, тролејбус, бициклисти, пешаци, јавни простор, отворени простор

Да се бавим овом темом, највише ме је привукла прича око подземних пролаза за пешаке, коју подржавају заклети аутомобилисти, и којем ће се највише обрадовати аутомобилисти, и то само 2-3 године док потиснута тражња не попуни додатни капацитет.
JohnnyLee":1flqd3bq je napisao(la):
а што? ја њу пролазим без икаквих проблем, у ком год правцу да идем. чак би по мени линије доста сметале. саобраћај тече нормално преко Славије, докле год нема полиције да "регулише" саобраћај. једина сметња на Славији су пешаци, па би било паметније да су ту од старта направили подземне пролазе. поготово у правцу Немањине и Булевара ЈНА, а донекле и у правцу Краља Милана
Мој одговор је био:
Главни проблем су аутомобили, јер заузму 85% саобраћајних површина да обаве 20-25% превоза. Стога, њих у подземни пролаз. Ефекат ту може да буде сличан као Теразије. Некада је то било место окупљања, а не трг. Када су пешака на силу спустили доле, то је од јавног простора постало само саобраћајно чвориште. Али, треба да отворримо посебну тему о Славији.
Мислим да је ово питање потпуно за анкету, а до сада је постојало неколико предлога од стране различитих група. Покушаћу да их сабијем у неколико.

Замолио бих читаоце и учеснике анкете да не гласају, пре него што се развије дискусија, и скупи мало више релевантних података о предлозима пројеката.
 
O Slaviji se do sada diskutovalo u ove 3 teme, ne znam da li ima potrebe za 4. temom:

Opšte diskusije o projektima » Славија - Краља Милана - Теразије
Rekonstrukcija i obnova objekata » TRG Slavija
Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura » Kružni tokovi
 
Da kažem instant rešenje,treba spustiti kompletan saobraćaj ispod Slavije.Metro na najnižem nivou,pa tramvaj,pa trole,pešaci..trg na površini napraviti sa velelepnom fontanom i popločanim trgom,također umesto fontane može i trijumfalna kapija,ili Teslin toranj..šta god samo promenite izgled trenutno najružnijeg trga u gradu..i da..hotel Slavija pretvoriti u poslovni centar .. :kafa:
 
тешко је спустити аутомобилско/аутобуско/трамајски саобраћај под земљу због Булевара ЈНА и Београдске, онда би био још већи нагиб него што је сад. једино да се под земљом прави семафоризована раскрсница, а то је најгоре могуће решење. најлакше је пешаке ставити под земљу, и направити нешто слично ономе што је зидар предлагао пре неких 6 месеци, са фонтаном и водопадом на месту споменика Димитрију Туцовићу (фонтана горе, водопад доле) и метро станицом на -2 нивоу. нигде не пише да пешаци морају бити затворени под земљом, него се може направити отворени простор на средини трга. свашта може да се измисли уз мало маште​
 
Gradski arhitekta na Studiju B reče da je rekonstrukcija Slavije pplanirana već za ovu godinu (dok je nabrajao veće projekte za 2012. reče čovek i Slavija).

Inače, ne znam da li ste primetili da u budžetu (vučko nam je darovao link na jednoj od tema) pored stavke "Podzemni prolazi na Slaviji" ima i stavka "Fontana na Slaviji". Oni su izgleda ozbiljni u toj nameri :/
 
Felix55":2u2sfqjo je napisao(la):
O Slaviji se do sada diskutovalo u ove 3 teme, ne znam da li ima potrebe za 4. temom:

Opšte diskusije o projektima » Славија - Краља Милана - Теразије
Rekonstrukcija i obnova objekata » TRG Slavija
Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura » Kružni tokovi
Хвала на коментару, и на то што сте ме упутили да мало боље прегледам форум :kk: :gobb: :pob:

Прегледао сам ове дискусије, и ипак мислим да ова, оваква, издвојена тема има своју вредност, и предност. Пре свега зато што не постоји концензус, и појавила су се супротстављена мишљења по питању Славије на свим овим подфорумима, и аргументи се понављају. Овако макар имамо преглед колико су и како мишљења подељена.

JohnnyLee":2u2sfqjo je napisao(la):
тешко је спустити аутомобилско/аутобуско/трамајски саобраћај под земљу због Булевара ЈНА и Београдске, онда би био још већи нагиб него што је сад.
Није то ништа катастрофално. Прихватљив пад је до 8%, а те улице мислим да имају пад око 3-4%, нека ме исправи неко ко зна тачно. За пад од 4% рампа би била 120 метара.

У решењу које ја преферирам са јавним саобраћајем на површини, у подземље иду 3 траке из Булевара ослобођења (Светог Саве пешачка или слепа улица), из Мекензијеве 2, из Београдске 2, из Српских владара 2 из Немањине 4, из Делиградске једна. Мислим да исто остане кружни ток, али са мање трака од постојећег, семафор на улазу у ток за смањивање улаза у исти у случају загушења на неком од излаза, видео надзор, систем за информисање и евакуацију. И аутобус, и тролејбус, и трамвај могу заузети око 25% садашњих површина, друмског саобраћаја, а остало је слободни јавни простор. Наравно, јавни саобраћај нема семафоре, а на самом тргу се креће до 20км/с. Најнижи подземни ниво је Метро ниво, а њега изградити по Миланској техници: Направити бетонски свод са отворима за извлачење земље и довлачење грађевинског материјала, те тако да период раскопавња простора буде једном и минималан.

Ето, нека други детаљније опишу оно што су они замишљали. Мислим да ако би се спајале теме, требало би их спојити са овом, или на старој теми о Славији направити опцију гласања ;)
 
Homer Jay":2qn2psd0 je napisao(la):
Gradski arhitekta na Studiju B reče da je rekonstrukcija Slavije pplanirana već za ovu godinu (dok je nabrajao veće projekte za 2012. reče čovek i Slavija).

Inače, ne znam da li ste primetili da u budžetu (vučko nam je darovao link na jednoj od tema) pored stavke "Podzemni prolazi na Slaviji" ima i stavka "Fontana na Slaviji". Oni su izgleda ozbiljni u toj nameri :/
Slavija stoji u budzetu za 2013 godinu,ne znam koga farba covek?Lepo je sto ce oni kao i za metro da urade projekat i masu nam njime pred izbore i bacaju nam u lice rendere,ali nista vise od toga.
 
Karlo del Ponte wrote : Хвала на коментару, и на то што сте ме упутили да мало боље прегледам форум

Po pregledu, nisi se ni osvrnuo na iznet varijantu (niže navedenu) ,
meni se čini najprimerenije vremenu i uslovima u kome živimo a verovatno lakše i brže ostvarljivu :rolleyes:

trafikant wrote 5/04/11 :
trafikant":atb0p5ey je napisao(la):


Uploaded with ImageShack.us

Moguće rešenje izmeštanje tramvaja i trola sa kružnog toka na Slaviji. Opet bi zadržao svoj predlog o denivelaciji pešaka i vozila za polu nivo u samome kružnom toku (videti predhodno) pa bi taj kružni tok u konačnoj verziji bez trola, tramvaja i pešaka i sa povećanim krugom bio sasvim druga priča nego danas.

Premeštanje trole u Njegoševu nudi drugačije rešenje trase kroz Mileševsku u nastavku prema Crvenom Krstu i drugi novi krak trole po sadašnjoj trasi autobusa 26 do Braće Jerkovic.

Otvaranje novih trasa tramvaja kroz ulice sličnog profila kao Resavska, sa oslobadjanjem tih ulica od automobilskog saobraćaja bi donelo dovoljnu brzinu i protočnost tramvajima kroz zonu oko Slavije. Ne bi sigurno bilo sporije nego danas.

Za svaki slučaj evo i linka stranice BBa ,
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=883&p=7

Jako me zanima osvrt na dat predlog
koj velikim delom otklanja saob. gužvu sa trga pa time i lakše modernizovanje same Slavije

Edit
Nisam shvatio iz ponuđenih opcija ankete da se može izjasniti i za ovaj trafikantov predlog
 
Vrh