Šta je novo?

Tramvaji

А мени су најлепши (и најбољи) #2634, #2648, #2649 од зелених и #2658 (ког нисам видео не знам откад) од жутих! 8) #2609 је, по мом мишљењу, скроз унакажен овим фарбањем, волео бих да га кад-тад врате у изворну зелену. :roll: Но добро, укуси су различити! Ма само нека су још дуго на нашим улицама, 300000 пута су бољи и удобнији и од Шпанаца и од Ката. Прво место Диваг и Шиндлер, друго Шпанац, па једно 10 места празно и тек онда КТ4.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682318#p682318:252di3q6 je napisao(la):
Arsenije » Fri Nov 22, 2019 11:31 am[/url]":252di3q6]Do kada će linija 3 biti linija 3A?


5-10 godina, slobodnom prognozom.
 
Јел зна неко да ли ће икада трамваји у БГ бити једнообразни ? ово сад је као спрдња један иде распали па за њим улицкан ... ??
 
Јел зна неко да ли ће икада трамваји у БГ бити једнообразни ? ово сад је као спрдња један иде распали па за њим улицкан ... ??
Кључ целог проблема лежи у:
1) томе што многи Швајцарци пристигли 2016. још нису у саобраћају, а и боја им је већ добрано избледела од стајања, док они пристигли 2001. још возе;
2) томе што неке КТ4 из 1997. и неке ремонтоване у Гоши нису спарене, иако би морале да буду (да је памети, направили би композиције #2351+#2345, #2315+#2276, #2419+#2402, а уз уградњу нових транзистора у оба вагона поново би била активна и композиција #2409+#2410. Што је најгоре, Катица из Гоше #2351 им служи као чистач снега, иако здрава логика налаже да за то треба користити неки старији, неремонтован трамвај, попут Карго КТ4 #2305).
У исто време, београдским шинама неометано крстаре распади попут #2202, #2213, #2218, #2222, #2223 (иначе, Катица са најружнијом унутрашњошћу), #2236, #2242... који су сви до једног у тако лошем стању да је одавно требало да сви заврше под пресом. :kafa: Укратко - у ГСП-у ништа ново...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682411#p682411:1kqsv9bx je napisao(la):
Pasarela » 22 Нов 2019, 18:56[/url]":1kqsv9bx]Јел зна неко да ли ће икада трамваји у БГ бити једнообразни ? ово сад је као спрдња један иде распали па за њим улицкан ... ??

хаха, добра фора. наравно да никада неће бити једнообразни
 
Ових дана је по шпицевима - који су постали спектакуларно мучење за Београђане, а биће све горе, сваке године - трамвај преко Моста на Ади једини пристојан начин да се путује градом, уз изузетак хеликоптерског саобраћаја који не постоји. Упркос шарганској траси, има путника и на једанаестици, а у тринаестици поприлично.

Надајмо се да ће они који ништа не смисле благовремено, у неком тренутку ипак прионути да изграде смислену везу са блоковима, као и крак пруге макар до Општине Нови Београд, што би, уз скромно улагање, драматично олакшало живот за немали проценат Београђана.
 
и то продужење са два крака, један кроз БММ и ОБ и други кроз БЗЂ
 
Mesec dana pred novu godinu, uvek počinju da se stvaraju sve veće i veće gužve po gradu, jer ljude uhvati neka novogodišnja groznica ili ludilo, kako god vam drago, pa bude haos i na ulicama, i po marketima, i po tržnim centrima... Tramvaji 11 i 13 su koliko toliko iole pouzdane linije, te otud i povećano interesevanje za njih, trenutno. A da li će tako biti i u budućnosti, videćemo.
 
CAF na liniji 14. Nisam stigao da ga fotografišem i sa prednjeg dela, koji je isto ovako oblepljen. Inače, tapacirung je skinut, kao što se da primetiti.



 
Trenutno u opticaju ima nekoliko BKMova koji su primer kako može reklama da bude velika i upadljiva, a da opet ne ruži vozilo previše i da ne ometa pogled putnicima unutra (bar ne svim). Videću ovih dana da uslikam pa da okačim.

Nažalost, Solarisi i CAFovi su izuzeti od toga, jer svi oglašivači hoće da stave svoje panoe baš na njih. A GSP brže bolje dočeka da mu kapne kinta pa ajde lepi sve od jednog do drugog branika.
 
Стари Икарбуси имају за рекламе много корисније површине али из неког разлога на њима више не виђам рекламе.
 
Па сви хоће на новом утегнутом возилу да се рекламирају. Коме треба реклама на рђавој канти?
 
Nije sporna starost, već to što će malo biti ulici, a ciše u garami, što neče ići po centru gde če ga videti najvše ljudi
 
Sporna je starost jer ko će još da reklamira svoj proizvod na nekoj kršini. Svi žele da imaju reklame na novim, lepim autobusima.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Tramvaj, marke CAF , em što je maltene nešto najnovije što imamo, em što ima ubedljivo najveći prostor za reklamiranje, em što ide kroz neke delove grada koji mogu da dodatno povećaju taj ionako već veliki uticaj koji ima sama reklama od 20m...
 
1501, 1506, 1523, 1528, 1530
dc2c28ea7ed1a89b651dacbb52405df8.jpg
d00b50e81978a4030848beda493cb596.jpg
e261d767b8c037a4cb63ce48df143200.jpg
4704fd6d75bf25a21a78cb7a509efeb7.jpg
cb7a4db7af8b72e2ded0473e621f3535.jpg
16c59688e13273e4ff8502b7f05b3119.jpg
606c38d26a8b19aaba5afe4d950ae781.jpg
e8a8d3806704e5731eedb65260506354.jpg
fdc7e45753a87059b445d620a7424573.jpg
6ec1cc823c4dd250fdb0cefc897c3c7d.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Pohvale za fotografa, ali ovo što gledam na fotografijama mi se uopšte ne dopada. Jer su izgubili svaku meru.
 
Nisam se vozio maskiranim tramvajem, ali jesam autobusima i vožnja njima je postala vrlo klaustrofobično iskustvo.
 
Изведба ових реклама је ружна како споља тако и изнутра.
 
Шта знам, мени су тзв. total design рекламе крајње симпатичне (додуше, не све, зависи од садржаја који се на њима приказује), а не сметају ми толико, дају неки посебан шмек возилима. 8) Иначе, у том стилу се постављају у доста градова света, нисмо једини. Оне ситне рекламе које би се постављале испод прозора су ми мало смор. Опет, то је лични утисак и мишљење на које свако има право. :wink:
 
Ništa neobično nažalost,viđao sam iste stvari i u Beču koji je svetlosne godine ispred nas po kulturi javnog prevoza. Simensovi niskopodni tramvaji,znači najnovije što imaju,ceo u reklami,od početka do kraja,sa sve prozorima. Stare tramvaje drže u izvornoj boji bez ovog marketinškog iživljavanja..
 
Мени је безвезе што су оставили предњи и задњи крај без рекламе. Пре ми се свиђало код старих Икарбуса што су бојили цео аутобус у основну боју позадине рекламе.
 
Дошљак":113oqb36 je napisao(la):
Мени је безвезе што су оставили предњи и задњи крај без рекламе. Пре ми се свиђало код старих Икарбуса што су бојили цео аутобус у основну боју позадине рекламе.
Upravo tako, Ikeini 112le su mi ubedljivo najlepši sa reklamom preko celog busa.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh