Šta je novo?

Tramvaji

Е а могла је да се уведе 4 од Богословије до Блока 45.
Nama ne treba zilion tramvajskih linija. Nama je potrebna brzina. Tramvaja ima dovoljno, samo nek se zanovi vozni park, ali je glavni problem brzina kretanja po gradu.

Sa većom brzinom i novim tramvajima bi mnogo više ljudi koristilo sistem. Paralelno možemo raditi širenje sistema tamo gde je to predviđeno za još veći efekat.
 
Е а могла је да се уведе 4 од Богословије до Блока 45.
Samo nam fali još jedna predugačka i nepouzdana linija preko Mosta na Adi… Koja će svaki dan da bude kraćena do Depo Sava ili Tasmajdana. Svakako imas 7 do Vuka, a od Vuka do Bogoslovije imas milijardu opcija za presedanje
Ili je ovo možda bio sarkazam?
 
Samo nam fali još jedna predugačka i nepouzdana linija preko Mosta na Adi… Koja će svaki dan da bude kraćena do Depo Sava ili Tasmajdana. Svakako imas 7 do Vuka, a od Vuka do Bogoslovije imas milijardu opcija za presedanje
Ili je ovo možda bio sarkazam?
Сарказам логично.
 
Сад без сарказма, можда фали веза Бановог брда са Бањицом и Војводе Степе, Баново брдо нема директну повезаност са тим крајем.
 
U svakom trentuku morncine u gradu bi trebale da zanju gde se koje vozilo nalazi
Isto tako bi trebale da na javno dostunim kamrrama prate kriticne tacke za tramvaje
Isto tako bi moroni mogli da prekomanduju vozila po potrebi a oni i dalje tu sitnu kordnicaiju bez da se naredja 7 vozila nisu u stanju da urade.Da ne kazem da samo kod nas se tramvaji preskacu i to na displeju pise npr 5 6 7 a prvo dodje 7 koje nema u sistemu a onda naidje 14 koja je na dispelju 6 jer boze moj treba sve prebaciti A oniljeni hobi da sa ustanicke posalju 4 tram za redom na liniji 5
 
Сад без сарказма, можда фали веза Бановог брда са Бањицом и Војводе Степе, Баново брдо нема директну повезаност са тим крајем.
То ако икада буде трамвај ишао уз Бахтијара Вагабзаде
 
Сад без сарказма, можда фали веза Бановог брда са Бањицом и Војводе Степе, Баново брдо нема директну повезаност са тим крајем.
Превише кружења би било Немањином и преко Славије. Нико тим трамвајем не би ишао у Војводе Степе или на Бањицу, евентуално до Славије и Храма. Свакако је краће и брже ићи на 49, чак и кад иде поред Сајма. Ко жели трамвајем, може да комбинује 12 и 9, али сумњам да то ико ради. Викендом и увече ни 50 није тако страшна, једино што не покрива цело Брдо.
 
Немам ништа против да се уведе трамвај ББ - Бањица јер ББ нема директну везу са Славијом, него мора да се преседа у Немањиној. А и ја бих радије то користио него 59. Или убудуће Кнежевац - Бањица.
 
Moj predlog iz 2021 koji je dostavljen nadleznima.​

tramvaji-predlog-sirenja-mreze-2021-metro.jpg[img]
A jeste 12 da okreće u železniku haha
 
Превише кружења би било Немањином и преко Славије. Нико тим трамвајем не би ишао у Војводе Степе или на Бањицу, евентуално до Славије и Храма. Свакако је краће и брже ићи на 49, чак и кад иде поред Сајма. Ко жели трамвајем, може да комбинује 12 и 9, али сумњам да то ико ради. Викендом и увече ни 50 није тако страшна, једино што не покрива цело Брдо.
49 je užasna vise ne znas jel ide preko sajma ili Teodora drajzera svakih 7 dana izmena...50 ne treba komentarisati pogotovo sad sa banbusom i vozačima koji idu prazni.Bolje bi bilo da ide do Ustaničke ali je onda to previse linija u bulevaru.tu treba uvesti neki autobus jer kad se pokvari neki tramvaj na tom potezu bude haos,karaburma dok posalje autobuse za 6A ljudi na kraju odu peske nažalost.
 
Moj predlog iz 2021 koji je dostavljen nadleznima.​

Korektno

Šta bih ja još uradio:
1. Umesto kroz BZĐ na NBG da trasa ide kroz Mihajla Pupina i Pariske komune skroz do kraja pa TB do ŽS. Krak desno ka Zemunu smatram nepotreban, po meni je dovoljan pored Starog Merkatora (umesto pored reke)
2. Nova tangencijalna poveznica Gospodarska mehana - Prokop (kasete) - Autokomanda. Ova trasa je polu tunelski vođena (sa stajalištem ispod parka na Senjaku), koristi kasete na prokopu potom mostovskom konstrukcijom prolazi autoput do autokomande. Preusmerio bih 12 (koja bi potom išla preko Kralja Milana do centra) i jos jednu liniju sa Banjice
3. Long term prelazak tramvaja na levu obalu duž zrenjaninskog puta u vidu nekog polu LRT sistema
 
Juće onaj kolaps u gradu. Devojska mi radi kod FDU-a, a živimo na Banjici,
Uglavnom ide na 94, i par puta je na BG voz do Karađorđevog kada duge nema busa.
Ali juče kolpas. Krenula oko 17,45h. 94 nema na vidiku, BG voz da čeka 1h, il da hvata neki regio do Prokopa al i njega treba da čeka 30min. Pa joj predložim tramvaj.
Za manje od 30 miin je prošla BelExpo - Savski trg. Kaže taj deo je proletela. I posle joj je bilo super i u Nemanjonoj, i od Slavije do komande. Svuda je zaobilazila gužvu.
E sad njoj je trebalo sve ukupno nekih 1,30min. Ali imala je pešačenje do tramvaja, pa tu dok je našla stanicu (ni ja nikad nisam bio tu pa nisam mogo brzo da joj objasnim), i ušla je prvo u 7, pa posle čekala nekih 5min da dođe 9.
Generalno sam shvatio da ta deonica od BelExpa do Banjice tramvajem može da se prođe za nekih 1h10min. Što je za toliko kruženje super. A 94 joj treba standardno oko 50min.
Dokaz koliko su dobri tramvaji kada imaju nezavisnu traku.
Još kada bi ponovo aktivirali semafor da daje prednost tramvaju kod Veterinarskog, tako nešto uveli kod Mostara i na još nekim raskrsnicama i skratili putanju kroz Đorđa Stanojevića a ne da kruži. Eto tramvaj Blok 45 - Banjica za 1h.
 
Juće onaj kolaps u gradu. Devojska mi radi kod FDU-a, a živimo na Banjici,
Uglavnom ide na 94, i par puta je na BG voz do Karađorđevog kada duge nema busa.
Ali juče kolpas. Krenula oko 17,45h. 94 nema na vidiku, BG voz da čeka 1h, il da hvata neki regio do Prokopa al i njega treba da čeka 30min. Pa joj predložim tramvaj.
Za manje od 30 miin je prošla BelExpo - Savski trg. Kaže taj deo je proletela. I posle joj je bilo super i u Nemanjonoj, i od Slavije do komande. Svuda je zaobilazila gužvu.
E sad njoj je trebalo sve ukupno nekih 1,30min. Ali imala je pešačenje do tramvaja, pa tu dok je našla stanicu (ni ja nikad nisam bio tu pa nisam mogo brzo da joj objasnim), i ušla je prvo u 7, pa posle čekala nekih 5min da dođe 9.
Generalno sam shvatio da ta deonica od BelExpa do Banjice tramvajem može da se prođe za nekih 1h10min. Što je za toliko kruženje super. A 94 joj treba standardno oko 50min.
Dokaz koliko su dobri tramvaji kada imaju nezavisnu traku.
Još kada bi ponovo aktivirali semafor da daje prednost tramvaju kod Veterinarskog, tako nešto uveli kod Mostara i na još nekim raskrsnicama i skratili putanju kroz Đorđa Stanojevića a ne da kruži. Eto tramvaj Blok 45 - Banjica za 1h.
Meni je juče od Sava Centra do Ikee trebalo 1h 48min (uračunato čekanje busa kom je od arene do sc trebalo 45min)
 
Vrh