Šta je novo?

Tramvaji

Da, to je donacija iz Halea (Istočna Nemačka). Vozih se njime, ali brzo su ga izbačili, koliko se sećam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913924#p913924:3cbrwery je napisao(la):
Дошљак » 03 Jan 2022 11:01[/url]":3cbrwery]Ево га Т-4 на Дорћолу истеран из гараже без пантографа.
file.php
Jel ovo kod parka u Pančićevoj ulici?
Koliko me sećanje služi, bio je redovan jedno vreme na liniji 6 i to ne preterano dugo. Čini mi se da sam se samo jednom vozio sa njime, jer znam da sam ga često viđao, a maltene nikako da ga uhvatim da se provozam.
 
Onda sam nešto pobrkao oko linija, nešto mi je govorilo da je išao na trojci ili je bio planiran da ga stave na trojku. Bilo bi šteta da ne vozi. U drugim gradovima još vozi.
 
Јесте Соле, парк поред гараже Дорћол. Трамвај је паркиран до дела парка намењеног за псе ја сам сликао са улице тј. закључане капије. Штета што није функционалан, као и соло Швајцарац.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914056#p914056:chg5crc3 je napisao(la):
Siniša » 03 Jan 2022 18:53[/url]":chg5crc3]Onda sam nešto pobrkao oko linija, nešto mi je govorilo da je išao na trojci ili je bio planiran da ga stave na trojku. Bilo bi šteta da ne vozi. U drugim gradovima još vozi.
Ne mora da znači da si pogrešio. Može da bude da je radio prvo na liniji 3, isto nešto kratko, pa onda na liniji 6 i nakon toga Park u Pančićevoj. Tu u Pančićevoj stoji godinama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914071#p914071:chg5crc3 je napisao(la):
Дошљак » 03 Jan 2022 20:15[/url]":chg5crc3]Јесте Соле, парк поред гараже Дорћол. Трамвај је паркиран до дела парка намењеног за псе ја сам сликао са улице тј. закључане капије. Штета што није функционалан, као и соло Швајцарац.
:kk: Znam tačno pored kojeg dela parka je, nisam bio 100% siguran, već 99%, pa da proverim za svaki slučaj, jer su slični ulazi u Depo kada se slikaju iz ugla iz kog si slikao. Tu je snimano Porodično blago, dok sam išao u srednju. Na sledećem ćošku je zgrada koja je predstavljala ulaz u dvorište Gagića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914056#p914056:3rjm1bxw je napisao(la):
Siniša » Pon Jan 03, 2022 6:53 pm[/url]":3rjm1bxw]Onda sam nešto pobrkao oko linija, nešto mi je govorilo da je išao na trojci ili je bio planiran da ga stave na trojku. Bilo bi šteta da ne vozi. U drugim gradovima još vozi.
Bio je i na 3ci, X puta sam ga viđao u Resavskoj kako preseca Kralja Milana. Doduše kad to tačno beše, ne znam više tačno, mnogo vremena prošlo. Čini mi se pre oko 10ak godina.
 
Kada je došao u Beograd nije ni bilo linije 6.
Btw koje je godine vraćena šestica?
 
Od 2013 sigurno saobraća linija 6, provereno u redu vožnje na grspbeograd.net
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914127#p914127:3q636dri je napisao(la):
Dart » 03 Jan 2022 11:24 pm[/url]":3q636dri]Kada je došao u Beograd nije ni bilo linije 6.
Btw koje je godine vraćena šestica?

Bilo je linije 6 pre nego sto je dosao ovaj tramvaj. On je dosao tek posto su vec stigle donacije iz Svajcarske , negde 2004 5. A linija 6 je vracena kada je uspostavljen normalan saobracaj u bg posle petooktobarskih promena negde 2002, najkasnije 3. Cim je bio uspostavljen sistem da privatni autobusi vise ne idu bulevarom, vracena je i linija 6. Mozda 2002. Ne secam se najbolje,.
 
Tatra T4D je došla iz Halea 2001 godine.
Ne znam tačno kada je vraćena linija 6, ali po sećanju bih rekao posle 2003...
 
Zbog čega T4 već odavno ne vozi, iako je službeno i dalje deo voznog parka GSP ? Znam da je dosta star, ali ima nekako futuristički izgled, dok ga nisam potražio na Vikipediji mislio sam da je noviji od Katice KT4, a zapravo je desetak godina stariji model. I dalje se koristi u Zagrebu pored gomile novih novcijatih tramvaja, mislim da sam se jednom baš-baš davno njime vozio i u BG, bila je to neka od linija koje saobraćaju na Novom Beogradu, ne sećam se tačno koja.
 
Gotovo je nemoguće održavati u saobraćaju samo jedno vozilo, jer mu i najbanalniji kvar može biti kraj karijere. Pogotovo jer više ni proizvođač ne postoji.
 
Мислим да нема ни смисла гурати соло возило на линију ако мрежа није капацитета ни да прими све зглобне трамваје. Трамвај у Београду нема проблем мањка возила већ слабог капацитета електромреже. Мислим да је овај Т-4 скроз искључен из саобраћаја пошто нема пантограф, а да је један соло трамвај на списку швајцарац.
 
Video sam da dosta tramvaja u Bgd-u vozi s jednom farom dok je drugi neispravan.
 
Ljudi, opušteno, ja video i trolejbuse i autobuse sa oba neispravna fara. :D

Al još opuštenije, svaki dan vidim barem jedan privatni automobil sa ugašenim farovima u pokretu. :D Iako zakon već 15 ili koliko već godina jasno nalaže da se farovi pale čim se upali vozilo ili izađe na javnu saobraćajnicu.

Znači koliko su GSP održavanje i standardi na nivou, znajte da su još više na nivou kontrole Saobraćajne policije i poštovanje saobraćajnih zakona. :kk:
A da ne pominjem vožnju bez ili sa prekrivenim tablicama... To je tek tema za sebe. Tako da ako nadležni ne kontrolišu pojedinačne vozače, što bi se tek tangirali oko farova na javnim i službenim vozilima Grada.


Sve je na nivou. Zlatno doba. Evropa nam zavidi. 8)
 
Da recimo neko ide gradom sa makazicama, kojima bi presecao maske, a slučajno ga uhvate čuvari zakona, bio bi uhapšen zbog nošenja hladnog oružja i pokušaja obijanja kola.
Kraj offtopica.
 
Postoje li proverene informacije, i neki dokument koji povlaci odgovornost za obecano vezano za nabavku novih tramvaja i trolejbusa? Postoji li neki dokument koji tehnicki definise nabavku?
 
Кршеви фелерични пуни електронике какве ће купити ова власт има да поцркају за годину дана. То је један од најмање четири мојих аргумената против куповине нових трамваја. Можда једног дана, али када се смени ова власт. До тада не треба куповати нова возила из безбедносних разлога пре свега.
 
Бојим се да ново данас без електронике није могуће купити...
 
Vrh