Šta je novo?

Tramvaji

Да су нам шине и скретнице нормалне имали бисмо трамваје са обртним постољима. Да су Југотитине комуњаре размишљале на време не бисмо имали 1000мм колосек него 1435мм са нормалним скретницама и трамваје са обртним постољима због чега трамвај брже иде и стабилнији је.

Većina ulica gde prolaze tramvaji su rekonstruisane u poslednjih 20ak godina, da je bilo pameti mogla se ubaciti treća šina za 1435mm i onda polako nabavljati nove tramvaj za širi kolosek, do sada bi imali celu mrežu sa širim. Čak i sada dugoročno treba ići u tom smeru i da se razmišlja o unapređenju mreže u narednim investicionim periodima.
 
Nema stop tastere ali ako stisneš taster za otvaranje vrata pre stanice, zasija dugme i vrata se sama otvore kad dobiju signal. Da li je to feature ili bug, ko zna. Možda i tako neka glupost pravi problem softveru pa blokira vrara.
Isti sistem je i kod švajaraca iako su stariji pola veka.
Pritisneš taster u toku vožnje i vrata se sama otvore na sl.stanici. Ne znam da li je tako kod Španca ali je zanimljivo da je isti sistem i kod švajcarski EMV serije 413.
 
Većina ulica gde prolaze tramvaji su rekonstruisane u poslednjih 20ak godina, da je bilo pameti mogla se ubaciti treća šina za 1435mm i onda polako nabavljati nove tramvaj za širi kolosek, do sada bi imali celu mrežu sa širim. Čak i sada dugoročno treba ići u tom smeru i da se razmišlja o unapređenju mreže u narednim investicionim periodima.
Sve te rekonstruisane betonske baštice su propale,ispucale i zrele za ponovnu rekonstrukciju.
Jedino što je izdržalo od baštica su štampani beton u Nemanjinoj i asfalt u rekonstruisanom bulevaru.Ruzveltova i Banovo brdo su uništeni.
 
Sve te rekonstruisane betonske baštice su propale,ispucale i zrele za ponovnu rekonstrukciju.
Jedino što je izdržalo od baštica su štampani beton u Nemanjinoj i asfalt u rekonstruisanom bulevaru.Ruzveltova i Banovo brdo su uništeni.
Te betonske baštice su zlo i unistavamo autobuse po tim kraterima
 
Brzo pucaju jer nisu elastične,so ih zimi dodatno uništava,potpuno neisplative kod obnove,prosto je neverovatno da je neko odabrao ovakav materijal za baštice.
 
Opa!! Da li ovo znaci da Božana definitifno moze da savlada uspon na Kalemegdan i onaj radijus krivine od Pristaništa?

IMG_0288.jpeg


IMG_0287.jpeg
 
Poslednja izmena:
Nije izašao 1531 do dana današnjeg, stoga mi izašla ideja da nam treba ovde slogan
"Kad se 1531 sa (uneti deo teksta po izboru) vrati"

EDIT: Koga zanima, 1534 i 1535 se mogu pratiti na aplikaciji.
Da konačno sve imaju praćenje jedino 1533 zeza pa se nekada vidi nekada ne.Sada šalju koji kako gde stignu nijedan nije nigde redovan.Taj 1531 neće skoro mozda mu ni slupane kamere nisu još sredili.Već bi trebali da puste 1536 a da krenu sa testiranjem sedmog,iskreno ovo ide baš brzo i nisam očekivao da će ih ovako brzo štancovati,i ako su u planu bila 2 pa kasnije ostali.
 
Negde početkom avgusta sam od oka imao utisak da je možda i 15 do 20 CAF-ova u saobraćaju, baš sam ih često viđao po gradu u odnosu na period od zadnjih nekoliko godina, i vikendom su izlazili masovno a sada deluje da su opet otišli u ofsajd sa imobilizacijom. Da li neko ima proverene informacije, jel bar neki od njih popravljen ili "repariran" što bi reko Gangula?

1501,1502,1505,1508,1509,1511,1512,1513,1514,1516,1519,1521,1522,1523,1525,1530 ne rade zasigurno već veoma dugo što je više od pola mozda sam i neki propustio,Istina da ih je u avgustu bilo malo više neke sa sitnim kvarovima su skrpili na kratko zbog letnjeg reda vožnje...Tako da su im bozankaye spas jer je puno tramvaja i rashodovano zadnjih 2-3 godine
 
Vozih se i ja Božanom od Sajma do Slavije po prvi put. Dole kod bivše GŽS na skretnicama je išao ništa sporije od recimo španca.
E sad da li je do vozača koji je u "fearless" modu ili polako počinju da ih voze kako treba... 🤷
Znam samo da ga je rođa baš pržio.
Mnogo me nerviraju ona "tri četvrt" sedišta.
 
Da konačno sve imaju praćenje jedino 1533 zeza pa se nekada vidi nekada ne.Sada šalju koji kako gde stignu nijedan nije nigde redovan.Taj 1531 neće skoro mozda mu ni slupane kamere nisu još sredili.Već bi trebali da puste 1536 a da krenu sa testiranjem sedmog,iskreno ovo ide baš brzo i nisam očekivao da će ih ovako brzo štancovati,i ako su u planu bila 2 pa kasnije ostali.
1536 je na 10 danas :)

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
1000069257.jpg

Da li upravljačnicu sa druge strane ima i CAF? Koliko znam nema (bar nisam video)
U Cirihu sam prisustvovao okretanje tramvaja na "trijangli" u centru zbog radova. Tramvaj dolazi do stanice, vozač onda obrne smer i ide u skretanje u ulicu pored, obrne smer ponovo, promeni skretnicu i nastavlja nazad odakle je došao pravilnim kolosekom
 
Ja još nikako da nahvatam nekog Turčina, a svaki dan sam u gradu od 17h do 19h. Najbliže što sam ga sreo je bilo kod crkve svetog Marka u Resavskoj, al dok sam ja prešao Bulevar, on je već otišao ka Vuku.
 
1535 обично око 19:00 буде на омладинском стадиону. Пар дана за редом је око 18:50 био код вука на 12ици
Uspeo sam, doduše uhvatih u 18:50 1533 u Resavskoj na 12.

Vozio sam se samo do Vuka, kao što su mnogi već rekli, smrdi na jeftinu plastiku, što se vrata tiče iskreno mislio sam da su bučnija, nije toliko strašno, a i verujem da bi moglo da se našteluje.

Ali klima/grejanje je užasno bučna. Ono je nepodnošljivo.

Zanimljivo je da ima unutra ispisan gb na vratima vozačeve kabine. Jel su ovo prva vozila koja imaju unutra ispisan gb? Eventualno Japanci neki koliko se sećam.

Ovako u vožnji, nije toliko loše, jedino užasno sporo ide preko skretnice kod Vuka.

Da su jeftiniji, iskreno bi bili i solidna kupovina, možda i verziji sa tri modula za ove manje opterećene linije. Za jače, definitivno moraju, pogotovo za ovu cenu kvalitetnija vozila.
 
Vrh