Šta je novo?

Tramvaji

Spolja fleš unutra leš. Deluje lepo spolja..al
isto tako deluje kao da će da se raspadne i da stari brzo. Unutra...deluje da ima više prostora...ali ne razumem kako nisu dodali dva tri ekrana za status linije i najavama za sva stajališta. I btw...ne odustaju od ovih sedišta za jednu ipo osobu. I ne napadajte me sa komentarima..to je za trudnice bla bla bla...

Što se tiče grba grada lepo mu stoji...al pobogu čemu dva, po jedan sa svake strane. Nemamo i dalje osećaj za brending grada i dalje...
 
Zašto je ovo ovako štrokavo? I kakvi su ovo završni momenti gde se spojevi ne uklapaju jedni sa drugima? Negde čak i zjape. Jadno i bedno.
Kolko para beše ovo košta? @Igor jel smrdi unutra na jeftinu plastiku?

1753732373536.png
 
Zašto je ovo ovako štrokavo? I kakvi su ovo završni momenti gde se spojevi ne uklapaju jedni sa drugima? Negde čak i zjape. Jadno i bedno.
Kolko para beše ovo košta? @Igor jel smrdi unutra na jeftinu plastiku?

Pogledajte prilog 246195
Da da smrdi na plastiku, nekako je sve jeftino i kao pravljeno za voju namenu :) . Vrata kabine mi odaju neki zatvorski utisak ali je fino što imaju opciju da zagrade izlazak putnicima na prvim vratima u slučaju kada vozač/kočničar treba da ručno promeni skretnicu.
 
Ali to ne utice na tramvaje, vec se autobusi raspadaju. Nike mi jasno kada zatvaraju Pozesku na deset dana, jel im tesko da to odrade
 
Bolje onda ništa i da ne uvode, Resavska, Ruzveltova i Beogradska su u špicu zakrčene, doslovno najgore moguće trase i opcije, dobiće se još jedna nepouzdana linija gora od 14ce što nama na Voždovcu u špicu ne rešava puno problem.
Све преко 2 линије по траси је беспотребно, осим у чворишту у центру где је то немогуће избећи. Такт трамваја ако је на 10 минута, таман на траси имаш сваких 5.
 
Ali to ne utice na tramvaje, vec se autobusi raspadaju. Nike mi jasno kada zatvaraju Pozesku na deset dana, jel im tesko da to odrade
Beton je stvar koja drži šine na mestu u dobrom delu, kad on ispuca odozgo i ispod, onda se tramvaji ljuljaju, tresu, udaraju... I to sve dodatno širi pukotine. Isto kao u Karadjordjevoj pre rekonstrukcije, ili na potezu Kalemegdan - Vuk pre te rekonstrukcije. Tu su maksimalne brzine bile u oblasti 20-30km/h.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Nisam se vozio ali možda će nekome značiti moje amaterske slike. Slučajno smo se sreli. Možda su dva u saobraćaju pošto je ovo 1532.
1000032487.jpg
1000032488.jpg

Nisam video prednji displej, na zadnjem je pisalo 308. Manje više nema nikakvog zvuka što je valjda i očekivano za novo vozilo, mada nema ni nekog visokog tona motora koji je karakterističan za metro vozila.
 
Vrh