Šta je novo?

Tramvaji

А што се тиче 313-ице и 27е опет је исти к. Драже ми је са 7-ицом зато што ми је то директна веза са Устаничком и не морам да се цимам да преседам. Овкао бих морао на 27е па на 313 или пешака 10-15 мин па да чекам свој бус..
 
Доста пута сам се враћао са посла седмицом са Нбгд-а до Устаничке, можда ми је требало десет мин дуже него 17, ал уђем у дупли и увек лепо седнем и кулирам до Устаничке. И пријатнија је вожња него са 17 преко газеле и оне одвратне гужве. А од Вука до Устаничке иду брзо, сасвим океј.
 
Буквално најбоља, фактички 80% већ ЛРТ линија која не ради 10 од последњих 15 година.

Законом забринити организацију градње инфраструктуре којом се предвиђа обустављање трамвајског или тролејбуског јавног превоза.
 
Да, а ко је дужан да тонесе закон? Па ено у БКА се спремају да зидају зграду и да зацементирају ширење трамваја у том крају.
Не треба сметати са ума, да после СНС која год влас да дође, овај планктон који гамиже по офисима градских структура ће остати.
Да, риба од главе смрди, али и тело је одавно зрело за промене.
 
Neko vreme se ne vozim tom trasom, ali pre jedno 12-13 godina bilo je solidnih problema sa tramvajima, potez banjica - lipov lad. Svaki dan tamo i nazad, nekad dva, nekad tri dana nedeljno da ne bude neki problem, ili tramvaja nema, ili se pokvari, ili nas izbace u V. Stepe.
Još 3-5 godina pre toga, slični (ali ipak ređi) problemi na potezu pravni - banjica. Na kraju mi je često bili bolje u uđem u 48, iako mi je tramvaj mnogo više odgovarao. Nije toliko što je možda malo brže, koliko je do kvarova i tih izbacivanja u vrhu V Stepe.
 
Svaki vid prevoza ima prednosti i mane. Ovde je problem što ni jedan vid prevoza nije isplaniran kako treba da bi se osetio pozitivan efekat kao što su npr autobusi bež žute trake, tramvaji bez prednosti (pogotovu kod veterinarskog, mostara...), trolejbusi koji super idu na uzbrdicama nisu razgranati, bg voz na 30-60min... A da ne spominjem da nedostaju metro i rečni saobraćaj.
Kada bi se planski i stručno pristupilo organizovanju svakog vida prevoza, niko ne bi imao ništa protiv trola, tramvaja, autobusa i svi bi uvideli prednosti svakog od njih.
Kako grad namerno ovo sve radi neorganizovani, sve je u haosu, ništa nije efikasno i mi se svađamo šta je bolje i šta treba ukinuti. A onda vlast kaže, pa eto građani ga ne žele, ukinu i dovedu nekog svog a mi ispaštamo.
Beograd je jedan od ređih gradova gde ima autobus, tramvaj, trolejbus, prigradsku železnicu (ispravite me ako grešim), valjda i metro jednog dana, a ja se nadam i rečnom saobraćaju.
 
Ja svakako nisam protiv tramvaja, čak mislim da on prosto mora da bude mnogo veći deo prevoza u Beogradu.
Samo sam hteo da kažem da tramavaj ima dosta problema sa pouzdanošću, na kojima se mora raditi. Nije da su ljudi nešto razmaženi, pa neće tramvaj iz hira.
 
Nisam mislo konkretno na tebe bez brige :)
Samo si me podsetio da je ovo generalno mišljenje ljudi koji nisu profesionalci ili zaluđenici (kao ja npr) pa ne shvataju osnovu problema pa su protiv ovog ili onog a nikad nisu doživeli kako bi to moglo da funskcioniše i da svi vidovi prevoza moraju da se dopunjuju.
Mi ovde na forumu još i znamo uzrok. Pa i nas ponesu emocije nekad i ne razumemo se :) Ali sve to potiče od toga da grad ne radi planski...
 
Ni sa 17 nije baš brzo preko Gazele i motoputa.
Opet je brže od tramvaja i to sam dokazao u više slučajeva. Jedino gde je tramvaj brz i efikasan je u prvim jutarnjim i kasnim večernjim časovima. Baš sam pre mesec ipo dana stigao bukvalno za 10 minuta Cafom od Vuka do Ustaničke. Vozač je otvorio kabinu da bi video jel ima izlaz i prošao je 3 stanice u nizu.
 
Zavisi koliko brže, ako je to do 10 minuta, to presedanje baš i nije isplatljivo, ako već pričamo o 15 - 20 minuta dobitka, to je druga stvar, ali ne verujem baš da je 7ca putovala sa Ustaničke do Ušća 50 minuta.
Ne vidim poentu da stignem negde 5 minuta ranije, a da moram da presedam na 17 (horor linija iskreno) pa gore na Sava Centru opet u horor 95.

Iz moje perspektive Sa Banjice / Vojvode Stepe do Ušća tram je bio uvek najbolja opcija, to je opet bila vožnja između 20 i 30 minuta, ali prihvatljivo.
Ko je išao na Sava Centar i okolinu obično pređe dole na Autokomandi, ko je išao na Zapadni deo Novvog Beograda mislim da je BG:VOZ ubedljivo najbolja opcija, jer Franš - NBG 6 minuta ili Tošin 9 minuta.


Najkritičniji deo za Tramvaj je Vuk - Bivši BAS, na toj deonici ima (ako sam dobro izbrojao) 15 semafora i tu se uvek gubilo dosta vremena.

Dobra vest jeste izgradnja Novog Mosta, otpušiće dosta tramvajski saobraćaj, jer su na Starom mostu bile stalne popodnevne gužve ka Gradu iz pravca Novog Beograda i gubilo se po 15 minuta, ali ostaju gore navedeni problemi.
Ustanička - Vuk stvarno nije frka, vožnja je obično 15 - 16 minuta, zna biti i brže. Još kada bi sredili Bulevar od Cvetka do Ustaničke redovna vožnja bi mogla biti i na 12 -13 minuta.

Kada se pogodi znao sam da Batajnica - Trošarina odradim za 50 minuta, sa sve presedanjem na tramvaj kod Franša usred zimskog špica u 16h.
Osnova postoji, potrebno je za početak implementirati niz manjih mera kako bi se neke stvari značajno popravile, šteta, jer i u ovakvom stanju možemo imati dosta bolji sistem.
 
Па ево Шапић кренуо да обновом па га изгрдисте
 
Pa kad ima mnogo anomalija i gluposti u toj obnovi, al i suprotna strana duva i plasira razne priče, pa u moru svega nije lako izdvojiti i sastaviti istinu.
 
Кешо, има ли новости са испитивања Божане?
 
Nema nažalost ništa Prle, pošto nema svrhe da ga teraju samo po Novom Beogradu. Dokle je god Nemanjina blokirana, ništa od testiranja.
 
Iskreno, smara me više sve ovo.
Ako sam do skora imao osećaj da živim u cirkusu ili zoo vrtu svaki 5. dan, sad ih imam svakog dana.

Ali to je već za neku drugu temu... I ne sumnjam da će mi neki sad zameriti što pišem ovo (doduše, malo njih sa političkog podforuma zalazi ovde). Ali iskreno, tako se osećam u svakom pogledu, svaki dan čim izađem iz doma.
 
Ma ceo grad je u potpunom haosu.

Ne rade Studentski trg i Zeleni venac, Karađorđeva obilaznica neprohodna, savski most ne postoji više, ne rade tramvaji na celoj desnoj obali, 22, 23, 26, 27, 29, 31, 37, 40, 41, 58, 74, 78, 83, 36... ne rade ili rade izmenjeno.

Ne može čovek ništa da obavi i nigde da ode. Muka mi je više.

Ceo grad talac nekolicine cirkusa i inata. A sve to zbog onih što su 13 godina sedeli kod kuće "da kazne žute" a onda se zato razvila i raširila SNS ebola. Pa se ovi neki sad setili da se aktiviraju. Sad su odjednom progledali i postali revolucinari... ma... staću ovde s time. Ali što se saobraćaja tiče, muka mi je više. U stvari muka mi je svega, cele zemlje.
 
Poslednja izmena:
IMG_8836.jpeg

IMG_8838.jpeg
 
7 dok je razni nisu upropastili
Isla je od okretnice do okretnice 45 min do 1h u špicu od vuka do ušća se stizalo ispod 20 min
A onda je krenulo sa pametnim semaforima za kola de ih je bolelo uvo za tramvaje
Sad dok ne rade mogli su da utegnu neke delove mreže i da srede vozila
 
Vrh