Dobor je ako od depoa do Banjice nije oborio nijedan stub.Pogledajte prilog 244713
Sa ig stranice moj_beo_grad_
Noćas su testirali turski tramvaj kroz Vojvode Stepe. A dotičnog što se hvali neću komentarisati.
koja je poenta testiranja noću?Noćas su testirali turski tramvaj kroz Vojvode Stepe.
koja je poenta testiranja noću?
To kamera dodaje koj kilogram, al slazem se, jes malo chunkyBaš i preko fotke deluje široko. Malo Chubby a ne Slim kao CAF
Apsolutno, vrhunski dizajn koji je i u 2025 jako moderan, a kamoli tada u 2012/13. Nadam se reparaciji, gde bi Španci ponovo zasijali na našim ulicama.Šta god pričali o Špancu, mora mu se odati priznanje za izgled. Možda i najlepši tramvaj na svetu. Mnogo lepo su uklopio LRT dizajn sa uskim kolosekom, baš odaje neki šmekerski fit utisak.
Ili da imaju plan ugradnje klasičnog koloseka na više mesta u gradu i da svoje zaposlene obuče za tako nešto (naravno i da nabave opremu za održavanje koloseka)Zaboraviti na impregniranje drvenih pragova je ravno zaboraviti podigniti ručnu kočnicu na kolima.
Generalno mi se plan izvođenja klasičnog koloseka preko mosta uopšte ne sviđa, bolje da se fiksacija odradi preko travnate podloge, asfaltom ili kockom, jednostavno GSP nema kapaciteta da održava takav kolosek. A i treba se leti protiv "sunčanih krivina" i ostalih problematika koji nosi trenutan tip koloseka na mostu.
Sa druge strane, kako planiraju da održe alternativni prevoz za sve linije?
Како у потпуности, 5, 6, 10 и 14 немају додирних тачака са Мостом на Ади.![]()
Beograd uskoro privremeno ostaje u potpunosti bez tramvajskog saobraćaja – Razlog drveni pragovi ugrađeni prilikom polaganja šina na Mostu na Adi
Beograd uskoro privremeno ostaje u potpunosti bez tramvajskog saobraćaja – Razlog drveni pragovi ugrađeni prilikom polaganja šina na Mostu na Adiwww.ekapija.com