Na 12, odnosno 12LVidecemo kakve su kvalitete tramvaji, barem smo dobili nesto novo posle 15 godina.. Na kojoj linije ce od sutra saobracati turcin?
Na 12, odnosno 12LVidecemo kakve su kvalitete tramvaji, barem smo dobili nesto novo posle 15 godina.. Na kojoj linije ce od sutra saobracati turcin?
12Л, Омладински стадион - Блок 45.Videcemo kakve su kvalitete tramvaji, barem smo dobili nesto novo posle 15 godina.. Na kojoj linije ce od sutra saobracati turcin?
Da da smrdi na plastiku, nekako je sve jeftino i kao pravljeno za voju namenuZašto je ovo ovako štrokavo? I kakvi su ovo završni momenti gde se spojevi ne uklapaju jedni sa drugima? Negde čak i zjape. Jadno i bedno.
Kolko para beše ovo košta? @Igor jel smrdi unutra na jeftinu plastiku?
Pogledajte prilog 246195
A na brdu nema nikakvih radova skretnica završena i asfaltirana...Bezveze rok 10 avgust a nema nikakvih radova niti je iko iz Sjp obavešten o tome.Ali svakako opet pocinju da kopaju cev u pozeskoj jer su nesposobni da odjednom zamene normalnu dužinu.Na 12, odnosno 12L
Nažalost nema gsp logoa a i ove brojeve su mogli malo lepše da zalepe.
Opet je bolje nego ono P93661 na BMCNažalost nema gsp logoa a i ove brojeve su mogli malo lepše da zalepe.
Zapravo, negde septembar 1992.Tako je,linija 8 je saobracala na relaciji Omladinski stadion- Voždovac,ukinuta je početkom veselih '90-ih.
Znači Bozankaye će imati garažne brojeve 1531-1555.
Šta fali šinama na ovoj slici?Platili su nove tramvaje 2.7 miliona evra po komadu i onda će da ga puste po ovakvim šinama u Požeškoj da se što pre raspadnu?
Pogledajte prilog 246229Pogledajte prilog 246230Pogledajte prilog 246231
Шинама ништа. Него зар не видиш како је ружно око њих?Šta fali šinama na ovoj slici?
Све преко 2 линије по траси је беспотребно, осим у чворишту у центру где је то немогуће избећи. Такт трамваја ако је на 10 минута, таман на траси имаш сваких 5.Bolje onda ništa i da ne uvode, Resavska, Ruzveltova i Beogradska su u špicu zakrčene, doslovno najgore moguće trase i opcije, dobiće se još jedna nepouzdana linija gora od 14ce što nama na Voždovcu u špicu ne rešava puno problem.
Beton je stvar koja drži šine na mestu u dobrom delu, kad on ispuca odozgo i ispod, onda se tramvaji ljuljaju, tresu, udaraju... I to sve dodatno širi pukotine. Isto kao u Karadjordjevoj pre rekonstrukcije, ili na potezu Kalemegdan - Vuk pre te rekonstrukcije. Tu su maksimalne brzine bile u oblasti 20-30km/h.Ali to ne utice na tramvaje, vec se autobusi raspadaju. Nike mi jasno kada zatvaraju Pozesku na deset dana, jel im tesko da to odrade
Свира бетовена кад крећеDa li je neko imao cast da se provoza novim tramvajem? Kakvi su utisci