Šta je novo?

Tramvaji

Пожешка има алтернативу у правцу Новог Београда, Војводе Степе је нема.

Иначе, колико видим, по укидању трамваја у В. Степе гужве на станицама скоро као '93. по великој врућини, а као испомоћ 33ци аутобус 9А се не виђа често и углавном су музејски примерци.
 
Ljudi misle da to sto znaju dobro da voze pri brzinama do 50 km/h da znaci da ce znati dobro i sa brzinama od 150.

Covek ne mora da pogleda nista slozenije i ozbiljnije od jednog Top Geara (koji je uglavnom zezancija) i da tamo s vremena na vreme vidi kako cak i profesionalni, pa i trkacki vozaci, lako izgube kontrolu nad vozilom. Recimo Stig kad vozi krug s nekim novim autom pa kad prikazu neuspele pokusaje pre nego sto odvoza najbolji krug. Ili kada neko od ove trojice izgubi kontrolu. Ili neko od gostiju profesionalnih vozaca. Cak i ljudi s takvim vestinama i iskustvom redovno izgube masine i zavrse na livadi. A kamoli neki tatin smokljan bez ikakve obuke... 🙄

I vlada to neko ubedjenje medju bogatima da ako ima masinu koja kosta 10x vise od prosecne, da to onda znaci da je i 10x bezbednija i 10x manja sansa od gubitka kontrole. Nope.
 
Poslednja izmena:
Пожешка има алтернативу у правцу Новог Београда, Војводе Степе је нема.

Иначе, колико видим, по укидању трамваја у В. Степе гужве на станицама скоро као '93. по великој врућини, а као испомоћ 33ци аутобус 9А се не виђа често и углавном су музејски примерци.
izvini ali neznam kakve veze ima novi beograd kad 12 ne ide tuda vise.9A ih nezanima tako je bilo i na 12A najgori autobusi a tek guzve bez zglobova jer sve rashoduju dok se novih 100 zglobova ceka vec dugo .pa na najprometnijim linijama poput 16,17,88, je postao redovan 1 bmc...
 
А ко ће то све испратити, играју се трасама као деца..

Што се тиче броја и типова трамваја на линијама, немам податке о томе, ако имаш наведи извор. Што се мене тиче, не све Кафове, него све трамваје са линије 9 нека пребаце на 12 ако је то потребно. До поновне успоставе нормалног саобраћаја, када се требају сагледати потребе и према томе определити возна средства.



 
Kakvo bre sagledavanje potreba, kada kuburimo sa Caf tramvajima, zglobnim autobusima, vozačima, a imamo višak solo biorazgradivih "kineza" i očuvanih i kvalitetnih "švajcaraca", kao i mastiljara u GSP - u.
 
Juče pre podne, oko 10, jedan je uzbrdo uz Nemanjinu preprečio Kneza Miloša. Iako je nedelja, napravila se solidna gužva.
 
Autokomanda

DSC_0040.JPG
DSC_0043.JPG
DSC_0044.JPG
 
Preleteh sad Most na Adi u 'Švajcarcu' 11-ci za nepuna 3 minuta (između 2 stanice). Kako je to dobro napravljen tramvaj!

Edit: I opet, najviše zbog 'šarganske osmice' oko stanice NB, tek sada sam, 19 minuta od polaska sa stanice kod buvljaka, prošao Ekonomski. Da se uključuje iz blokova na Most direktno iza Belvila, kroz Đorđa Stanojevića, ova trasa bi bila alternativa, ovako nije.
 
Poslednja izmena:
Sada za vikend se radila krivina od pristanista ka kalemegdanu u oba smera kopali su i stavili novi sine verovatno za caf jer je tu imao problem sa lomljenjem a i sledeci mesec se mozda zatvori nemanjina za tramvaje jer ce se raditi podstanica kao na Banjici...pa ce 7,9,12 ici preko kalemegdana.
 
Čuo sam da se jutros zapalio tramvaj, zna li neko nešto o tome i da li je istina?
 
Gde god da su radili šine u zadnjih devet deset godina nigde nisu uradili travnate baštice. Izgleda da im je to mnogo komplikovano pa samo betoniranju. Sad vidim još i pretvaraju iz travnate u betonsku, tragedija.
 
A nije mi jasno cemu to, ocekivao bih da je lakse 1) napraviti i 2) odrzavati zemljanu basticu nego betonsku.

Razumem betonske bastice duz ulica koje su saobracajno opterecene pa recimo u BKA bastica moze u slucaju zastoja da posluzi hitnim sluzbama za prolaz. Ali ne razumem da betoniraju zemlju na izolovanoj okretnici...
 
Okretnica u Bloku 45 je znala da bude potopljena dobrano. Možda rade nešto i oko toga, pa usput i betoniraju. Travnate baštice su i meni nekako lepše, i generalno razbijaju sivilo ulica, al što reče Sole izbetonira se jednom i dugo se bude miran. Pritom, kad tramvaji stoje na okretnicama iznad trave, to je odmah i izvor vlage i isparenja, a to ne pogoduje mnogo čemu. Beton je praktičniji i sa te strane.
 
Sve razumem i slazem se osim ovoga za isparavanje. Pa niti tramvaj stoji tamo ceo dan niti je to nivo isparavanja kao kad vri voda u serpi? Mislim samo kazem ovako sta primecujem, mozda i gresim.

Inace, i beton truli i propada, pogotovu ta jeftina varijanta sto koriste za tramvajske bastice. I on trazi neko povremeno odrzavanje ili zamenu puklih ploca, kao i trava.

Takodje u poredjenju betonake i travmate podloge treba imati u vidu odnosno dodati na "tas" i troskove izrade i izlivanja svog tog betona.
 
Poslednja izmena:
Svakako da i beton treba održavati, al travu ipak češće. Ne smeta po meni trava ovako na bašticama gde tramvaj samo prolazi, i naravno zaustavlja se na stajalištima, al na okretnicama se znaju duže zadržati, plus na šlusevima i po više sati. Vide se razlike i na privatnim kolima u odnosu na to na kakvim se površinama parkiraju. U principu, ne mislim ni da je trava veliki problem, al na okretnicama je beton po mom mišljenju bolje rešenje. Košta više svakako, al realno na okretnicama gde nema velikih brzina, potresa i drugog saobraćaja, trajao bi dugo.
 
По мом мишљењу где год може стављао би травнате баштице, не бих рекао да бетонске трају нешто много дуже од травнатих, ако се квалитетно одради. Што се тиче влаге испарења, мислим да је једино у депоу неопходно да буде бетон, на окретницама и путањи шина лагано могу травнате.
 
Vrh